abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68205451
Ja beste kijkbuisfokkertjes, als je vogeltjesdans heet maak je nogal eens wat mee. Zo had ik mij ingeschreven voor het beste idee van Nederland en mocht ik gisteren mij idee komen presenteren in het world forum in Den Haag (waar twee weken geleden nog die conferentie met Obama was, maar dat terzijde).

Anyway. Na een lange rit vanuit het altijd gezellige zuid-Limburg kwam ik gistermorgen keurig op tijd aan in Den Haag. Ik sloot vrolijk aan in de rij om mijn komst formeel te bevestigen en om zo'n mooie rode doos te bemachtigen, waarin ik mijn idee veilig kon opbergen

Eenmaal bij de inschrijfbalie kreeg ik een sticker opgeplakt met daarop mijn nummer en de letter D. Wat deze letter betekent, daar kom ik straks op terug. Ik moest afstand doen van de rechten van mijn idee en een zogenaamde go-fuck-yourself verklaring ondertekenen, waarop staat dat als je met je lelijke kop op TV komt en je dat eigenlijk niet wilt en je daarover beklaagt bij SBS6, je compleet naar de kloten kunt lopen

Hierna mochten wij doorlopen naar de foyer waar wij ons allemaal verzamelden in afwachting van wat komen ging. Af en toe zag je een Erland Bakker of een Bernd Schneider gehaast langs de rij lopen, en ook kwam die televisie-autist van een Henk-Jan Smits af en toe iets vragen aan mensen die kennelijk lelijk genoeg waren om door Henk-Jan te mogen worden geintervieuwd

Anywaytjes. Na een goede drie kwartier wachten waarin sommige kandidaten meteen mochten doorlopen en anderen afhankelijk van de letter A, B, C of D al dan niet werden doorgelaten, was ik dan aan de beurt. Vol verwachting liep ik door de deur. Wat zou ik daar aantreffen? Een waanzinnig lachende Henk-Jan Smits? Een vrolijk rondhuppelende Tooske Ragas? Een smakelijke Manon Navarro die mij spontaan om de nek vloog bij het aanschouwen van zoveel van mijn genialiteit?

Nee, beste fokkertjes, niets van dat alles! Ik kwam terecht in nog een zaal waarvan het nut mij volledig ontging. In deze zaal bevonden zich net zoals in de vorige een aantal mensen die zaten te wachten op hun beurt. Af en toe werd er door het dienstdoende televisiepersoneel geroepen om "iemand met een letter C" of werd er weer iemand uit de groep naar voren getrokken. Die persoon verdween dan door een deur waarachter, naar later bleek, de boxen stonden waarin de kandidaten hun idee konden presenteren. Ook hier was het wachten erg lang en ondertussen moest ik steeds dringender naar het toilet

Na een goed uur wachten werd ik dan binnengelaten in "de ruimte waar het allemaal gebeurde". Hier bleek waarom iedereen een letter had gekregen. Die correspondeerde namelijk met een box en dus met een jurylid. Ik stond wederom in een rij te wachten tot ik aan de beurt was tot Tooske Ragas op me af kwam en me spontaan vragen begon te stellen Gatver, wat is die mager! je zou spontaan voedselbonnen voor haar meenemen. Maar goed. Wat ik voor idee had en of ik dacht dat er markt voor was. Ook vroeg ze me of ik lang had moeten wachten. Ik vertelde haar dat ik vond dat SBS6 niet alleen een campingzender is, maar ook een campingorganisatie. Na dit verhelderende gesprek dat natuurlijk volledig op de camera is vastgelegd, vertrok ze en was ik aan de beurt

Ik zat in de box welke werd gejureerd door Bernd Schneider (die opa met die bril). In de box hingen microfoons en een stuk of 20 lampen waardoor het zweet me uitbrak. Middels een speaker sprak Bernd tegen me en ik moest tegen een spiegel aanlullen. Ik presenteerde mijn idee zo goed als ik kon en ik moet zeggen, het ging me boven alle verwachtingen af. Helaas bleek Bernd Schneider niet zo intelligent als hij zich voordoet op TV, want het eerste wat hij zei toen ik klaar was, was "ik begrijp het niet helemaal". Terwijl ik juist speciaal hiervoor plaatjes op Bernd-niveau had gebruikt!

Volgens mij heb ik trouwens geen volle minuut gekregen. Bij al mijn oefensessies thuis voor de webcam was ik binnen een halve minuut klaar, en voor ik met mijn presentatie klaar was onderbrak Berd Schneider me al

Het oordeel van opa Bernd was dat mijn idee "hoewel interessant, hem niet duideljik was" en ik mocht vertrekken met de mededeling dat het dansen van de vogeltjesdans op youtube toch niet het beste idee van Nederland was

Maar ja, voor mij waren al twee mensen naar de volgende ronde doorgegaan en er mogen maar 300 ideeėn door naar de volgende ronde, dus was ik op dat moment de sjaak. Daarnaast is het zo dat sommige ideeėn al voordat ze gepresenteerd zijn al door zijn. Deze mensen krijgen een aparte kleurcodering op hun sticker Maar dat terzijde.

Ik dus weer naar buiten waar Tooske me alweer op stond te wachten. Ze had meegekeken op de camera's en wist dus ook al dat ik niet door was. We praatten nog even na over mijn dappere poging de vogeltjesdans wereldwijd bekend te maken en ik mocht nog even de groeten doen aan mijn oma, maar dat was dan ook alles. Na een knuffel en een tongzoen van Tooske mocht ik het pand verlaten

Klacht: Tooske is zo mager als een lantaarnpaal
Subklacht: Henk-Jan Smits is een autist
Bonusklacht: veel te lang wachten voor je aan de beurt bent
Extra uberklacht: 10 euro betaald voor een parkeerkaartje

Verwachtte reacties:
TS is gay
TS is een aandachtshoer
TS kan er niet mee omgaan
enz.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_68205509
Anyway gebruiken in een Nederlandse lap tekst.
pi_68205551
Het was bijna grappig.
pi_68205602
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vertelde haar dat ik vond dat SBS6 niet alleen een campingzender is, maar ook een campingorganisatie.
Hier moest ik 12 ms glimlachen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_68205628
Mooi verhaal, weer aan een boek bezig Sjaak?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_68205658
Wat een kut idee, wel leuk verhaal.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  maandag 20 april 2009 @ 15:56:05 #7
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_68205690
wanneer is die tv-uitzending?

Misschien kunnen we dan lachen om je rasechte rotkop van een fokker!.
Tvp voor plaatjes youtube filmpjes
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_68205702
Ik heb spijt dat ik dit gelezen heb.
Jellyfish float by.
  maandag 20 april 2009 @ 15:58:43 #9
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  maandag 20 april 2009 @ 15:58:43 #10
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68205782
Wat was je idee?
  maandag 20 april 2009 @ 15:59:20 #11
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68205804
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef Biels het volgende:
Wat was je idee?
Vogeltjes dans wereldwijd? Ik weet het ook niet
  maandag 20 april 2009 @ 15:59:22 #12
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_68205807
Nou ben ik reuze benieuwd naar het filmpje
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 20 april 2009 @ 16:00:18 #13
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68205842
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef wise het volgende:
wanneer is die tv-uitzending?
In september begint het. Ze nemen eerst alle afleveringen op, alleen de finale is live.
quote:
Misschien kunnen we dan lachen om je rasechte rotkop van een fokker!.
Tvp voor plaatjes youtube filmpjes
Hoho, ik werd niet voor niets geinterviewd door Tooske he! Henk-Jan doet de lelijke mensen, Tooske de knappe
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 20 april 2009 @ 16:02:07 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_68205887
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

In september begint het. Ze nemen eerst alle afleveringen op, alleen de finale is live.
[..]

Hoho, ik werd niet voor niets geinterviewd door Tooske he! Henk-Jan doet de lelijke mensen, Tooske de knappe
aha, point taken
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
  maandag 20 april 2009 @ 16:02:17 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68205894
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef Biels het volgende:
Wat was je idee?
De vogeltjesdans wereldwijd bekend maken

Nee gek, elk idee wordt eigendom va de stichting hetbesteideevannederland en als zodanig heb ik zwijgrecht.

Of nee. Zwijgplicht was het
  maandag 20 april 2009 @ 16:03:57 #16
137556 L.no
Midlife crisis
pi_68205958
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Na een knuffel en een tongzoen van Tooske mocht ik het pand verlaten
Ik moest lachen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_68206009
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen !
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_68206067
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef BoemBats het volgende:
Ik heb spijt dat ik dit gelezen heb.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 20 april 2009 @ 16:10:34 #19
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_68206185
komt me bekend voor
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 20 april 2009 @ 16:11:17 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68206209
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen !
Ik heb het helemaal geschreven
  maandag 20 april 2009 @ 16:12:19 #21
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_68206247
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal geschreven
`
tijd genoeg als je daar 3 uur staat voor 1 minuut lullen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 20 april 2009 @ 16:13:11 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_68206282
Leuk verhaal, jammer dat je niet door bent dan.. maar er is daarmee voor jou extra wachttijd bespaard gebleven waarschijnlijk!
The truth was in here.
  maandag 20 april 2009 @ 16:18:25 #23
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_68206438
Wat een tekst
Blub
pi_68206485
tl;dr
  maandag 20 april 2009 @ 16:20:30 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_68206519
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:12 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

`
tijd genoeg als je daar 3 uur staat voor 1 minuut lullen
Ik heb volgens mij niet eens een minuut gekregen Die nare opa Bernd onderbrak me voor ik klaar was
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef Bastard het volgende:
Leuk verhaal, jammer dat je niet door bent dan.. maar er is daarmee voor jou extra wachttijd bespaard gebleven waarschijnlijk!
Wat bedoel je? Dat ik niet hoef te wachten bij de volgende ronde?

Maar nu kan ik Manon Navarro niet in het echt zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')