Vind het wel eens wat anders dan het standaard donkerblauw, zilvergrijs of zwartquote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zoveel met dat felle blauw
True, dat snap ik ook niet. Maar een Clio is besy leuk.quote:Op zondag 19 april 2009 22:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Een gewone Astra vind ie te klein, maar een Clio vindt ie weer leuk
I missedquote:
Dat is waarquote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind het wel eens wat anders dan het standaard donkerblauw, zilvergrijs of zwart
Aparte selectieprocedure heeft iequote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
True, dat snap ik ook niet. Maar een Clio is besy leuk.
quote:
Uhoh, notequote:
Mijn auto rocktquote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
En tja, als ik een leuke kleinere auto vind wil ik best een beetje inschikken
En al eens nagedacht over seks op de achterbank?quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
En tja, als ik een leuke kleinere auto vind wil ik best een beetje inschikken
There we goquote:
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
En al eens nagedacht over seks op de achterbank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee.Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dagelijks.quote:Op zondag 19 april 2009 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
En al eens nagedacht over seks op de achterbank?
Daar heb je geen achterbank in nodigquote:Op zondag 19 april 2009 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij wel. Wij kopen namelijk een Hummer.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef nijnja het volgende:
Oh ik kan zo goed fotograferen, maargoed Dit is dus het plantsoen 500 meter bij mn huis vandaan. Lekker plekje om te zitten
Ik bedoelde, in een Hummer is voorin ook al genoeg plekquote:Op zondag 19 april 2009 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar wij zijn beide vrij lang. Dus we hebben een grote auto nodig hè.
Nou, daarom. Kunnen we de hele auto gebruiken. Kunnen we zelfs een orgie houden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik bedoelde, in een Hummer is voorin ook al genoeg plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |