Mischien wel ..... een Incident?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:19 schreef Jaytonism het volgende:
Ben wel benieuwd wat Chang bedoelt met "niet zo goed", als 2 dezelfde personen elkaar tegenkomen in één tijd.
Wist ik ook niet, ik houd het allemaal niet bij, ook al geen House deze week.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef Mip1988 het volgende:
ik was het alweer vergeten dat er geen Lost komt deze week
Na 300 posts gaat het topic op slot, en moet er een nieuwe geopend worden.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Aflevering 100 (volgens de teaser, niet #101) komt volgende week wat de beste aflevering ooit moet worden. Al betwijfel ik of dat lukt. Seizoen 5 voelt een beetje gerushed tot zover met vrij veel verhaalfouten.
Charlotte mag wel uit de openingspost. Waarom komt er eigenlijk een nieuw topic voor elke episode? Of lijkt dat maar zo?
Een deel kan verklaard worden inderdaad. Toch zal ik even neerzetten wat me was opgevallen.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:49 schreef capital_P het volgende:
verhaalfouten? valt reuze mee volgens mij.
Dat nog niet alles duidelijk is, is iets anders.
Het merendeel van die lijst is idd logisch te verklaren ofwel door een uitleg in de show zelf, ofwel door een logisch klinkende theorie. Deze twee echter vind ik zelf het interessants:quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een deel kan verklaard worden inderdaad. Toch zal ik even neerzetten wat me was opgevallen.
Wat de eerste betreft geloof ik Ben wel dat hij die foto nooit eerder heeft gezien. Ik geloof echter niet dat Ben daar al 12 jaar woonde en nooit naar de foto's heeft gekeken. Wat mij betreft is dit dan ook een sterke hint dat Faraday niet helemaal gelijk heeft met z'n ideeën over een onveranderbaar verleden.quote:Waarom zouden de anderen alle dharma portretten laten hangen tot 2008? En het is nooit opgevallen dat hurley Jack etc erop stonden?
Waarom tekende Radzinsky een kaart in de hatch vol vraagtekens? De vraagtekens moeten aanwijzen waar de andere luiken zijn terwijl hij die al lang kende van zijn dharma tijd.
Inman heeft zelf ook aan die kaart gewerkt - zie Desmond's flashback. Misschien heeft Radzinksy slechts een opzet gemaakt en Inman de gaten proberen in te vullen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:27 schreef Symer het volgende:
Dat tweede over Radzinsky klopt idd gewoon niet. Inman moet gelogen hebben dat Radzinsky die kaart heeft gemaakt. Er staat zelfs ergens iets als 'Alleged location of The Flame', terwijl Radzinsky zelf jaren in The Flame gewerkt heeft.
Mijn indruk was dat hij 'undercover' doorleefde bij Dharma, werkend voor en contact-houdend met de Others.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een deel kan verklaard worden inderdaad. Toch zal ik even neerzetten wat me was opgevallen.
Ben kidnapte Alex in 1988. Bij de purge was Ben echter gewoon in dharma bij de Purge. Was Ben bij de anderen en dharma tegeijk?
Waar doel je precies op?quote:Wat Locke vertelde tegen Walt en Jack klopt voor geen meter van wat hij gezegd zou moeten hebben volgens Walt en Jack in seizoen 4
Misschien had hij niet toegang tot alle informatie? Maar op zich wel een begrijpelijke vraag.quote:Waarom tekende Radzinsky een kaart in de hatch vol vraagtekens? De vraagtekens moeten aanwijzen waar de andere luiken zijn terwijl hij die al lang kende van zijn dharma tijd.
Er was vroeger een baken actief op het eiland.quote:In 316 zegt Hawking dat het eiland altijd beweegt. En toch kan er altijd zomaar een submarine komen en gaan, Tom en Richard vertrokken van het eiland en nog wel meer. Ze gebruikten vast niet allemaal die Lamp post.
Maar Walt hoeft natuurlijk niet te praten met Locke om te weten wat hij denkt. Walt weet sowieso veel meer dan de anderen door zijn gaven.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
@JohnLocke
In seizoen 4 vroeg Walt aan Hurley waarom ze liegen en zei Walt Jeremy Bentham gezien te hebben. Dit heeft Locke nooit tegen Walt gezegd.
Daarnaast zei Jack dat Locke zei dat er vreselijke dingen waren gebeurd, dat het Jacks schuld was en dat iedereen terug moest komen.
Dit klopt niet helemaal met wat er gebeurde in 5x07.
Niet zomaar natuurlijk, er moet een bepaalde koers aangehouden worden. Ik denk dus dat het eiland inderdaad door tijd en ruimte springt, maar dat er altijd een zekere connectie blijft met de buitenwereld.quote:Over die baken: Hawking zei dat het eiland altijd door de TIJD verplaatste. Hoe kan iedereen dan maar komen en gaan?
We hebben dit seizoen gezien dat een groep mensen in een vliegtuig richting het eiland ging. Een paar mensen kwamen terecht in 1977, de rest in de tegenwoordige tijd.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Over die baken: Hawking zei dat het eiland altijd door de TIJD verplaatste. Hoe kan iedereen dan maar komen en gaan?
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:09 schreef capital_P het volgende:
[..]
Is het eiland "nu" in 2 verschillende tijden tegelijk?
waar is tie te vinden?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef Darkzell het volgende:
Hmm jammer genoeg geen Lost dus vandaag, althans een echte nieuwe aflevering. Toch maar even kijken of die recap nog iets nieuws brengt.
De recap bedoel ik, of bedoel jij die ook?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:00 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Nergens dus haha.
Naja dan zal het ook wel. Volgende week beter.
Ja die bedoel ik ook. Ik dacht vanmorgen dat vannacht automatisch een Lost aflevering was binnengehaald dus ik ging ervan uit dat dit de recap was. Maar het bleek dus die van vorige week te zijn. De recap heb ik iig ook niet gevonden verder.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De recap bedoel ik, of bedoel jij die ook?
Dat filmpje begint al iets duidelijker te worden nu jaquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef Symer het volgende:
Trouwens, het filmpje van afgelopen Comic Con zal binnenkort wel eindelijk verduidelijkt worden denk ik nu Faraday bij Chang is.
Ben zeer benieuwd naar het verhaal rondom het maken van dat filmpje.
1 Ruk door tot het einde, nog 2 afleveringenquote:Op maandag 20 april 2009 18:16 schreef Addict89 het volgende:
Pauze. Gelukkig daarna wel in 1 ruk door tot het einde (toch?).
om iets duidelijker te zijn:quote:Op donderdag 23 april 2009 18:46 schreef Unhuman het volgende:
[..]
1 Ruk door tot het einde, nog 2 afleveringen
1 2 3 4 | 100. 5-15 515 6 May 09 Follow the Leader 101. 5-16 516 13 May 09 The Incident (1) 102. 5-17 517 13 May 09 The Incident (2) |
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef Rijpie het volgende:
Recap van gister staat op usenet, zoeken naar "lost catchup" of "lost oceanic 6"
Nu wel inderdaad, vanmiddag/vanmorgen kon ik hem niet vinden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef Rijpie het volgende:
Recap van gister staat op usenet, zoeken naar "lost catchup" of "lost oceanic 6"
Thanks! Hij's nu aan het downloaden!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef Rijpie het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:45 schreef Rijpie het volgende:
Ik dus nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef Mip1988 het volgende:
ik was het alweer vergeten dat er geen Lost komt deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |