quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:50 schreef Simsfan88 het volgende:Bij de vorige SM mochten we geen korte- en driekwartsbroeken, bij deze wel. Ik draag ze sowieso niet naar het werk, vind ik gewoon niet fijn, maar er zijn er bij die dat wel doen.
Nog even een vraagje; sinds dat all-in loon in is gegaan heb ik nog steeds geen salaris verhoging gehad. Ik verdien nog steeds 5.95 per uur, voorheen ook al lang. Kan dat kloppen? Ik dacht dat het bij iedereen omhoog zou gaan... ik heb een contract van 16 uur per maand.
Je uurloon op je loonstrookje blijft hetzelfde alleen stijgt het door alle andere posten die op je loonstrookje staan.
Overigens is het gevaarlijk om op slippers of met korte broek te werken. Denk aan glas scherven, (uitglijden e.d.) of een container over je tenen. Vorig jaar zomer is er in mijn oude filiaal een klein jongetje onderuitgegaan. Er werd gevuld maar een doos met wijn viel van de vuldolly af, gevolg was dat het jongetje uitgleed over de wijn (hij stond er vlak naast, het opruimen op tijd was dus niet mogelijk) wijn viel, hij viel. Korte broek, T-shirt en Slippers, gevolg, ambulance, overal glasscherven in en echt bloeden enzo.
Aan het einde het jongetje een leuke middag met vriendjes aangeboden enzo, en de ouders blij met de van onze kans goede zorg en opvang, namen ons gelukkig ook niks kwalijk, niemand kon hier gewoon wat aan doen. Maar ja het gaf eens maar weer aan dat je altijd de goede kleding aan moet hebben.