In mijn fobo!quote:
Is het ook! Ga je ook naar een concentratiekamp? Zijn wij wel geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
Aber natürlich
[..]
Dortmund.
[..]
Lijkt me een mooie stad.
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In mijn fobo!
[..]
Is het ook! Ga je ook naar een concentratiekamp? Zijn wij wel geweest.
Is best interessant. Ik ben in Dachau geweest. Maar het is ook best eng.quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Daniane het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Met geschiedenis gaan we in Mei naar Kamp Vught, dat wel.
Ik heb Buchenwald mogen aanschouwenquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is best interessant. Ik ben in Dachau geweest. Maar het is ook best eng.
Hoezo?quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jammer van die rare jongen!quote:Op zondag 19 april 2009 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In mijn fobo!
[..]
Is het ook! Ga je ook naar een concentratiekamp? Zijn wij wel geweest.
Dat ze plots de deuren dichtgooienquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja heb m zelfs al aan mn moeder verteld.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ze plots de deuren dichtgooien
En heb je "Sie haben etwas verloren" al geoefend?
Nou, je kunt jezelf er best wat bij voorstellen. En Dachau was ook een vernietigingskamp, dus er waren ook verbrandingsovens enzulks. En in Dachau zijn ook bunkers in de fik gezet door mensen die de holocaust ontkennen.quote:
quote:
Je bent niet grappig.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ze plots de deuren dichtgooien
En heb je "Sie haben etwas verloren" al geoefend?
Je hoeft 's avonds niet meer te douchen iigquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als zaterdagwerker 6 weken achter elkaar in de vakantie auto's mogen wassen, 40 uur per week
Sorryquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, je kunt jezelf er best wat bij voorstellen. En Dachau was ook een vernietigingskamp, dus er waren ook verbrandingsovens enzulks. En in Dachau zijn ook bunkers in de fik gezet door mensen die de holocaust ontkennen.
[..]![]()
[..]
Je bent niet grappig.
Klopt, vooral als je bij zo'n crematorium bent ofzo. Echt een klotesfeer.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, het is best interessant om er een keer heen te gaan. Maar het is ook gewoon eng.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, je kunt jezelf er best wat bij voorstellen. En Dachau was ook een vernietigingskamp, dus er waren ook verbrandingsovens enzulks. En in Dachau zijn ook bunkers in de fik gezet door mensen die de holocaust ontkennen.
[..]![]()
Die eerste was niet lullig bedoeld. Lijkt me raar idee dat tig mensen daar omgekomen zijn waar jij staat
[..]
Je bent niet grappig.
Nee Sjoerd, een doodse sfeerquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt, vooral als je bij zo'n crematorium bent ofzo. Echt een klotesfeer.
T is ook geen vervelend werkquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hoeft 's avonds niet meer te douchen iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |