of dat een vooruitgang is!:Pquote:Op woensdag 22 april 2009 00:22 schreef zuivelman het volgende:
[..]
ziet er vooralsnog niet naar uit... maar je hebt mij toevallig wel weer ff terug gekregen nu
leuk te horen dat jullie me missen, maar het forum is niet meer wat het is geweest,quote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef paul_van_ter_weide het volgende:
[..]
of dat een vooruitgang is!:P
geef mij willie maar!;)
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe zit het nou, krijgen we volgende week vakantiegeld?
Op me werk zegt iedereen eind mei pas.
Uh dat zeggen mijn collega's.. of het zo is vraag ik hier dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:35 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Als jij jouw vakantiegeld eind mei krijgt, werk je volgens mij niet bij AH![]()
En Willie ... .... gelukkig werken we tenminste nog in hetzelfde filiaal
Het is altijd in periode 4, en dat is aankomende maandag.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:36 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uh dat zeggen mijn collega's.. of het zo is vraag ik hier dus.
Maar goed jullie zeggen volgende week dus?
Ben ik met je eens!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:22 schreef wiillie het volgende:
[..]
leuk te horen dat jullie me missen, maar het forum is niet meer wat het is geweest,
waar is crxboy en bavariafan, amstelfan en natuurlijk freddiek
zie soms extreme banaan, en zuivelman en natuurlijk de geweldige waterreus
Ik weet niet meer hoeveel er onderop mijn laatste loonstrookje stond, maar ik weet wel dat het boemveel gaat worden als ik nu ff een snelle berekening maakquote:
Mwoah, drie uurtjes werken maar. Beter dan niks I guess...quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef kmaestro het volgende:
Nog meer mensen hier die gaan cashen op koninginnedag?
Contract van minder dan 12 uur per week?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef Milan. het volgende:
Er staat: Basis vak.toeslag
En niks eronderDus geen vakantiegeld voor mij?
Nee, ik ben juist ontzettend kwaad op mijn hoofd Verkoopklaar. Ik had meer dan drie weken van tevoren vrijgevraagd en het gekregen ook, zie ik gisteren dat ik er van 1-6 opsta. Dus ik moet juist zorgen dat ik er vanaf gehaald wordquote:Nog meer mensen hier die gaan cashen op koninginnedag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |