Of dan creërt ie een realiteit waar het niet gebeurd is. En daar zijn er 100000000en van. Ofquote:Op donderdag 30 april 2009 16:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Begrijp ik het nou goed, is Widmore de vader van Faraday?
Met die nieuwe theorie van Faraday kom je imo weer gewoon terecht in de oude time travel paradox. Als Faraday nu het Incident stopt, waardoor het vliegtuig niet crasht, gebeurt er van alles niet, waardoor Faraday zelf ook weer niet terug in de tijd gaat om het incident te stoppen, waardoor het vliegtuig wel weer crasht etc.![]()
Dat is juist het meest voor de hand liggende. Wat zou jij denken?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:55 schreef wolfrolf het volgende:
Of het was gewoon een reclame voor de nieuwe Star Trek film van JJ Abrams.
Maar dat ligt niet erg voor de hand, lijkt mij.
Idd, die film gaat volgende week in premiere. Echt geen toeval.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat is juist het meest voor de hand liggende. Wat zou jij denken?
Ja, las dat gelijk na die intro een Star Trek commercial zatquote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
idd what the hell? Waarom is de enterprise in beeld te zien, voor reclame?
J.J. Abrams je weet de Director van de nieuwe Star Trek.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
idd what the hell? Waarom is de enterprise in beeld te zien, voor reclame?
Je bedoelt samen of Sawyer zelf en Juliet zelf?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Sawyer en Juliet echt niet leuk
Samen. Klopt van geen kant.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je bedoelt samen of Sawyer zelf en Juliet zelf?
vond ze wel lief, met die hand vasthouden enzoquote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Sawyer en Juliet echt niet leuk
Als je 3 jaar lang met elkaar ondergedoken zit, samen een groot geheim deelt en het één van de weinige mensen is, die je al die tijd echt kan vertrouwen. Dat schept natuurlijk wel een band. Dus zo gek is het niet.quote:
Ja ja, maar toch. 't Klopt gewoon nietquote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je 3 jaar lang met elkaar ondergedoken zit, samen een groot geheim deelt en het één van de weinige mensen is, die je al die tijd echt kan vertrouwen. Dat schept natuurlijk wel een band. Dus zo gek is het niet.
Dat zag er idd nogal onnatuurlijk uit.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
DAt haar van little Charlotte lijkt net met een spuitbus gedaan
Dit was volgens mij toch echt wel een 'de hel breekt los(t)' aflevering. Ik vond het een enorm goede aflevering. Een waardige nummer 100quote:Op donderdag 30 april 2009 21:58 schreef tralalala het volgende:
Zo'n beetje de 6e aflevering op rij waarin ik dacht: "Was dit het nou?"
Er gebeurt bijna niets interessants en je mist toch een beetje het "ontdekken" van de mysteries van het eiland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Rossdale op 01-05-2009 00:42:21 ]Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef Rossdale het volgende:
Neeeee, niet Daniel
Ik blijf het wel retespannend vinden. En gelukkig komen er geen mysterie op mysterie bij maar zijn ze nu echt langzaam en stukje bij beetje alle raadsels aan het verklaren. Vind het juist erg tof zoals het nu gaatWTF is iedereen ineens in paniek, Benjamin werd daar ook gewoon gefixt hoor... Nu Eloise geinteresseerd is kunnen ze dat alsnog doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Da's over twee wekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:57 schreef EvilMarc het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een heeeeele grote plot twist die niemand verwacht
Ik geloofde dat wel. Hij verandert niet 'ineens' van mening, maar heeft daar 3 jaar over gedaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:37 schreef Ascaroth het volgende:
Het slaat natuurlijk nergens op dat Faraday nu ineens tot de conclusie komt dat mensen variabelen zouden zijn en vrije wil het kennelijk opeens wint van destiny/whatever happened, happened. Hij heeft jarenlang quantummechanica en dat soort grappen bestudeerd en verandert nu ineens zonder enkele aanwijzing van mening.
Dat kan wel zo zijn, maar als je als kijker niks meekrijgt van die ontwikkeling is het best moeilijk te slikken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:59 schreef Symer het volgende:
Ik geloofde dat wel. Hij verandert niet 'ineens' van mening, maar heeft daar 3 jaar over gedaan.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:19 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar als je als kijker niks meekrijgt van die ontwikkeling is het best moeilijk te slikken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef Rossdale het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hallo, die man had maar 4 uur hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef SnuggLe het volgende:
Vond het juist geen sterke aflevering. Dat Faraday met een wapen naar the Others gaat is natuurlijk het STOMSTE wat je kunt doen!
Het gaat om de 'equasion' dus variabelen x constanten = constantequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:40 schreef Rossdale het volgende:
Je zal zien dat de variables (de mensen dus) alleen hun eigen leven kunnen veranderen en niet die van anderen. Dat verwacht ik iig.
Dat dus inderdaad. Ben wel benieuwd hoe het zit met die video die Faraday nog moet maken met Chang..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk echter wel dat het meer wishful thinking was dan cold hard science, en dat je idd niks kunt veranderen in Losts geschiedenis.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:27 schreef SnuggLe het volgende:
RightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SnuggLe op 01-05-2009 14:15:38 ]
Faraday moest wel wat zeggen omdat hij niet het risico wilde nemen dat Charlotte anders tijdens de Purge zou overlijden. Hij dacht dat door Jughead te laten ontploffen de Kahana nooit naar het eiland zou gaan en Charlotte het eiland dus nooit zou kunnen vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef Xurk het volgende:
Wel raar eigenlijk dat hij nu alsnog Charlotte ging waarschuwen. Dat zou dan in het kader van de "Whatever happened, happened" theorie volgens de planning zijn, maar ik dacht dat hij dat juist wilde gaan doorbreken met zijn nieuwe variabel-theorie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |