Vind het wel eens wat anders dan het standaard donkerblauw, zilvergrijs of zwartquote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zoveel met dat felle blauw
True, dat snap ik ook niet. Maar een Clio is besy leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Een gewone Astra vind ie te klein, maar een Clio vindt ie weer leuk
I missedquote:
Dat is waarquote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind het wel eens wat anders dan het standaard donkerblauw, zilvergrijs of zwart
Aparte selectieprocedure heeft iequote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
True, dat snap ik ook niet. Maar een Clio is besy leuk.
quote:
Uhoh, notequote:
Mijn auto rocktquote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
En tja, als ik een leuke kleinere auto vind wil ik best een beetje inschikken
En al eens nagedacht over seks op de achterbank?quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
En tja, als ik een leuke kleinere auto vind wil ik best een beetje inschikken
There we goquote:
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
En al eens nagedacht over seks op de achterbank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee.Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dagelijks.quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
En al eens nagedacht over seks op de achterbank?
Daar heb je geen achterbank in nodigquote:Op zondag 19 april 2009 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij wel. Wij kopen namelijk een Hummer.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef nijnja het volgende:
Oh ik kan zo goed fotograferen, maargoed Dit is dus het plantsoen 500 meter bij mn huis vandaan. Lekker plekje om te zitten
Ik bedoelde, in een Hummer is voorin ook al genoeg plekquote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar wij zijn beide vrij lang. Dus we hebben een grote auto nodig hè.
Nou, daarom. Kunnen we de hele auto gebruiken. Kunnen we zelfs een orgie houden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik bedoelde, in een Hummer is voorin ook al genoeg plek
Ik moet eigenlijks een keer foto's van de hei maken waar wij wel eens chillenquote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef nijnja het volgende:
Oh ik kan zo goed fotograferen, maargoed Dit is dus het plantsoen 500 meter bij mn huis vandaan. Lekker plekje om te zitten
Doquote:
Ja met Roderick met de dikke pik!quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al lekker geketst vandaag op je geburtstag?
Oh wat gezellig.quote:Op zondag 19 april 2009 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, daarom. Kunnen we de hele auto gebruiken. Kunnen we zelfs een orgie houden.
In het handschoenenkastje waarschijnlijk nog.quote:Op zondag 19 april 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik bedoelde, in een Hummer is voorin ook al genoeg plek
quote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Do
[..]
Ja met Roderick met de dikke pik!
14x gelachen, 2x geketst.
Oh, kutjebef.
Wat?quote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Do
[..]
Oh, kutjebef.
iddquote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
In het handschoenenkastje waarschijnlijk nog.
Metm ijn verjaardag gaan we daar met heel pub zittenquote:
Gaaf! Je hebt hem doorquote:Op zondag 19 april 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oh, kutjebef.
Geen gekke dingen doen hè?quote:Op zondag 19 april 2009 22:56 schreef Daniane het volgende:
Ik kwam eigenlijk om straks nog ff doei te zeggen. want ik ben dus een week gone.
Ulghh heb echt geen zin meer in die moffenff serieus XD
Moet je daar doen dan?quote:Op zondag 19 april 2009 22:56 schreef Daniane het volgende:
Ik kwam eigenlijk om straks nog ff doei te zeggen. want ik ben dus een week gone.
Wat goed van mij.quote:Op zondag 19 april 2009 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf! Je hebt hem door! Dus nu zoenen?
Ik kom.quote:Op zondag 19 april 2009 22:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Metm ijn verjaardag gaan we daar met heel pub zitten
Dr zullen 2 mensen zijn die komen
Meh, Nijntje post ook allerhande foto's. Dus ik meld even dat mijn waggie weer heulemoal goed gewassen gestoomd gewaxt en gedroogd isquote:
Jij gaat wegquote:Op zondag 19 april 2009 22:56 schreef Daniane het volgende:
Nee tuurlijk niet.quote:
Ja uitwisseling.quote:
Ik heb de mijne gisteren gewassen en gepoetstquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh, Nijntje post ook allerhande foto's. Dus ik meld even dat mijn waggie weer heulemoal goed gewassen gestoomd gewaxt en gedroogd is!
Goedzoquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
[..]
Ja uitwisseling.
museum bezoeken, stadion bezoeke (das leuk), winkelen (ook leuk), projectdag, voetbaltoernooi
blegh hele week bij mof slapen
maar die negeert mij de hele tijd op ICQ echt irritant.![]()
al die moffen laten niets meer van zich horen aan onze klas...
Wij hebben met de familie een stempelkaart. We hebben immers 3 auto's thuisquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb de mijne gisteren gewassen en gepoetst
Handmatig
Berlijn.quote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
[..]
Ja uitwisseling.
museum bezoeken, stadion bezoeke (das leuk), winkelen (ook leuk), projectdag, voetbaltoernooi
Waarumquote:
Dan kan je die wel gebruiken jaquote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben met de familie een stempelkaart. We hebben immers 3 auto's thuis!
Welke stad?quote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja uitwisseling.
Berlijn is liefdeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Daar gaan we dan juist weer niet heen.![]()
En dat zijn er 2quote:
Jah is voor eindexamen verplicht he.quote:
Veel plezierquote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jah is voor eindexamen verplicht he.
Tenzij je een vervangende opdracht wil doen in je vakantie
Misschien wordt 't ook wel leuk.
Zien zien zien zien zienquote:
Aber natürlichquote:
Dortmund.quote:
Lijkt me een mooie stad.quote:
Toch, met de hand wassen werkt beterquote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben met de familie een stempelkaart. We hebben immers 3 auto's thuis!
Goezoquote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Aber natürlich
[..]
Dortmund.
[..]
Lijkt me een mooie stad.
In mijn fobo!quote:
Is het ook! Ga je ook naar een concentratiekamp? Zijn wij wel geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Aber natürlich
[..]
Dortmund.
[..]
Lijkt me een mooie stad.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In mijn fobo!
[..]
Is het ook! Ga je ook naar een concentratiekamp? Zijn wij wel geweest.
Is best interessant. Ik ben in Dachau geweest. Maar het is ook best eng.quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Met geschiedenis gaan we in Mei naar Kamp Vught, dat wel.
Ik heb Buchenwald mogen aanschouwenquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is best interessant. Ik ben in Dachau geweest. Maar het is ook best eng.
Hoezo?quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jammer van die rare jongen!quote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In mijn fobo!
[..]
Is het ook! Ga je ook naar een concentratiekamp? Zijn wij wel geweest.
Dat ze plots de deuren dichtgooienquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja heb m zelfs al aan mn moeder verteld.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ze plots de deuren dichtgooien
En heb je "Sie haben etwas verloren" al geoefend?
Nou, je kunt jezelf er best wat bij voorstellen. En Dachau was ook een vernietigingskamp, dus er waren ook verbrandingsovens enzulks. En in Dachau zijn ook bunkers in de fik gezet door mensen die de holocaust ontkennen.quote:
quote:
Je bent niet grappig.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ze plots de deuren dichtgooien
En heb je "Sie haben etwas verloren" al geoefend?
Je hoeft 's avonds niet meer te douchen iigquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als zaterdagwerker 6 weken achter elkaar in de vakantie auto's mogen wassen, 40 uur per week
Sorryquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, je kunt jezelf er best wat bij voorstellen. En Dachau was ook een vernietigingskamp, dus er waren ook verbrandingsovens enzulks. En in Dachau zijn ook bunkers in de fik gezet door mensen die de holocaust ontkennen.
[..]![]()
[..]
Je bent niet grappig.
Klopt, vooral als je bij zo'n crematorium bent ofzo. Echt een klotesfeer.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, het is best interessant om er een keer heen te gaan. Maar het is ook gewoon eng.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, je kunt jezelf er best wat bij voorstellen. En Dachau was ook een vernietigingskamp, dus er waren ook verbrandingsovens enzulks. En in Dachau zijn ook bunkers in de fik gezet door mensen die de holocaust ontkennen.
[..]![]()
Die eerste was niet lullig bedoeld. Lijkt me raar idee dat tig mensen daar omgekomen zijn waar jij staat
[..]
Je bent niet grappig.
Nee Sjoerd, een doodse sfeerquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, vooral als je bij zo'n crematorium bent ofzo. Echt een klotesfeer.
T is ook geen vervelend werkquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hoeft 's avonds niet meer te douchen iig!
Dat lijkt me wel eng ja.quote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Je bent niet grappig.
Ja. Bij ons waren ook van die dingen waar die "dokters" experimenten op die mensen uitvoerden. Dat was ook..eng.quote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, vooral als je bij zo'n crematorium bent ofzo. Echt een klotesfeer.
Ik wilde het juist niet zo verwoordenquote:
Je kunt de dood niet mooier makenquote:Op zondag 19 april 2009 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wilde het juist niet zo verwoorden
Ja, ik wil ook nog wel een keer naar het Anne Frank huis. Maar ik vond het heel interessant, maar je gaat niet snel een keer terug.quote:Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel eng ja.Maar ik ben er ook wel benieuwd naar.
![]()
Eigenlijk zouden we toen de Duitsers hier waren naar 't Anne Frank huis gaan... maar daar hadden ze toch maar van afgezien.
ps: dat mutsje staat je zoooo leuk![]()
Eens gaan we allemaalquote:
Des te langer je er mee bezig bent, des te minder je er hoeft te doenquote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pas als je zo'n ding moet wassen zie je hoe groot ze werkelijk zijn
Ja, das waar. Oooh vet. Dat lijkt me echt interessant.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook nog wel een keer naar het Anne Frank huis. Maar ik vond het heel interessant, maar je gaat niet snel een keer terug.Maar goed, in Berlijn is natuurlijk wel heel veel van WO II. Ik ben ook bij de Berlijnse muur en oorlogsmuseum en monumenten en zulke dingen geweest.
En dankje!
Serieus, je hebt een ladder voor zo'n kutding nodigquote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Des te langer je er mee bezig bent, des te minder je er hoeft te doen
Mwah, Koude Oorlog is niet zo heel boeiend.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, das waar. Oooh vet. Dat lijkt me echt interessant.bij geschiedenis hadden we 't dit hoofdstuk over de Koude Oorlog.
Das wel.quote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, Koude Oorlog is niet zo heel boeiend.Daar gebeurt in feite vrij weinig in ten opzichte van andere oorlogen.
Inderdaad.quote:
O ik dacht Schatje mag ik je fotoquote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef mstr het volgende:
mijn oog dat viel op jou,
o nee wat is dit nou?
zo raar gevoel met niks te vergelijken.
ik weet niet wat je bent, en door wie je gegeven bent.
zeg me nou hoe kan ik jou achterhalen?
Ik vind je niet fijn, en wat staat erin over mij?
Ik vind je niet fijn, heb je een ban en een note voor mij?
Schatje mag ik een noteje, heb je een noteje voor mij?
Komt goed.quote:Op zondag 19 april 2009 23:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
Das wel.maar ik vond 't opzich wel interessant.
(had wel een 4.7 voor set though, mja herkansing)
Ik krijg zin in krentenbollen van dat liedjequote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef mstr het volgende:
mijn oog dat viel op jou,
o nee wat is dit nou?
zo raar gevoel met niks te vergelijken.
ik weet niet wat je bent, en door wie je gegeven bent.
zeg me nou hoe kan ik jou achterhalen?
Ik vind je niet fijn, en wat staat erin over mij?
Ik vind je niet fijn, heb je een ban en een noteje voor mij?
Vooral met van die heerlijke romige boterquote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg zin in krentenbollen van dat liedje
Linksonder hebben wij ook gehadquote:Op zondag 19 april 2009 23:18 schreef Renesite het volgende:
Ons wagenpark:
[ afbeelding ]
zomers, als alles voor de deur staat, zijn de buren er niet blij mee![]()
!!
(caravan hooguit 4 dagen tho..)
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 23:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral met van die heerlijke romige boter
Linksonder: ford mondeo futura 2 liter 145pk uit 2005(zga. 2006)quote:Op zondag 19 april 2009 23:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Linksonder hebben wij ook gehad
En rechtsonder had ik bijna gekocht
Wij hadden een 2.0 TDCi met 115pk uit 2002 geloof ik, net voor de gerestylde zoals jullie hebbenquote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Linksonder: ford mondeo futura 2 liter 145pk uit 2005(zga. 2006)
Rechtsonder een Seat Ibiza 1,4 uit 2003 geloof ik
Onze peugeot 307 was 1 grote faalquote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij hadden een 2.0 TDCi met 115pk uit 2002 geloof ik, net voor de gerestylde zoals jullie hebben
En die rechtsonder had ik ook bijna gekocht als 1.4 MPi
Nu hebben wij een Peugeot carpark
Die van ons is na de gerestylde versie van 2004, maar voor de gerestylde na 2005.quote:Op zondag 19 april 2009 23:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij hadden een 2.0 TDCi met 115pk uit 2002 geloof ik, net voor de gerestylde zoals jullie hebben
En die rechtsonder had ik ook bijna gekocht als 1.4 MPi
Nu hebben wij een Peugeot carpark
Iets minder LSD voerenquote:
Én de vierkante mistlampen, die van voor 2004 hadden rondequote:Op zondag 19 april 2009 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van ons is na de gerestylde versie van 2004, maar voor de gerestylde na 2005.
Zie het als een tussenjaar. Het verschil is nihil, maar wij hebben geen zwarte strepen over de deur maar meegespoten! Het verschil schijnt er te zijn
Ohja dat ook.quote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Én de vierkante mistlampen, die van voor 2004 hadden ronde
Loslatende bekleding plus een niet echt snelle motor, in oostenrijk geregeld terug naar de 2 of 3 op de snelwegquote:
Wij hebben een 407 en nu dan een 206 erbijquote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn ouder overweegden nog een 407SW... maar zijn thank god bij Ford gebleven!
Wtfquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Loslatende bekleding plus een niet echt snelle motor, in oostenrijk geregeld terug naar de 2 of 3 op de snelweg
407 is een van de gavere peugeotsquote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn ouder overweegden nog een 407SW... maar zijn thank god bij Ford gebleven!
Of je windows is beetje gekkies aan het wordenquote:Op zondag 19 april 2009 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja dat ook.
Overigens heb ikhet idee dat mijn videokaart is overleden! Wazige icoontjes en zo
In de 4 stoof ons oude mondeootje uit 1998 al omhoog op de route de soleil.quote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Loslatende bekleding plus een niet echt snelle motor, in oostenrijk geregeld terug naar de 2 of 3 op de snelweg
Reboottimequote:Op zondag 19 april 2009 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Of je windows is beetje gekkies aan het worden
Uberhaupt geen krachtquote:Op zondag 19 april 2009 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
Die hebben wel onderin meer kracht als bovenin hun toerenbereik
Mijn 1.4 wil anders knap doortrappenquote:Op zondag 19 april 2009 23:27 schreef Jotcha het volgende:
En dan loeiend de berg op, tegen de 6500 toeren
Dat moeten wij sowieso wel met de caravan in Oostenrijkquote:Op zondag 19 april 2009 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
/carequote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Hyman het volgende:
Metro Station (104 plays)
Iron Maiden (76 plays)
Laat kevin het niet horen
Benzine + caravan is minder geslaagd als diesel + caravanquote:Op zondag 19 april 2009 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat moeten wij sowieso wel met de caravan in Oostenrijk
Mja?quote:
Afhankelijk van de trekkracht.quote:Op zondag 19 april 2009 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Benzine + caravan is minder geslaagd als diesel + caravan
Ik hoop dat die last.fm van een meisje isquote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dit sadder?
Avril Lavigne (426 plays)
Klopt, heb misschien ook wel liever een diesel. Maar als je weinig rijd is dat een beetje duurquote:Op zondag 19 april 2009 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Benzine + caravan is minder geslaagd als diesel + caravan
Ja, maar aan pk heb je niet zoveel, je hebt meer aan Nmquote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja?
[..]
Afhankelijk van de trekkracht.
De oude mondeo mocht: 1500 trekken met 105 pk!
De huidige mondeo mag, jajaa: 1800 kilo trekken met 145pk!
Johquote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, heb misschien ook wel liever een diesel. Maar als je weinig rijd is dat een beetje duur
En de koppel is vrij gunstigquote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar aan pk heb je niet zoveel, je hebt meer aan Nm
Paps en mams veel minderquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Joh
Wij betalen voor onze 407 diesel, iets meer als 100 euro per maand aan alleen wegenbelasting
En verzekering van een diesel is ook duurder
Dat merk je veel meer als het aantal pk als het gaat om het trekken van een aanhanger/caravan.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop dat die last.fm van een meisje is
Ik zit met 75 pk op 1055 kg. De auto schijnt maar maximaal 170 te kunnen, nou die heb ik al bijna aangetikt eensquote:
Die van mij gaat ook maar 170quote:Op zondag 19 april 2009 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zit met 75 pk op 1055 kg. De auto schijnt maar maximaal 170 te kunnen, nou die heb ik al bijna aangetikt eens
0-100 in 14,5squote:
Soms.quote:
Voor mijn gevoel/ruwe schatting haalt ie dat sneller..quote:
Ik 195quote:
Daag dr nou niet uit Doquote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik voel een note aankomen na deze opmerking, aangezien we teveel off-topic gaan
Ik heb nog geen een note gezet vandaagquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daag dr nou niet uit DoMisschien heeft ze dr quota nog niet gehaald, dan geeft ze hem zo.
Voor mijn gevoel haalt ie t ook sneller.quote:Op zondag 19 april 2009 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel/ruwe schatting haalt ie dat sneller..
En let jij eens op, hoelang jij er normaal gesproken over doet om de 100 te halen, dat is langer als 14,5 seconden hoor als jij iemand voor je hebt
Eentje meer of minder maakt ook geen ruk uit.quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daag dr nou niet uit DoMisschien heeft ze dr quota nog niet gehaald, dan geeft ze hem zo.
Op deze manier wel ja.quote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind 170 hard zat, het hardste dat ik heb gereden zelf, was 130quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik 195! En toen kwam de afslag die ik moest hebben.
Off-topic in een SC?quote:Op zondag 19 april 2009 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik rekende jou ook niet onder de vrouwen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een note gezet vandaag!
Ik 60 ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind 170 hard zat, het hardste dat ik heb gereden zelf, was 130
165quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind 170 hard zat, het hardste dat ik heb gereden zelf, was 130
Wil je me tieten niet zien?quote:Op zondag 19 april 2009 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik rekende jou ook niet onder de vrouwen.
Grappen gaan je niet redden. De regels en wetten van Fok zijn keihardquote:
Eerste keer snelweg buiten mijn rijlessenquote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie mij 165 laat rijden onder het lessen
En worden slechts door enkele hoeren strikt nageleefdquote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Grappen gaan je niet redden. De regels en wetten van Fok zijn keihard
Onder bepaalde condities moet je bed het ook kunnen houden - edoch.quote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vind je de gedachte dat RenRen- een bed uittest geiler?
Waarom?
Neuh, ik val niet op mannelijke tieten.quote:
Hahaquote:Op zondag 19 april 2009 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eerste keer snelweg buiten mijn rijlessen
Ah, okquote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, ik val niet op mannelijke tieten.
Wow! Had je daar ook je modrechten bij nodig?quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb wel eens 190 gereden in Duitsland.
Wel met mijn pappie naast me in zijn auto.
Doei. Kom onderwijl eventjes in Duitsland op FOKquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
Maar ik kwam dus ff gedag zeggen.
Ik ga nu naar bedje toe. en dan zie ik jullie allemaal vrijdag.
en dan hoop ik dat ik mofland overleef enzo..
Hihi, doeggg.![]()
Gaat m bij mij toch niet worden. Vrijdag op de snelweg zat ik gemiddeld rond de 140quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Ik heb mijzelf voorgenomen om niet te hard te gaan rijden
Succes en veel plezier!quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
Hihi, doeggg.![]()
Dat ga ik wel proberen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doei. Kom onderwijl eventjes in Duitsland op FOK
Have fun schat!quote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Daniane het volgende:
Hihi, doeggg.![]()
I will.quote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Succes en veel plezier!
Doe voorzichtig!
Tot vrijdag![]()
![]()
Dankjeee.quote:
Ach, als je netjes 120 rijdt haal je al 50% van de mensen inquote:Op zondag 19 april 2009 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gaat m bij mij toch niet worden. Vrijdag op de snelweg zat ik gemiddeld rond de 140
RenRen- is weer vrijgezel, dus PM d'r zou ik zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onder bepaalde condities moet je bed het ook kunnen houden - edoch.
Is dat zoquote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
RenRen- is weer vrijgezel, dus PM d'r zou ik zeggen.
Ik ben ook serieus in een stuk van 20 kilometer ook maar even 2 keer rechts geweest ofzo. En daarbij tel ik in en uitvoegen voor de Burger King niet meequote:Op zondag 19 april 2009 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, als je netjes 120 rijdt haal je al 50% van de mensen in
EINSZWEIDREIFIPODABEI!!quote:Op zondag 19 april 2009 23:47 schreef Hyman het volgende:
Veel plezier Danique!
Niet teveel duits praten, dat verneukt je hersenen
Hahah we moeten Engels praten.quote:Op zondag 19 april 2009 23:47 schreef Hyman het volgende:
Veel plezier Danique!
Niet teveel duits praten, dat verneukt je hersenen
Hahaquote:Op zondag 19 april 2009 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben ook serieus in een stuk van 20 kilometer ook maar even 2 keer rechts geweest ofzo. En daarbij tel ik in en uitvoegen voor de Burger King niet mee
En dan met 110 gaan inhalen terwijl je er met 140 langs wilt denderenquote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Maar waar je 120 mag, rijdt 30/40% zachter als 120
Ik rijd 130 op de teller, vind het wel prima. Daarmee zit ik non-stop rechts want hier in het oosten durft EN KAN iedereen wel gewoon rijden.quote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha
Maar waar je 120 mag, rijdt 30/40% zachter als 120
Het verneukt je hersenenquote:
140 mag niet sjoerdquote:Op zondag 19 april 2009 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En dan met 110 gaan inhalen terwijl je er met 140 langs wilt denderen
Jij bent al van MSN afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |