Hier moest ik 12 ms glimlachen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vertelde haar dat ik vond dat SBS6 niet alleen een campingzender is, maar ook een campingorganisatie.
In september begint het. Ze nemen eerst alle afleveringen op, alleen de finale is live.quote:Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef wise het volgende:
wanneer is die tv-uitzending?
Hoho, ik werd niet voor niets geinterviewd door Tooske he! Henk-Jan doet de lelijke mensen, Tooske de knappequote:Misschien kunnen we dan lachen om je rasechte rotkop van een fokker!.
Tvp voor plaatjes youtube filmpjes
aha, point takenquote:Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In september begint het. Ze nemen eerst alle afleveringen op, alleen de finale is live.
[..]
Hoho, ik werd niet voor niets geinterviewd door Tooske he! Henk-Jan doet de lelijke mensen, Tooske de knappe
De vogeltjesdans wereldwijd bekend makenquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Na een knuffel en een tongzoen van Tooske mocht ik het pand verlaten![]()
Ik heb het helemaal geschrevenquote:
`quote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal geschreven
Ik heb volgens mij niet eens een minuut gekregenquote:Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
`
tijd genoeg als je daar 3 uur staat voor 1 minuut lullen
Wat bedoel je? Dat ik niet hoef te wachten bij de volgende ronde?quote:Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef Bastard het volgende:
Leuk verhaal, jammer dat je niet door bent dan.. maar er is daarmee voor jou extra wachttijd bespaard gebleven waarschijnlijk!
Sjieke Sjaak en Dirty Diane nog nooit gelezen zeker?quote:
Dat vraag ik toch?quote:
Einz, zelfs de meest geniale personen zijn wel eens in de warquote:Op maandag 20 april 2009 16:46 schreef Trannellius het volgende:
intervieuwen schrijft men doorgaans zonder u
Ja he? Neuken?quote:
Nah, je favoriete fokkers is bowa. Dat gaat niet werken, sorry.quote:Op maandag 20 april 2009 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Einz, zelfs de meest geniale personen zijn wel eens in de war
[..]
Ja he? Neuken?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Af en toe zag je een Erland Bakker of een Bernd Schneider gehaast langs de rij lopen, en ook kwam die televisie-autist van een Henk-Jan Smits af en toe iets vragen aan mensen die kennelijk lelijk genoeg waren om door Henk-Jan te mogen worden geintervieuwd![]()
Snel veranderen danquote:Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah, je favoriete fokkers is bowa. Dat gaat niet werken, sorry.
Geen idee, ik zag dat ze op de laatste dag (zondag was de laatste dag) al 12 uur per box hadden opgenomen. Een heleboel filmmateriaal wordt gewoon niet uitgezonden omdat het niet leuk is, de mensen te lelijk zijn of gewoon geen amusementswaarde hebben.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef Beauregard het volgende:
Zo schraal, mensen die je lastigvallen met een ellenlang kutverhaal, omdat ze denken over het talent om vlot en humoristisch te schrijven te beschikken.
Deze mag op slot. En vernietigd. En de user er achteraan.
Het gaat over energie-opwekking uit een tot nog toe ongebruikte bronquote:Op maandag 20 april 2009 17:47 schreef Smash-it het volgende:
Ik vond het een vermakelijke OP. Ben wel heel erg benieuwd naar je idee dat blijkbaar een beetje moeilijk te begrijpen is. Kunnen we niet een kleine hint krijgen? Iets cryptisch of een genre ofzo?
Wie???quote:En je hebt Matthew McC in je fobo![]()
Je vindt mijn topic niet leuk? Wat een verrassing zegquote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef Beauregard het volgende:
Zo schraal, mensen die je lastigvallen met een ellenlang kutverhaal, omdat ze denken over het talent om vlot en humoristisch te schrijven te beschikken.
Deze mag op slot. En vernietigd. En de user er achteraan.
Natuurlijk is je topic niet leuk. En da's zwak uitgedrukt. Het is gewoon ontzettend waardeloos.quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vindt mijn topic niet leuk? Wat een verrassing zegZijn er eigenlijk topics die je wel leuk vindt?
Als je teveel kostbare () tijd bent kwijtgeraakt aan het lezen van mijn topic, dan is dat is dan toch echt jouw probleem en niet het mijne
En toch lezen hequote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Natuurlijk is je topic niet leuk. En da's zwak uitgedrukt. Het is gewoon ontzettend waardeloos.
Alsof dat mijn echte idee was en ik moeite heb gedaan om dit topic zo grappig mogelijk te makenquote:Met name omdat je je 'briljante' idee niet eens uit de doeken doet, maar er met alle gevoel voor humor die je in je hebt 'de vogeltjesdans op Youtube' uit weet te persen. Echt waar, ik moest er bijna van huilen. Ik had totaal geen besef van het bestaan van zulke suffe personen.
WTF? Dus jij bedenkt het en iemand anders gaat er mee lopen? Dan kun je beter meedoen met Dragon's Den... dan ben je tenminste nog voor een paar procent eigenaar.quote:Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moest afstand doen van de rechten van mijn idee ...
Terechte klacht. ik kan die kop niet zien of luchtenquote:Klacht: Tooske is zo mager als een lantaarnpaal
Ook een terechte klachtquote:Subklacht: Henk-Jan Smits is een autist
Ik vond de OP wel leuk, maar vertel nou eens je echte idee man. Fuck die campingorganisatie.quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En toch lezen he![]()
[..]
Alsof dat mijn echte idee was en ik moeite heb gedaan om dit topic zo grappig mogelijk te makenHark.
Nee ik heb serieus zwijgplicht johquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik vond de OP wel leuk, maar vertel nou eens je echte idee man. Fuck die campingorganisatie.
Schoonmoeders.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik heb serieus zwijgplicht johIk mag mijn idee niet bekend maken. Het enige dat ik erover kan zeggen is dat het om de aanwending van een tot op heden ongebruikte energiebron gaat.
Ja. Anders mag je niet meedoen. Hetzelfde geldt overigens voor de go-fuck-yourself verklaring, waarin staat dat ze je ongelimiteerd mogen filmen en uitzenden. Dus als je de lacher van de eeuw bent en je hebt daar moeite mee, dan kan je de boom inquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:52 schreef Sempiterna het volgende:
WTF? Dus jij bedenkt het en iemand anders gaat er mee lopen? Dan kun je beter meedoen met Dragon's Den... dan ben je tenminste nog voor een paar procent eigenaar.![]()
Manon Navarro daarentegenquote:Terechte klacht. ik kan die kop niet zien of luchten![]()
En hij interviewt alleen maar lelijke mensen zodat hij er zelf voordeliger op staat.quote:Ook een terechte klachtDie gast spoort niet helemaal.
Ik wist het nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef Zero17 het volgende:
Had dat een paar dagen van tevoren aangekondigd dan.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 14:29 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, ik heb de TS gevonden:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=541661/langid=43
53.49
Als je nou even in dat filmpje opzoekt wie je wél bent, kunnen we je idee aanschouwen.quote:
quote:
Ik ook, maar ik doe het denk nietquote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zit te twijfelen om dit helemaal te gaan lezen...
Hij moet de aflevering even overnieuw bekijken, zo kan hij de stoerste eruit pikken om te zeggen dat hij dat isquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nu je op tv bent geweest terugkrabbelen
Er komen heul geen stoere mensen op sbs.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij moet de aflevering even overnieuw bekijken, zo kan hij de stoerste eruit pikken om te zeggen dat hij dat is
Jawel joh, van die ultieme kampersquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er komen heul geen stoere mensen op sbs.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jawel joh, van die ultieme kampers
maak je kenbaar danquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sorry voor de kick, maar geheel in het kader van dit topic kan ik jullie melden dat ik gisteravond op TV ben geweest!Ja beste kijkbuisfokkertjes, en wel in een toch wel erg cool stukje film waarin ik mijn idee toch wel zeer professioneel uitlegde, als ik mezelf zo terugzie!
Iemand het programma opgenomen trouwens?
Ik ook.quote:
Nee gek, straks allemaal mensen aan mijn deur voor een handtekeningquote:
Daarom is dit ook een aanraaktopic.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee gek, straks allemaal mensen aan mijn deur voor een handtekening
hahahahah jij hebt dit topic van redelijke faal getransformeert in dikke winquote:Op zondag 23 augustus 2009 14:29 schreef 9611Niels het volgende:
Ha, ik heb de TS gevonden:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=541661/langid=43
53.49
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wist het nieter zijn 2000 personen in die boxen geweest met nog meer ideeen, en toen ik in mijn box instapte was er alleen daarvan al meer dan 12 uur opgenomen. De kans dat je in de uitzending komt is natuurlijk wel erg klein dan.
Hoewel ik natuurlijk wel erg knap en geniaal ben, en een hoge amusementswaarde heb. Toch helaas niet door
Geen dank. Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:12 schreef WTFbbq het volgende:
topvermaak! dank voor de opmerking over de campingorganisatie.
Whehe, nou hij heeft genoeg hints achter gelaten. Als je er ook bij zet wat al deze mensen presenteerden dan lijkt het me niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
Je moet wel een van deze 4 zijn
[ afbeelding ]
Dan kan je nog het best de tweede zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaalsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:11 schreef 9611Niels het volgende:
1: een schemerlamp met zonnecel erin,
2: een of ander apparaat om energie uit de berm te halen (?)
3: een dynamo op een winkelwagentje om zo stroom op te wekken
4: die had 83 ideeën
We achterhalen je wel, TS!
quote:Ik zat in de box welke werd gejureerd door Bernd Schneider (die opa met die bril). In de box hingen microfoons en een stuk of 20 lampen waardoor het zweet me uitbrak. Middels een speaker sprak Bernd tegen me en ik moest tegen een spiegel aanlullen. Ik presenteerde mijn idee zo goed als ik kon en ik moet zeggen, het ging me boven alle verwachtingen af. Helaas bleek Bernd Schneider niet zo intelligent als hij zich voordoet op TV, want het eerste wat hij zei toen ik klaar was, was "ik begrijp het niet helemaal". Terwijl ik juist speciaal hiervoor plaatjes op Bernd-niveau had gebruikt!
quote:Het gaat over energie-opwekking uit een tot nog toe ongebruikte bron
JA PRECIES DIE!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Jij was die autist met die laptop die geen idee had en toen werd er gevraagd of het wel een idee was en toen wou je daar nog geen antwoord op geven? Die gast kwam namelijk ook uit limburg.
Hij is iig wel doorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
JA PRECIES DIE!
![]()
Luister nou beste fokkertjes, ik zei het toch al, ik ben Jopie Kampen uit Blokker met de Jopie tuit
Ow fuckquote:
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 01:04 schreef Goofisch het volgende:
Eerst mooie verhalen over op tv komen dit en dat en vervolgens niet de balle hebben het filmpje door te linken wie je bent.
Sterf ts.
Eerst mooie verhalen over op tv komen dit en dat en vervolgens niet de balle hebben het filmpje door te linken wie je bent.
Sterf ts.
Sterf ts.
quote:
Sterf ts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |