Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
quote:
Dan weet je nu hoe wij ons voelen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Maargoed Ise wist al dat je moe van me werd. Maar nu ik ook van mezelf
Hoezo dan?quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Maargoed Ise wist al dat je moe van me werd. Maar nu ik ook van mezelf
Weer geluk met de pitstops / yellows....quote:
quote:
Ik zal morgen even van mijn voor 350 gulden gekochte 30GB schijf gaan booten, dan kan ik weer bij het kaartje komenquote:Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef DutchTrain het volgende:
Ga jij snel het OP kaartje updaten ?
Dan is de OP ook weer helemaal bijgewerkt
Dus je bent handiger dan de onverlaten?quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een of andere onverlaat heeft trouwens geprobeerd onze brievenbus open te breken waarna hij niet meer open wilde![]()
Nu moest ik hem zelf open breken.
Wat zoek je waar en voor hoeveel ?quote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef Metatron het volgende:
Waaaaarom is er qua woningen enorm veel shabby crapzooi te koop, maar valt alles wat ik zo op het eerste gezicht echt wel aardig vind, nou net buiten mijn financiele bereik?
Als ik je dat vertel ga je heel erg hard lachen denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat zoek je waar en voor hoeveel ?
Het eerste wat ik dacht na de kop van zuid foto en de omschrijving, was Noordereilandquote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere woningen genoeg op de Müllerpier en omstreken. De Calypso gaat nu met hulp van de gemeente gebouwd worden en zijn ook nog wel leuke appartementen in te krijgen.
Verder komt er nog veel in Waterstad, zoals UP:town en 100Hoog als bijzondere gebouwen. Kun je allemaal zien in het infocentrum op het Binnenwegplein.
Je hebt net http://rotterdam.nl/smartsite2238504.dws gemist.
Maar als die 'standaard' appartementen je niet aanspreken, kun je natuurlijk ook aan de gang met een kluswoning, een grote jaren 30 woning in Blijdorp of een casco woning in Tussendijken (zoek: Grote Visserijstraat)
Müllerpier moet ik eens gaan kijken. In Katendrecht heb ik ook al een aantel interessante dingen gezien. Maar ook daar vind ik de prijzen nog steeds redelijk absurd. Voordat je van een casco v.o.n. pand iets leefnbaars gemaakt hebt, ben je echt wel een sloot geld verder. Bovenop die koopprijs .quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere woningen genoeg op de Müllerpier en omstreken. De Calypso gaat nu met hulp van de gemeente gebouwd worden en zijn ook nog wel leuke appartementen in te krijgen.
Verder komt er nog veel in Waterstad, zoals UP:town en 100Hoog als bijzondere gebouwen. Kun je allemaal zien in het infocentrum op het Binnenwegplein.
Je hebt net http://rotterdam.nl/smartsite2238504.dws gemist.
Maar als die 'standaard' appartementen je niet aanspreken, kun je natuurlijk ook aan de gang met een kluswoning, een grote jaren 30 woning in Blijdorp of een casco woning in Tussendijken (zoek: Grote Visserijstraat)
Zolang je vanuit die ene, perfecte hoek naar de schildering kijkt welquote:Op maandag 20 april 2009 00:46 schreef DutchTrain het volgende:
Met het uitzicht zit het wel goed
[ afbeelding ]
http://www.zuka.nl/?page=advertentie&x=6206112
Anders zoiets als dit ?
Beetje weinig slaap dan.quote:Op maandag 20 april 2009 00:56 schreef Metatron het volgende:
ANyway. Tijd voor bed. 05:00 gaat de wekker weer.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
Yess mijn westsidenegert's en -ho's staan in de OP!
En nu even een tentamen maken op museumpark en daarna parkhangen
Mjah, het ging ook niet zo soepel vanochtendquote:
ging niet om pokeren lamzak.quote:
Dat is toch normaal bij jou?quote:Op maandag 20 april 2009 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ging niet om pokeren lamzak.
Maar ik zat bijv Paul de Leeuw kijken, binnen 3 minuten wou ik gfamen en toen ik daar 5 min mee bezig was wou ik dvd kijken en toen ik dat 3 tellen aan het doen was wou ik naar bed en toen ik daar lag wou ik weer gamen.
je mag mijn avonddienst wel werken hoor!quote:
Ach joh je krijgt het elke weekquote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je mag mijn avonddienst wel werken hoor!
Mag ik hier klagen over Randstad? Ze hebben foutje gemaakt krijg nu pas morgen mn geld
Iets uit de richting, maar West heeft giga panden (100 vierkante meter) die opgeknapt maar kaal voor iets van een ton worden opgeleverd.quote:Op maandag 20 april 2009 00:51 schreef Metatron het volgende:
Wat wel een optie is, is een relatief goedkoop pand, waar ik gedurende 3-4 maanden dan gewoon een aannemer in zet. Is duurder dan het zelf doen, dat weet ik. Maar bij die lagere aanschafwaarde (zeg 120K) blijven mijn maandelijkse dubbele lasten binnen de perken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |