`quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef mic_forever het volgende:
ze streven voorlopig naar niemand meer voor TL. Zit een stop op.(¤)
Waarom doe ik dan het werk van een verkoper A...? Vind ik niet redelijk als ik zo zie omdat ik niet kán doorgroeien naar verkoper B lijkt me.quote:Vakkenvuller = A.
Het verschil is gewoon dat verkoper B kassa is aangezien je daar verkoopt. je bent aangenomen als vakkenvuller namelijk.
Verkoper is een andere functie als 't ware.
Ja, kan volgens mij. Automatisch na een jaar werd mij vorige week verteld. Er is een tekort aan B Verkopers op brood/deli/kaas.quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef duncannn het volgende:
[..]
Kan je nog steeds verkoper B worden? Niemand in mijn AH 'mag' het namelijk meer worden.
Volgens mij hadden ze die regel toch afgeschaft? Je wordt nu alleen verkoper B als je leidingevende je die functie geeft.quote:Op maandag 20 april 2009 08:37 schreef Milan. het volgende:
[..]
Automatisch na een jaar werd mij vorige week verteld. Er is een tekort aan B Verkopers op brood/deli/kaas.
Ja, maar waarom zou je leidinggevende je die functie vrijwillig geven?quote:Op maandag 20 april 2009 09:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze die regel toch afgeschaft? Je wordt nu alleen verkoper B als je leidingevende je die functie geeft.
Overplaatsing, tsja het hoort erbij als je in het managment zit.quote:Op maandag 20 april 2009 19:16 schreef Simsfan88 het volgende:
Onze assistent supermarktmanager is sinds zaterdag weg. Vrijwel iedereen vindt dat jammer en ze was zelf ook liever niet weggegaan, daarintegen hadden we liever de supermarktmanager weg zien gaan... zo jammer![]()
Ohja, TVP!
Naja, vrijwillig.. Er wordt meer gekeken naar hetgeen wat je kunt. Je wordt geen verkoper B als je bijvoorbeeld op brood geen bakplan uit kun draaien en die in kan vullen etc. Op kassa geldt dat je info moet kunnen.quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je leidinggevende je die functie vrijwillig geven?
Mijn AH heeft een stuk of 25 vakkenvullers (zwaar terkort ) en ik ben de enige verkoper die verpoker B is, terwijl we 6 mensen hebben die er evenlang of langer dan ik werken.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:19 schreef waterreus23 het volgende:
Nog 8 Dagen en dan is het weer zover
V
![]()
A
![]()
K
![]()
A
![]()
N
![]()
T
![]()
I
![]()
E
![]()
G
![]()
E
![]()
L
![]()
D
![]()
(dit geldt niet voor mensen met een all-in-one contract)
En uiteraard de Personeelskorting)
![]()
Met zo'n Fantastische post, moet Willie wel terugkeren op Fok!
of dat een vooruitgang is!:Pquote:Op woensdag 22 april 2009 00:22 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ziet er vooralsnog niet naar uit... maar je hebt mij toevallig wel weer ff terug gekregen nu
leuk te horen dat jullie me missen, maar het forum is niet meer wat het is geweest,quote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef paul_van_ter_weide het volgende:
[..]
of dat een vooruitgang is!:P
geef mij willie maar!;)
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe zit het nou, krijgen we volgende week vakantiegeld?
Op me werk zegt iedereen eind mei pas.
Uh dat zeggen mijn collega's.. of het zo is vraag ik hier dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:35 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Als jij jouw vakantiegeld eind mei krijgt, werk je volgens mij niet bij AH![]()
En Willie ... .... gelukkig werken we tenminste nog in hetzelfde filiaal
Het is altijd in periode 4, en dat is aankomende maandag.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uh dat zeggen mijn collega's.. of het zo is vraag ik hier dus.
Maar goed jullie zeggen volgende week dus?
Ben ik met je eens!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:22 schreef wiillie het volgende:
[..]
leuk te horen dat jullie me missen, maar het forum is niet meer wat het is geweest,
waar is crxboy en bavariafan, amstelfan en natuurlijk freddiek
zie soms extreme banaan, en zuivelman en natuurlijk de geweldige waterreus
Ik weet niet meer hoeveel er onderop mijn laatste loonstrookje stond, maar ik weet wel dat het boemveel gaat worden als ik nu ff een snelle berekening maakquote:
Mwoah, drie uurtjes werken maar. Beter dan niks I guess...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef kmaestro het volgende:
Nog meer mensen hier die gaan cashen op koninginnedag?
Contract van minder dan 12 uur per week?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef Milan. het volgende:
Er staat: Basis vak.toeslag
En niks eronderDus geen vakantiegeld voor mij?
Nee, ik ben juist ontzettend kwaad op mijn hoofd Verkoopklaar. Ik had meer dan drie weken van tevoren vrijgevraagd en het gekregen ook, zie ik gisteren dat ik er van 1-6 opsta. Dus ik moet juist zorgen dat ik er vanaf gehaald wordquote:Nog meer mensen hier die gaan cashen op koninginnedag?
Tussen 13:00 en 14:00 stroomt het altijd binnenquote:Op maandag 27 april 2009 12:47 schreef WasMachinator het volgende:
dat loon mag toch wel eens binnenkomen stromen, moet om 4 uur weer tot half 11 werken en was van plan om nog pinkpop kaartjes te kopen
Alleen als het salaris binnen stroomtquote:Op maandag 27 april 2009 12:54 schreef blrrrt het volgende:
Is het nog een beetje gezellig op het forum dan?
Was ik al bang voor..quote:Op maandag 27 april 2009 12:57 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Alleen als het salaris binnen stroomt
quote:Op maandag 27 april 2009 14:01 schreef Bokita het volgende:
Binnen \o/. Zitten er bij dit salaris nog extra's, behalve het vakantieloon dat ik niet krijg omdat ik een 10-uur contract heb? Want ik heb wel salarisverhoging gehad omdat ik 18 ben geworden, maar ik verdien nu ineens ruim 150 euro meer en dat lijkt me best wel veel. Niet dat ik klaag verder.
Zo, laat jij ook eens je gezicht zienquote:
Ja, nog geen salaris en ABN klantquote:Op maandag 27 april 2009 14:15 schreef Stoeptegel03 het volgende:
Zijn de mensen die nu nog geen salaris hebben toevallig klant van ABN? Ik heb namelijk nog geen geld en ben ABN klant... Misschien ligt het aan die pauper ABN
niemand? :$quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef italiaan1987 het volgende:
Hallo mensen,
Weet iemand misschien hoeveel een 22 jarige verdient per uur in de distributie CAO schaal G?
Ik ga misschien als part time expeditie medewerker aan de slag.
wij mogen dat sowiezo al heel lang niet. Het ziet er ook niet uit vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef Kadooosh het volgende:
Mooi eindelijk zijn slippers verbodenvond het altijd al gevaarlijk... ik zou het in iedergeval nooit dragen tijdens werk.
Wij mochten dat ook nooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
wij mogen dat sowiezo al heel lang niet. Het ziet er ook niet uit vind ik.
Je houdt hetzelfde loon, maar krijgt per maand een x aantal uren (vakantie-uren en zo) extra uitbetaald. Staat als het goed is ook wel op de loonstrookje.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:50 schreef Simsfan88 het volgende:
Nog even een vraagje; sinds dat all-in loon in is gegaan heb ik nog steeds geen salaris verhoging gehad. Ik verdien nog steeds 5.95 per uur, voorheen ook al lang. Kan dat kloppen? Ik dacht dat het bij iedereen omhoog zou gaan... ik heb een contract van 16 uur per maand.
Je uurloon op je loonstrookje blijft hetzelfde alleen stijgt het door alle andere posten die op je loonstrookje staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:50 schreef Simsfan88 het volgende:
Bij de vorige SM mochten we geen korte- en driekwartsbroeken, bij deze wel. Ik draag ze sowieso niet naar het werk, vind ik gewoon niet fijn, maar er zijn er bij die dat wel doen.
Nog even een vraagje; sinds dat all-in loon in is gegaan heb ik nog steeds geen salaris verhoging gehad. Ik verdien nog steeds 5.95 per uur, voorheen ook al lang. Kan dat kloppen? Ik dacht dat het bij iedereen omhoog zou gaan... ik heb een contract van 16 uur per maand.
Ja ik ook. Maar voorheen was het hokje gewoon leeg, en nu staat die 50 euro daar toch echt.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:27 schreef Renesite het volgende:
ligt er aan, ik heb korting aangezien ik maar 1 baantje heb.
50 euro maar?quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar voorheen was het hokje gewoon leeg, en nu staat die 50 euro daar toch echt.
Iedereen heeft die korting, ongeacht het aantal bijbaantjes.quote:Op zondag 3 mei 2009 00:27 schreef Renesite het volgende:
ligt er aan, ik heb korting aangezien ik maar 1 baantje heb.
Idd. Dat heb ik nu ook met mn stage. Moet bijna de helft inleverenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Brammie1 het volgende:
loonheffingskorting geldt maar voor 1 bijbaan volgens mij. Toen ik een tijdje 2 bijbaantjes had moest ik bij de een toch echt loonheffing betalen (=veel!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |