Bijna goedquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lauw water koelen, minstens 15 minuten!
aiaiaiaiaiaiiiiii ga voet onder d kraan houden...quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lauw water koelen, minstens 15 minuten!
Let wel: Lauw niet koud!quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
aiaiaiaiaiaiiiiii ga voet onder d kraan houden...
Dat is wel een heel grimmig plaatjequote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Indien panty daarna niet los komt ----> Huis Artsen Post
quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel een heel grimmig plaatje
Bij grote blaren ook naar de Huis Artsen Post.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
Indien panty daarna niet los komt ----> Huis Artsen Post
Ik weet dat dat laatste in de lijn der verwachting ligt maar daar had ik écht nog niet aan gedachtquote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het er uit ziet.
![]()
En nee, ik was niet diegene die de panty aan had.
En niet te hard stromend water.quote:Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Let wel: Lauw niet koud!
Ik dacht dat ik je maar even voor moest zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet dat dat laatste in de lijn der verwachting ligt maar daar had ik écht nog niet aan gedacht
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet dat dat laatste in de lijn der verwachting ligt maar daar had ik écht nog niet aan gedacht
Doet me trouwens denken aan de eerste keer dat ik een lading panties ging kopen. Werd heel gek aangekekenquote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je maar even voor moest zijn.
Vertel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan de eerste keer dat ik een lading panties ging kopen. Werd heel gek aangekeken
Een zindelijke duif is beter dan geen duif?quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef wyccie het volgende:
Het is dan wel weer netjes dat hij in de douche schijt.
Dat was het hele verhaalquote:
Je hebt 'm doorquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel een oneerlijk systeem. Je ging hoe dan ook dood.
Natuurlijk niet. Je moet er wel bij zeggen dat jij fotograaf bent en niet zelf met die panty's op de foto gaat.quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was het hele verhaal![]()
Nou ja, ik vertelde dat het voor een fotoshoot was, maar hielp niet echt
Hier is een beenmodewinkel.quote:(Redenatie: witte kousen nodig, en waar zijn die het snelst te krijgen)
quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was het hele verhaal![]()
Nou ja, ik vertelde dat het voor een fotoshoot was, maar hielp niet echt
Ook werd ik een keer raar aangekeken door een kakvrouw van de bruidswinkel waar we met de auto voor de deur stopten, ik naar binnen rende en vroeg om een paar witte kousen en dat ik zei dat het niet uitmaakte welke versiering ze hadden, ik had haast
Koste me geloof ik 30 of 40 euro
(Redenatie: witte kousen nodig, en waar zijn die het snelst te krijgen)
Euh, nu even niet, alles zit goed opgeborgen vanwege een mogelijk bezoekje aan Nikon.quote:Op maandag 20 april 2009 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeldfoto plaatsen/sturen?
Correct.quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zo erg is het wel. De mentaliteit 30 jaar geleden was veel meer elkaar helpen. Tegenwoordig veel minder.
[..]
MM komt uit een tijd dat de normen en waarden nog anders lagen
Jah I'm fine. Voet doet pijnquote:
I knowquote:Op maandag 20 april 2009 22:28 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk niet. Je moet er wel bij zeggen dat jij fotograaf bent en niet zelf met die panty's op de foto gaat.![]()
Ja, maar we zaten al in de auto en in Den Haag, waar ik niet bekend ben/wasquote:Hier is een beenmodewinkel.
Rotterdam heeft/had Jambelle op het station.
Let wel op eventuele blaren of je panty die blijft vast plakken.quote:
Geen blaar, ribbels...quote:
Even ter info; heb jij de laatste keer aan dream night @ the zoo meegewerkt?quote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Wat is gewoon?quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, ik wil wel es wat werk van je zienMaar euh... nahja, kan ik dat zeg maar op een gewone site vinden?
Yep, in Artis, juni vorig jaar meen ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eben ter info; heb jij de laatste keer aan dream night @ the zoo meegewerkt?
Ik zat in één van de KMar wagens. Kans dat ik je ergens heb gezien?quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, in Artis, juni vorig jaar meen ik.
Oh je snŕpt me echt welquote:
Nog even koelen, dan komt alles goed.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, ik wil wel es wat werk van je zienMaar euh... nahja, kan ik dat zeg maar op een gewone site vinden?
quote:
Op de kamelenweide misschien, vlak bij de ingang?quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zat in één van de KMar wagens. Kans dat ik je ergens heb gezien?
Middenvoor...quote:Op maandag 20 april 2009 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
MM: Jean-Michelle Jarre-post heb je volgens mij 2x gemist. Heb je al een kaartje?
quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Middenvoor...
Heb de eerste dag van de pre-pre-sale al kaarten gekocht.
Ik snap je inderdaad wel, maar persoonlijk zou ik de website niet in het vakje 'gewoon' stoppen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh je snŕpt me echt wel
Ik meen me zoiets te herinneren
Okee, thanksquote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even koelen, dan komt alles goed.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik best wel wat linkjes PM-en hoor
Heerlijk hoe mensen er omheen draaienquote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je inderdaad wel, maar persoonlijk zou ik de website niet in het vakje 'gewoon' stoppen.
Ook niet in de extreme hoek, maar wel 'specifiek' en niet alledaags...
Zeg ik het goed zo?
Ben het al weer vergeten, welke dag en hoeveel kosten de kaartjes?quote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Middenvoor...
Heb de eerste dag van de pre-pre-sale al kaarten gekocht.
Dan geen kans dat we elkaar gezien hebben. Daar hadden we het hier een aantal topics terug over. Ik had wat video's van de colonnes gepost.quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de kamelenweide misschien, vlak bij de ingang?
Heb zelf geen militaire voertuigen of militairen/marechaussee gezien overigens...
'Vieze plaatjes' bedoel je?quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Nembrionic het volgende:
Heerlijk hoe mensen er omheen draaien
Ik doe meer dan alleen mijn website he
Ja daarom voeg ik het ookquote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap je inderdaad wel, maar persoonlijk zou ik de website niet in het vakje 'gewoon' stoppen.
Ook niet in de extreme hoek, maar wel 'specifiek' en niet alledaags...
Zeg ik het goed zo?
26 mei, uit m'n hoofd.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben het al weer vergeten, welke dag en hoeveel kosten de kaartjes?
Ik heb inmiddels al wel wat centjes bij elkaar gewerkt, maar de kans blijft klein.
gezelligquote:Op maandag 20 april 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ga met jullie mee.
Vooral andere soorten fotos in opdrachtquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Vieze plaatjes' bedoel je?![]()
Op jouw site stond ook een foto van een landschap in de mist.
Maak je trouwens ook nog andere soorten foto's in opdracht?
Wordt het toch nog ontbijt op bedquote:
Je bent in de winkel geweestquote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie?
[..]
Weet ik het. Alsof ik ĂĽberhaupt nog geuren kan onderscheiden in die kakafonie van geuren.![]()
Nee, het is iets muffigs, te kruidig. Gewoon niet fris.
Star Wars is ook niet zo heel boeiend. En je kent Ford alleen met rimpels? Dat viel in Indiana Jones toch best mee?quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Star Wars IV is wel aardig, maar ik zie nog niet echt waarom iedereen zo lyrisch is over Star Wars
En ik vond de hele tijd dat Han op Harrison Ford leek, maar 't is hem ook gewoonIk ken 'm alleen met rimpels
dat is van voor de tijd dat ik echt zo naar films keekquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dan bedoel ik Raiders of the Lost Ark, niet de nieuwste
quote:Op maandag 20 april 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
En ik vond de hele tijd dat Han op Harrison Ford leek, maar 't is hem ook gewoonIk ken 'm alleen met rimpels
Star Wars is ouder dan Indy hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is van voor de tijd dat ik echt zo naar films keek
Die van je laatste huis in Groningen of nog eentje van daarvoor?quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
M'n oude huisbaas lijkt op hem en nu kan ik maar moeilijk naar films met Harrison Ford kijken. Wat een lamlul was die huisbaas zeg.![]()
En nu is het wachten tot seizoen 4 binnen is van Lost.
Star Wars heb ik nooit echt gekekenquote:
Maar die kijk je nu wel, en dat kan met Indy ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Star Wars heb ik nooit echt gekeken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik zit net aan Wiebel uit te leggen dat ik het niet tof vind om nieuwsgierig gemaakt te worden. Hij zei namelijk halverwege Lost: 'ik weet iets dat jij niet weet!'Over de serie dus.
En net komt m'n zus online:
Zus zegt:
er is een pakje onderweg voor je
Soemp zegt:
wat voor pakje?![]()
Zus zegt:
dat zie je wel
Soemp zegt:
nouja![]()
Nu ga ik me de halve nacht afvragen wat ik krijg.
Van daarvoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van je laatste huis in Groningen of nog eentje van daarvoor?
Dan is het goedquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een doosje Kinder Surprises, kan je nog drie keer in spanning zitten
Dag Neleosquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:26 schreef Neleos het volgende:
Ik kom weer eens ff hoi zeggen - hoi
Ben wel benieuwd hoe je dat zou aanpakkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het iets met tekenspullen te maken heeft. Maargoed, ik zie het wel.
Postershoppen? Zegt me niks...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dag NeleosGa je op Koninginnedag nog postershoppen bij Cinestar?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:24 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik zit net aan Wiebel uit te leggen dat ik het niet tof vind om nieuwsgierig gemaakt te worden. Hij zei namelijk halverwege Lost: 'ik weet iets dat jij niet weet!'Over de serie dus.
En net komt m'n zus online:
Zus zegt:
er is een pakje onderweg voor je
Soemp zegt:
wat voor pakje?![]()
Zus zegt:
dat zie je wel
Soemp zegt:
nouja![]()
Nu ga ik me de halve nacht afvragen wat ik krijg.
Jaja. 't Gaat wel oke met mij...quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:28 schreef Soempie het volgende:
Hey Neleos.Hoop dat alles goed is met jou?
Ik ga slapen in elk geval.
Cinestar verkoopt (of verkocht) met Koninginnedag oude filmposters. Zo ben ik aan een poster van Hot Fuzz gekomen van 2,5 bij 1,5 meter, een van X-Men 3 in dezelfde maat, best geinigquote:
Ah oke. Da's wel lachen ja. Maar weet nog niet wat ik met Koninginnedag ga doen. Of ik ga feestje vieren in Amsterdam of feestje in Enschede. 'k Zie wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cinestar verkoopt (of verkocht) met Koninginnedag oude filmposters. Zo ben ik aan een poster van Hot Fuzz gekomen van 2,5 bij 1,5 meter, een van X-Men 3 in dezelfde maat, best geinig
Ik ga naar de barbecue van mijn oude huisgenoten in Enschede. Niet meer bij mijn oude huis (quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah oke. Da's wel lachen ja. Maar weet nog niet wat ik met Koninginnedag ga doen. Of ik ga feestje vieren in Amsterdam of feestje in Enschede. 'k Zie wel.
Maar ga wel slapen nu.
and stay up that mountainquote:
Ik kijk weer es op despair.com, staan mooie teksten tussen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal mee eens HT, daar draaien veel bedrijven op
Die is heerlijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk weer es op despair.com, staan mooie teksten tussen.
Voor Soemp: Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |