Die is heerlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk weer es op despair.com, staan mooie teksten tussen.
Voor Soemp: Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now.
Niet al te ver vooraan zitten, Sprite is lekker.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is heerlijk
Ik ga morgenavond naar de bios. Nog tips?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet al te ver vooraan zitten, Sprite is lekker.
quote:
Frosties doen me echt denken aan mijn jeugd. Daar werd altijd reclame voor gemaakt tijdens de Fun Factoryquote:
Ja, dat betekent niet dat het gemakkelijk werktquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat nmiet uizen went wel als je nooit een muis bij je hebt als je onderweg bent.
Niet vergeten: het Oranjeretour.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah oke. Da's wel lachen ja. Maar weet nog niet wat ik met Koninginnedag ga doen. Of ik ga feestje vieren in Amsterdam of feestje in Enschede. 'k Zie wel.
Maar ga wel slapen nu.
Helaas, was het maar waarquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Nem, kom je ook wel eens voor je werk in Azie?
Oftewel, die helmen helpen alleen als de taliban met steentjes gaan gooien. Kogels gaan er gewoon dwars doorheen. Dan voel je je ook knap lullig als je net een half jaar in de verzengende hitte voor jan lul met zo'n ding op je kop hebt gelopenquote:Kogel erin, kogel eruit...
Een voorzichtig lachje kan er wel af bij de Britse soldaat Leon Wilson (32), nadat een kogel dwars door zijn helm is gegaan. De kogel miste hem op twee millimeter. Wilson, door zijn maten omschreven als de ‘gelukkigste man in het Britse leger’, was in de Afghaanse provincie Helmand verwikkeld geraakt in een vuurgevecht met de taliban.
Dat soort helmen stopt alleen scherven en stompe kogels. Meer niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oftewel, die helmen helpen alleen als de taliban met steentjes gaan gooien. Kogels gaan er gewoon dwars doorheen. Dan voel je je ook knap lullig als je net een half jaar in de verzengende hitte voor jan lul met zo'n ding op je kop hebt gelopen
Waarom is die voor mij?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor Soemp: Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now.
Waarom zou iemand met stompe kogels willen schieten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat soort helmen stopt alleen scherven en stompe kogels. Meer niet.
Zelfs de mannen geven toe aan de Lush-gekte.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn mooiste foto van Melbourne
[ afbeelding ]
Pistool munitie valt ook onder stompe kogels.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand met stompe kogels willen schieten?
Mogguhquote:
De titel van die poster was "Procrastination"quote:
Oja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De titel van die poster was "Procrastination"
quote:
Download ook "Caprica"!, Spin-off, 50 jaar ervoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Battlestar Galactica![]()
![]()
Ben nu bij episode 15 van seizoen 4, langzaam maar zeker halen Tinuviel en ik de eindstreep
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja.![]()
De laatste dagen ben ik nogal bezig met: zal ik nog leren of zal ik gewoon lekker ontspannen. Dus ik dacht even dat je helderziend was.
Lost en Spooksquote:
heb 'm uitquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Battlestar Galactica![]()
![]()
Ben nu bij episode 15 van seizoen 4, langzaam maar zeker halen Tinuviel en ik de eindstreep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |