Jij ook al?quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef purplerose het volgende:
ik zit nu alvast the big bang theory te kijken, echte nerdshow![]()
echt geniaalquote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ook al?
Kaley Cuoco was voor de reclame beter gekleed.
Aawww crap. Waarom keek ik dat nooit?quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
echt geniaalnerdig kjoet
en kaley had in charmed nog minder dan dat ze nu heeft
Ik vind er geen reet aan!quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeee-ga-hit.. Ik vind het niet echt een bijzondere plaat.
Sinds enige tijd zijn ze vooral goed in discussiëren over stellingen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Waarom vind ik dit nog steeds niet leuk.... Muziek! Willen we, daar was 3voor12 zo goed in......
Ja, echt kud is het! Tempo is weer compleet weg... Weer zo'n zwaar onderwerp waar volgens mij veel mensen gewoon zitten te wachten op muziek. Zeker na een dag school of te hebben gewerkt. 't is geen radio 1quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Waarom vind ik dit nog steeds niet leuk.... Muziek! Willen we, daar was 3voor12 zo goed in......
Ik ben trouwens allang blij dat ik die Andrewquote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds enige tijd zijn ze vooral goed in discussiëren over stellingen.
snap ik ook niet zo dude, 4 sexie wijven in weinig kledingquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aawww crap. Waarom keek ik dat nooit?
Klopt heb de afgelopen weken weinig geluisterd maar dat gaan we nu weer wél doenquote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaston !!!![]()
![]()
Hoi TV ! lang niet gezien, toch??
Voeg mij maar toe aan msn@objectief.orgquote:Op maandag 20 april 2009 22:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Woehoeh! lekkerrrrrrrrrrr
Ik doe gelijk trouwens ff een oproepje om die bbq mee te organiseren, ik ben altijd beter als rechterhand dan the big boss zeg maar
Nog toffer, een ekstra weekend VANAF de bqq op het mediapark![]()
Tof ! welkom terugquote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt heb de afgelopen weken weinig geluisterd maar dat gaan we nu weer wél doen
Rigby
Nou, opzich is het goed dat er iets aan nieuws wordt gedaan. Maar dit wordt in mijn ogen gewoon slecht uitgevoerd. Het interview gaat nog wel, maar het reageren, haalt echt alles uit dit programma....quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt kud is het! Tempo is weer compleet weg... Weer zo'n zwaar onderwerp waar volgens mij veel mensen gewoon zitten te wachten op muziek. Zeker na een dag school of te hebben gewerkt. 't is geen radio 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |