Dan heb je Boxxy nog niet gezienquote:
Waar stinkt 'ie naar?quote:Die Wiccy Magic Muscles is trouwens wel ideaal voor mij, maar ik vind 'm zo stinken.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè, wat jammer nou! De 16e kan ik heel toevallig net niet.
Nou C4, leg die bloedworst maar weer wegquote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè, wat jammer nou! De 16e kan ik heel toevallig net niet.
Ja ik maakte me ook geen zorgenquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pinksteren volgt tien dagen op Hemelvaart en valt op de 50ste dag van Pasen (dus 49 dagen na Pasen[1]), in 2008 op 11 mei, in 2009 op 31 mei.
Maar 16 Mei is zaterdag dus dat moet lukken lijkt me
Inderdaad. Wie?quote:
Weet ik het. Alsof ik überhaupt nog geuren kan onderscheiden in die kakafonie van geuren.quote:Waar stinkt 'ie naar?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie?
[..]
Weet ik het. Alsof ik überhaupt nog geuren kan onderscheiden in die kakafonie van geuren.![]()
Nee, het is iets muffigs, te kruidig. Gewoon niet fris.
Bloedworst is een worst bestaande uit een mengsel van vet of reuzel (smout), spek, varkensbloed, uien, kruiden en vulmiddelen (rogge, brood, gerst, en/of havermout). Recepten en vormen verschillen per streek. Het mengsel kan in darmen of gietvormen gevormd worden; deze wordt in ziedend (kokend) water gedompeld. Ook tongenworst is een soort bloedworst.quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Is zo'n bloedworst nou echt van bloed gemaakt?
Ik wil dat wel eens proberen. In Afrika hadden we de kans om bloed te drinken, maar een vriendin van me zei dat je daar wel eens echt ziek van kan worden als je dat niet gewend bent, dus dat heb ik maar niet gedaan.
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou C4, leg die bloedworst maar weer weg
Klinkt goed.quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Bloedworst is een worst bestaande uit een mengsel van vet of reuzel (smout), spek, varkensbloed, uien, kruiden en vulmiddelen (rogge, brood, gerst, en/of havermout). Recepten en vormen verschillen per streek. Het mengsel kan in darmen of gietvormen gevormd worden; deze wordt in ziedend (kokend) water gedompeld. Ook tongenworst is een soort bloedworst.
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, een bloedworst als lokkertje?
Gebruikt een potloodventer ook en dat werkt meestal ook niet neequote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, een bloedworst als lokkertje?
Ja en ik hoop echt zo keihard dat het een act isquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Star Wars kijken(ik wil eens kijken of ik de goede volgorde kan aanhouden
Begin daarom met A New Hope)
Gebruikt zo iemand een bloedworst of een vleesworst?quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebruikt een potloodventer ook en dat werkt meestal ook niet nee
Dat is bij iedere venter verschillend, jeweettog.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gebruikt zo iemand een bloedworst of een vleesworst?
Ik wil nog steeds bij jou in de leer. Dus vertel.quote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is bij iedere venter verschillend, jeweettog.
Maar wat ís nou eigenlijk de juiste volgorde?quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Star Wars kijken(ik wil eens kijken of ik de goede volgorde kan aanhouden
Begin daarom met A New Hope)
De volgorde waarin het gemaakt is is in mijn ogen de juiste volgorde om het te kijken: 456 123quote:Op maandag 20 april 2009 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat ís nou eigenlijk de juiste volgorde?
Whut?quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wil nog steeds bij jou in het leer.
Vleeslul:quote:Dus vertel.
Lauw water koelen, minstens 15 minuten!quote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
goooodver...
kokend water over mijnvoet >panty aan >kokend water blijft tegen vel aan
Bijna goedquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lauw water koelen, minstens 15 minuten!
aiaiaiaiaiaiiiiii ga voet onder d kraan houden...quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lauw water koelen, minstens 15 minuten!
Let wel: Lauw niet koud!quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
aiaiaiaiaiaiiiiii ga voet onder d kraan houden...
Dat is wel een heel grimmig plaatjequote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Indien panty daarna niet los komt ----> Huis Artsen Post
quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een heel grimmig plaatje
Bij grote blaren ook naar de Huis Artsen Post.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Indien panty daarna niet los komt ----> Huis Artsen Post
Ik weet dat dat laatste in de lijn der verwachting ligt maar daar had ik écht nog niet aan gedachtquote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het er uit ziet.
![]()
En nee, ik was niet diegene die de panty aan had.
En niet te hard stromend water.quote:Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Let wel: Lauw niet koud!
Ik dacht dat ik je maar even voor moest zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat dat laatste in de lijn der verwachting ligt maar daar had ik écht nog niet aan gedacht
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet dat dat laatste in de lijn der verwachting ligt maar daar had ik écht nog niet aan gedacht
Doet me trouwens denken aan de eerste keer dat ik een lading panties ging kopen. Werd heel gek aangekekenquote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je maar even voor moest zijn.
Vertel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan de eerste keer dat ik een lading panties ging kopen. Werd heel gek aangekeken
Een zindelijke duif is beter dan geen duif?quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
Het is dan wel weer netjes dat hij in de douche schijt.
Dat was het hele verhaalquote:
Je hebt 'm doorquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel een oneerlijk systeem. Je ging hoe dan ook dood.
Natuurlijk niet. Je moet er wel bij zeggen dat jij fotograaf bent en niet zelf met die panty's op de foto gaat.quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was het hele verhaal![]()
Nou ja, ik vertelde dat het voor een fotoshoot was, maar hielp niet echt
Hier is een beenmodewinkel.quote:(Redenatie: witte kousen nodig, en waar zijn die het snelst te krijgen)
quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was het hele verhaal![]()
Nou ja, ik vertelde dat het voor een fotoshoot was, maar hielp niet echt
Ook werd ik een keer raar aangekeken door een kakvrouw van de bruidswinkel waar we met de auto voor de deur stopten, ik naar binnen rende en vroeg om een paar witte kousen en dat ik zei dat het niet uitmaakte welke versiering ze hadden, ik had haast
Koste me geloof ik 30 of 40 euro
(Redenatie: witte kousen nodig, en waar zijn die het snelst te krijgen)
Euh, nu even niet, alles zit goed opgeborgen vanwege een mogelijk bezoekje aan Nikon.quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeldfoto plaatsen/sturen?
Correct.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zo erg is het wel. De mentaliteit 30 jaar geleden was veel meer elkaar helpen. Tegenwoordig veel minder.
[..]
MM komt uit een tijd dat de normen en waarden nog anders lagen
Jah I'm fine. Voet doet pijnquote:
I knowquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk niet. Je moet er wel bij zeggen dat jij fotograaf bent en niet zelf met die panty's op de foto gaat.![]()
Ja, maar we zaten al in de auto en in Den Haag, waar ik niet bekend ben/wasquote:Hier is een beenmodewinkel.
Rotterdam heeft/had Jambelle op het station.
Let wel op eventuele blaren of je panty die blijft vast plakken.quote:
Geen blaar, ribbels...quote:
Even ter info; heb jij de laatste keer aan dream night @ the zoo meegewerkt?quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Wat is gewoon?quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, ik wil wel es wat werk van je zienMaar euh... nahja, kan ik dat zeg maar op een gewone site vinden?
Yep, in Artis, juni vorig jaar meen ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eben ter info; heb jij de laatste keer aan dream night @ the zoo meegewerkt?
Ik zat in één van de KMar wagens. Kans dat ik je ergens heb gezien?quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, in Artis, juni vorig jaar meen ik.
Oh je snàpt me echt welquote:
Nog even koelen, dan komt alles goed.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, ik wil wel es wat werk van je zienMaar euh... nahja, kan ik dat zeg maar op een gewone site vinden?
quote:
Op de kamelenweide misschien, vlak bij de ingang?quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat in één van de KMar wagens. Kans dat ik je ergens heb gezien?
Middenvoor...quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
MM: Jean-Michelle Jarre-post heb je volgens mij 2x gemist. Heb je al een kaartje?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Middenvoor...
Heb de eerste dag van de pre-pre-sale al kaarten gekocht.
Ik snap je inderdaad wel, maar persoonlijk zou ik de website niet in het vakje 'gewoon' stoppen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh je snàpt me echt wel
Ik meen me zoiets te herinneren
Okee, thanksquote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even koelen, dan komt alles goed.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik best wel wat linkjes PM-en hoor
Heerlijk hoe mensen er omheen draaienquote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je inderdaad wel, maar persoonlijk zou ik de website niet in het vakje 'gewoon' stoppen.
Ook niet in de extreme hoek, maar wel 'specifiek' en niet alledaags...
Zeg ik het goed zo?
Ben het al weer vergeten, welke dag en hoeveel kosten de kaartjes?quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Middenvoor...
Heb de eerste dag van de pre-pre-sale al kaarten gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |