Dan geen kans dat we elkaar gezien hebben. Daar hadden we het hier een aantal topics terug over. Ik had wat video's van de colonnes gepost.quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de kamelenweide misschien, vlak bij de ingang?
Heb zelf geen militaire voertuigen of militairen/marechaussee gezien overigens...
'Vieze plaatjes' bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Heerlijk hoe mensen er omheen draaien
Ik doe meer dan alleen mijn website he
Ja daarom voeg ik het ookquote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je inderdaad wel, maar persoonlijk zou ik de website niet in het vakje 'gewoon' stoppen.
Ook niet in de extreme hoek, maar wel 'specifiek' en niet alledaags...
Zeg ik het goed zo?
26 mei, uit m'n hoofd.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben het al weer vergeten, welke dag en hoeveel kosten de kaartjes?
Ik heb inmiddels al wel wat centjes bij elkaar gewerkt, maar de kans blijft klein.
gezelligquote:Op maandag 20 april 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ga met jullie mee.
Vooral andere soorten fotos in opdrachtquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Vieze plaatjes' bedoel je?![]()
Op jouw site stond ook een foto van een landschap in de mist.
Maak je trouwens ook nog andere soorten foto's in opdracht?
Wordt het toch nog ontbijt op bedquote:
Je bent in de winkel geweestquote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie?
[..]
Weet ik het. Alsof ik überhaupt nog geuren kan onderscheiden in die kakafonie van geuren.![]()
Nee, het is iets muffigs, te kruidig. Gewoon niet fris.
Star Wars is ook niet zo heel boeiend. En je kent Ford alleen met rimpels? Dat viel in Indiana Jones toch best mee?quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Star Wars IV is wel aardig, maar ik zie nog niet echt waarom iedereen zo lyrisch is over Star Wars
En ik vond de hele tijd dat Han op Harrison Ford leek, maar 't is hem ook gewoonIk ken 'm alleen met rimpels
dat is van voor de tijd dat ik echt zo naar films keekquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dan bedoel ik Raiders of the Lost Ark, niet de nieuwste
quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
En ik vond de hele tijd dat Han op Harrison Ford leek, maar 't is hem ook gewoonIk ken 'm alleen met rimpels
Star Wars is ouder dan Indy hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is van voor de tijd dat ik echt zo naar films keek
Die van je laatste huis in Groningen of nog eentje van daarvoor?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
M'n oude huisbaas lijkt op hem en nu kan ik maar moeilijk naar films met Harrison Ford kijken. Wat een lamlul was die huisbaas zeg.![]()
En nu is het wachten tot seizoen 4 binnen is van Lost.
Star Wars heb ik nooit echt gekekenquote:
Maar die kijk je nu wel, en dat kan met Indy ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Star Wars heb ik nooit echt gekeken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik zit net aan Wiebel uit te leggen dat ik het niet tof vind om nieuwsgierig gemaakt te worden. Hij zei namelijk halverwege Lost: 'ik weet iets dat jij niet weet!'Over de serie dus.
En net komt m'n zus online:
Zus zegt:
er is een pakje onderweg voor je
Soemp zegt:
wat voor pakje?![]()
Zus zegt:
dat zie je wel
Soemp zegt:
nouja![]()
Nu ga ik me de halve nacht afvragen wat ik krijg.
Van daarvoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van je laatste huis in Groningen of nog eentje van daarvoor?
Dan is het goedquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een doosje Kinder Surprises, kan je nog drie keer in spanning zitten
Dag Neleosquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:26 schreef Neleos het volgende:
Ik kom weer eens ff hoi zeggen - hoi
Ben wel benieuwd hoe je dat zou aanpakkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het iets met tekenspullen te maken heeft. Maargoed, ik zie het wel.
Postershoppen? Zegt me niks...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dag NeleosGa je op Koninginnedag nog postershoppen bij Cinestar?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik zit net aan Wiebel uit te leggen dat ik het niet tof vind om nieuwsgierig gemaakt te worden. Hij zei namelijk halverwege Lost: 'ik weet iets dat jij niet weet!'Over de serie dus.
En net komt m'n zus online:
Zus zegt:
er is een pakje onderweg voor je
Soemp zegt:
wat voor pakje?![]()
Zus zegt:
dat zie je wel
Soemp zegt:
nouja![]()
Nu ga ik me de halve nacht afvragen wat ik krijg.
Jaja. 't Gaat wel oke met mij...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef Soempie het volgende:
Hey Neleos.Hoop dat alles goed is met jou?
Ik ga slapen in elk geval.
Cinestar verkoopt (of verkocht) met Koninginnedag oude filmposters. Zo ben ik aan een poster van Hot Fuzz gekomen van 2,5 bij 1,5 meter, een van X-Men 3 in dezelfde maat, best geinigquote:
Ah oke. Da's wel lachen ja. Maar weet nog niet wat ik met Koninginnedag ga doen. Of ik ga feestje vieren in Amsterdam of feestje in Enschede. 'k Zie wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cinestar verkoopt (of verkocht) met Koninginnedag oude filmposters. Zo ben ik aan een poster van Hot Fuzz gekomen van 2,5 bij 1,5 meter, een van X-Men 3 in dezelfde maat, best geinig
Ik ga naar de barbecue van mijn oude huisgenoten in Enschede. Niet meer bij mijn oude huis (quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah oke. Da's wel lachen ja. Maar weet nog niet wat ik met Koninginnedag ga doen. Of ik ga feestje vieren in Amsterdam of feestje in Enschede. 'k Zie wel.
Maar ga wel slapen nu.
and stay up that mountainquote:
Ik kijk weer es op despair.com, staan mooie teksten tussen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal mee eens HT, daar draaien veel bedrijven op
Die is heerlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk weer es op despair.com, staan mooie teksten tussen.
Voor Soemp: Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now.
Niet al te ver vooraan zitten, Sprite is lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is heerlijk
Ik ga morgenavond naar de bios. Nog tips?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet al te ver vooraan zitten, Sprite is lekker.
quote:
Frosties doen me echt denken aan mijn jeugd. Daar werd altijd reclame voor gemaakt tijdens de Fun Factoryquote:
Ja, dat betekent niet dat het gemakkelijk werktquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat nmiet uizen went wel als je nooit een muis bij je hebt als je onderweg bent.
Niet vergeten: het Oranjeretour.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah oke. Da's wel lachen ja. Maar weet nog niet wat ik met Koninginnedag ga doen. Of ik ga feestje vieren in Amsterdam of feestje in Enschede. 'k Zie wel.
Maar ga wel slapen nu.
Helaas, was het maar waarquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Nem, kom je ook wel eens voor je werk in Azie?
Oftewel, die helmen helpen alleen als de taliban met steentjes gaan gooien. Kogels gaan er gewoon dwars doorheen. Dan voel je je ook knap lullig als je net een half jaar in de verzengende hitte voor jan lul met zo'n ding op je kop hebt gelopenquote:Kogel erin, kogel eruit...
Een voorzichtig lachje kan er wel af bij de Britse soldaat Leon Wilson (32), nadat een kogel dwars door zijn helm is gegaan. De kogel miste hem op twee millimeter. Wilson, door zijn maten omschreven als de ‘gelukkigste man in het Britse leger’, was in de Afghaanse provincie Helmand verwikkeld geraakt in een vuurgevecht met de taliban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |