Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
quote:
Dan weet je nu hoe wij ons voelen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Maargoed Ise wist al dat je moe van me werd. Maar nu ik ook van mezelf
Hoezo dan?quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Maargoed Ise wist al dat je moe van me werd. Maar nu ik ook van mezelf
Weer geluk met de pitstops / yellows....quote:
Ik zal morgen even van mijn voor 350 gulden gekochte 30GB schijf gaan booten, dan kan ik weer bij het kaartje komenquote:Op zondag 19 april 2009 23:49 schreef DutchTrain het volgende:
Ga jij snel het OP kaartje updaten ?
Dan is de OP ook weer helemaal bijgewerkt
Dus je bent handiger dan de onverlaten?quote:Op zondag 19 april 2009 23:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een of andere onverlaat heeft trouwens geprobeerd onze brievenbus open te breken waarna hij niet meer open wilde![]()
Nu moest ik hem zelf open breken.
Wat zoek je waar en voor hoeveel ?quote:Op maandag 20 april 2009 00:01 schreef Metatron het volgende:
Waaaaarom is er qua woningen enorm veel shabby crapzooi te koop, maar valt alles wat ik zo op het eerste gezicht echt wel aardig vind, nou net buiten mijn financiele bereik?
Als ik je dat vertel ga je heel erg hard lachen denk ik.quote:Op maandag 20 april 2009 00:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat zoek je waar en voor hoeveel ?
Het eerste wat ik dacht na de kop van zuid foto en de omschrijving, was Noordereilandquote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere woningen genoeg op de Müllerpier en omstreken. De Calypso gaat nu met hulp van de gemeente gebouwd worden en zijn ook nog wel leuke appartementen in te krijgen.
Verder komt er nog veel in Waterstad, zoals UP:town en 100Hoog als bijzondere gebouwen. Kun je allemaal zien in het infocentrum op het Binnenwegplein.
Je hebt net http://rotterdam.nl/smartsite2238504.dws gemist.
Maar als die 'standaard' appartementen je niet aanspreken, kun je natuurlijk ook aan de gang met een kluswoning, een grote jaren 30 woning in Blijdorp of een casco woning in Tussendijken (zoek: Grote Visserijstraat)
Müllerpier moet ik eens gaan kijken. In Katendrecht heb ik ook al een aantel interessante dingen gezien. Maar ook daar vind ik de prijzen nog steeds redelijk absurd. Voordat je van een casco v.o.n. pand iets leefnbaars gemaakt hebt, ben je echt wel een sloot geld verder. Bovenop die koopprijs .quote:Op maandag 20 april 2009 00:31 schreef DutchTrain het volgende:
Bijzondere woningen genoeg op de Müllerpier en omstreken. De Calypso gaat nu met hulp van de gemeente gebouwd worden en zijn ook nog wel leuke appartementen in te krijgen.
Verder komt er nog veel in Waterstad, zoals UP:town en 100Hoog als bijzondere gebouwen. Kun je allemaal zien in het infocentrum op het Binnenwegplein.
Je hebt net http://rotterdam.nl/smartsite2238504.dws gemist.
Maar als die 'standaard' appartementen je niet aanspreken, kun je natuurlijk ook aan de gang met een kluswoning, een grote jaren 30 woning in Blijdorp of een casco woning in Tussendijken (zoek: Grote Visserijstraat)
Zolang je vanuit die ene, perfecte hoek naar de schildering kijkt welquote:Op maandag 20 april 2009 00:46 schreef DutchTrain het volgende:
Met het uitzicht zit het wel goed
[ afbeelding ]
http://www.zuka.nl/?page=advertentie&x=6206112
Anders zoiets als dit ?
Beetje weinig slaap dan.quote:Op maandag 20 april 2009 00:56 schreef Metatron het volgende:
ANyway. Tijd voor bed. 05:00 gaat de wekker weer.
quote:Op maandag 20 april 2009 08:02 schreef WHATSHESAID het volgende:
Yess mijn westsidenegert's en -ho's staan in de OP!
En nu even een tentamen maken op museumpark en daarna parkhangen
Mjah, het ging ook niet zo soepel vanochtendquote:
ging niet om pokeren lamzak.quote:
Dat is toch normaal bij jou?quote:Op maandag 20 april 2009 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ging niet om pokeren lamzak.
Maar ik zat bijv Paul de Leeuw kijken, binnen 3 minuten wou ik gfamen en toen ik daar 5 min mee bezig was wou ik dvd kijken en toen ik dat 3 tellen aan het doen was wou ik naar bed en toen ik daar lag wou ik weer gamen.
je mag mijn avonddienst wel werken hoor!quote:
Ach joh je krijgt het elke weekquote:Op maandag 20 april 2009 09:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je mag mijn avonddienst wel werken hoor!
Mag ik hier klagen over Randstad? Ze hebben foutje gemaakt krijg nu pas morgen mn geld
Iets uit de richting, maar West heeft giga panden (100 vierkante meter) die opgeknapt maar kaal voor iets van een ton worden opgeleverd.quote:Op maandag 20 april 2009 00:51 schreef Metatron het volgende:
Wat wel een optie is, is een relatief goedkoop pand, waar ik gedurende 3-4 maanden dan gewoon een aannemer in zet. Is duurder dan het zelf doen, dat weet ik. Maar bij die lagere aanschafwaarde (zeg 120K) blijven mijn maandelijkse dubbele lasten binnen de perken.
whehehequote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens JJDJ-vakantievierder woensdagavond is er een rouwdienst voor de hele familie. Dan gaat mn haar er namelijk af. Ik ben het zat!
Neuh die stank krijg je nooit meer eruit danquote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god dan ben je dus kaal voetbal-tuig...
@op: bbq in de kralingseplas is al apart, maar in ons nieuwe huis wordt niet gebbq'ed. Op het balkon oke, maar er in niet..
Zo kort wordt het niet slimmerd.quote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@op: bbq in de kralingseplas is al apart, maar in ons nieuwe huis wordt niet gebbq'ed. Op het balkon oke, maar er in niet..
wahahahahaquote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef Alicey het volgende:
's ochtends op tijd in Driebergen aankomen en vervolgens er op gewezen worden dat je 10 april werd verwacht ipv 20 april is best fail.
Autsj. Heb je soms ergens de datum verkeerd ingesteld staan, aangezien je vrijdag goedevrijdag wilde vieren?quote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef Alicey het volgende:
's ochtends op tijd in Driebergen aankomen en vervolgens er op gewezen worden dat je 10 april werd verwacht ipv 20 april is best fail.
Goed gegoktquote:Op maandag 20 april 2009 11:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik kies me vakantieweken wel uit.. hele week zon zon zon en 18 graden
Nee, mijn datum stond goed. Kennelijk heb ik het 1 keer verkeerd in een agenda gezet en vandaar gekopiëerd naar andere agenda's, zodat ik niet meer twijfelde aan de datum.quote:Op maandag 20 april 2009 11:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Autsj. Heb je soms ergens de datum verkeerd ingesteld staan, aangezien je vrijdag goedevrijdag wilde vieren?
Oh, dat zijn ook leuke dingen.quote:Schuuring, een onderneming die oa. dingen voor KPN doet, kwam vrijdag op het idee om 'een verbinding op te heffen'. Wat er in de praktijk op neer kwam dat ze ons glas hadden afgesloten. Anderhalf uur lang. Ook leuk...
vind het juist superquote:Op maandag 20 april 2009 00:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Als ik je dat vertel ga je heel erg hard lachen denk ik.
Zoiets. Maar dan voor 200-220.
In dat gebied ook. (Kop van Zuid). Elders in het centrum (of er dicht bij) mag ook. Langs de Mass met skyline view zou helemaal top zijn.
Anyway: De standaard flat, maisonette of 'nieuwbouw'loft kan me doorgaans niet zo bekoren. Ik heb het een beetje gehad met de standaard doos-met-kamertjes-in-blokkendoos. Een tuin hoef ik niet, sterker nog: iemand mag me er voor gaan betalen als ik met een tuin opgescheept moet zitten. Ik heb er nu een, en hoeveel ik er om geef is heel duidelijk te zien aan de hoogte van de brandnetels.
Ach.. Ik hoop dat de prijzen lekker blijven instorten het komende jaar.
Jup, 140 man met de armen over elkaar voor anderhalf uur.quote:Op maandag 20 april 2009 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, mijn datum stond goed. Kennelijk heb ik het 1 keer verkeerd in een agenda gezet en vandaar gekopiëerd naar andere agenda's, zodat ik niet meer twijfelde aan de datum.
Nouja, dan maar een lekker vrij dagje in de tuin en balkon.
[..]
Oh, dat zijn ook leuke dingen.
tjah..die kunnen nu anderhalf uur niet fokken...quote:Op maandag 20 april 2009 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, 140 man met de armen over elkaar voor anderhalf uur.
Valt me van jullie tegen.quote:Op maandag 20 april 2009 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In juli hebben we weer een feestje, met bbq en cocktails.quote:Op maandag 20 april 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]dan gaan we bij jullie binnen bbq'en
Oh, echt?quote:Op maandag 20 april 2009 13:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In juli hebben we weer een feestje, met bbq en cocktails.
Ja, en jij staat bovenaan het lijstje genodigden.quote:
Dat mag ik hopen, als het feest plaatsvindt in mijn eigen huis.quote:Op maandag 20 april 2009 13:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, en jij staat bovenaan het lijstje genodigden.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hofpleinfontein gaat rond 01-05 verhuizen van het Middellandplein naar de Afrikaanderwijk. Qua woning is het een hele vooruitgang. Qua buurt weet ik niet waar het nou slechter/beter is
quote:Als de sneeuw valt
Op een kouwe Rotterdamse morgen
Een arme baby wordt geboren
In de ghetto
En z'n moeder huilt
Er is één ding wat ze echt niet wil
Naast vier kleuters ook nog babygegil
In the ghetto
Volgens mij zit ik nog wel in het goede deel. Zit tegenover Maassilo en 1 minuut van metrostation Rijnhaven. Zuidquote:Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Je hebt bij Afrikaanderwijk een paar mooie, gave en goede stukken zitten. Vooral als de metro er niet zou liggen, zouden de appartementen aan Maashaven OZ echt geweldig zijn. Nu zegt "Café metrozicht" wel genoeg![]()
Wat meer naar achter is het echt wat Paul de Leeuw omschrijft in bovenstaand stukje
daar zitten wij nu ook ongeveer ( hoewel wij wat schuiner tegenover de ms zittenquote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog wel in het goede deel. Zit tegenover Maassilo en 1 minuut van metrostation Rijnhaven. Zuid
ow wacht, kom jij in dat complex wat nu in aanbouw is?quote:Op maandag 20 april 2009 15:05 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog wel in het goede deel. Zit tegenover Maassilo en 1 minuut van metrostation Rijnhaven. Zuid
Nee. Gewoon Pretorialaanquote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow wacht, kom jij in dat complex wat nu in aanbouw is?
dan heb je op woensdag en zaterdag de markt recht voor je deurquote:
Welke mbt. olijven, gedroogd en vers fruit, aparte groente, en internationale meuk leuker is dan blaakquote:Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb je op woensdag en zaterdag de markt recht voor je deur
Ja gezellig. Vrienden zeggen dat ik daarvan veel overlast ga krijgen.Zal wel meevallen denk ikquote:Op maandag 20 april 2009 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan heb je op woensdag en zaterdag de markt recht voor je deur
denk alleen dat je zaterdag niet uit kan slapen en wat parkeerproblemen kan krijgen (weet niet of je een auto hebt?)quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja gezellig. Vrienden zeggen dat ik daarvan veel overlast ga krijgen.Zal wel meevallen denk ik
flauw dat je dat hoopt!quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, als het feest plaatsvindt in mijn eigen huis.
I know nothing!quote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goeroe beschuldigd van 314 keer kindermisbruikIk wist het! Wilders doe er wat aan!
Gelukkig ga ik aan de andere kant van het huis slapen. Heb geen auto dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk alleen dat je zaterdag niet uit kan slapen en wat parkeerproblemen kan krijgen (weet niet of je een auto hebt?)
Lijkt me geweldig, zo'n buurtquote:Op maandag 20 april 2009 19:38 schreef Isegrim het volgende:
Leuk, VvE-vergaderingen waarin mensen elkaar nog nét niet te lijf gaan en je als beheerder moet schreeuwen om de boel tot de orde te roepen.
Nou, dit was echt niet leuk.quote:
Ooohhh, hebben de bewoners van de diergaarde zich ook al verenigd in een VvE?quote:Op maandag 20 april 2009 19:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, dit was echt niet leuk.Ik voelde me net iemand die een troep woeste chimpansees in toom moest houden.
Dit waren Hagenaars, geen Rotterdammers.quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ooohhh, hebben de bewoners van de diergaarde zich ook al verenigd in een VvE?.
Ging het nog over iets sigificants, of was het eigenlijk maar wat geneuzel over de kleur van de kozijnen of een niet aangeschoffeld tuintje?quote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit waren Hagenaars, geen Rotterdammers.
Pff, ben helemaal gestrest ervan. Wat een stel volslagen idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |