Maar ff serieus.quote:
Dat is het toppunt idd, als ze zo'n prutser in laten vallen dan weet je dat je gewoon afgedroogd bentquote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef buddyb het volgende:
6-2![]()
en kromkamp mag nog invallen
wat een belediging voor ajax![]()
![]()
Slijmen? Hielenlikkerij?quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef J.F.Sebastian het volgende:
waarom is die commentator zo blij met dat gefeliciteer
Bedoel daarmee dat ik het nogal tam vind daar, als FC Twente kampioen zou worden dan zou ik helemaal gek worden. ipv met me dreuge kop naar een raampje blijven staren.quote:
Hij had ongeluk met die schorsing toen net voor de winterstop en dat het na de winterstop meteen liep met Aissati in het team. Maar als hij de kans had gekregen om de goede lijn van de eerste helft door te trekken...quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt
ik vond hem beter als Aissati bij ons
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 18:23 schreef Damzkieee het volgende:
Netjes PSV
VOlgende week niet nog een keer AUB
Hoeveel notes heb ik?quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Sommige reacties worden gewoon gelijk geedit, wil niet zeggen dat ze genote worden.
In deze soort situaties moet men snel reageren en dit is de snelste oplossing.
PSV of Ajax?quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Zorro het volgende:
PSV had gewoon de keeper moeten wisselen, net als Wolfsburg laatst tegen Bayern
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik?
0-10
11-30
31-50
meer?:P
Bij een zevenklapper mag je geen doelpunten tegen krijgen noobquote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef VatosLoco het volgende:
Dat ajax topic: AFC Ajax Topic #1260; Weer een Zevenklapper?
Nou, nog 1 doelpunt en het is een zevenklapper
Wolfsburg - Bayern duidelijk niet meegekregen he?quote:
Feyenoord voor het laatst kampioen in de tijd dat tv nog zwart-wit wasquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef Fortitudo het volgende:
az kampioen
psv een van de beste wedstrijden van het seizoen
ajax![]()
![]()
voor het 5e jaar achtereenvolgens geen kampioen
![]()
![]()
sulejmani 16.25 miljoen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Superreactie, dat mag ook wel gezegd worden.![]()
Was ook geen reactie die genote moest worden, was een reactie op een edit (geloof ik).quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Sommige reacties worden gewoon gelijk geedit, wil niet zeggen dat ze genote worden.
In deze soort situaties moet men snel reageren en dit is de snelste oplossing.
bovendien waren er al 8 goals gevallen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bij een zevenklapper mag je geen doelpunten tegen krijgen noob
Toch wel 4 touringcars volquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel mensen zullen daar staan?
Mannetje of 200?
Toen feyenoord voor het laatst kampioen werd was nog in de tijd van het VOC enzoquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Feyenoord voor het laatst kampioen in de tijd dat tv nog zwart-wit was
zoietsquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel mensen zullen daar staan?
Mannetje of 200?
Jongen, toen waren de dino's nog niet eens uitgestorven.quote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Toen feyenoord voor het laatst kampioen werd was nog in de tijd van het VOC enzo
Mijn eerstequote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb je er een positieve note voor gegeven.
Ja, die waren de vorige 4 jaar zeker nog fan van PSV.quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Rucebo het volgende:
Er stonden zelfs mensen uit Eindhoven hoorde ik op de radio. Zogenaamd altijd al voor AZ geweest. Welke Eindhovenaar is nou voor AZ. Kwam ook zeker elke wedstrijd in de Eerste Divisie
....
Ajaxmodquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb je er een positieve note voor gegeven.
In de tijd dat ajax ook nog kampioen werd bedoel je?quote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Feyenoord voor het laatst kampioen in de tijd dat tv nog zwart-wit was
Wat denk je nou zelf... Dat ze voor de camera gaan lopen schreeuwen dat ze voor PSV zijn? Gevalletje succesklapvolk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Rucebo het volgende:
Er stonden zelfs mensen uit Eindhoven hoorde ik op de radio. Zogenaamd altijd al voor AZ geweest. Welke Eindhovenaar is nou voor AZ. Kwam ook zeker elke wedstrijd in de Eerste Divisie
....
We moeten toch ergens over zeiken? Over Ajax hebben we het al gehad en het regent nietquote:Op zondag 19 april 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
wat grappig dat iedereen nu op die supporters van AZ en andere clubs gaat lopen zeiken.
Nog 50 miljoen jaar voordat de 1e dino's op aarde rondliepenquote:Op zondag 19 april 2009 18:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jongen, toen waren de dino's nog niet eens uitgestorven.
Nouja zeiken, ik vind zoiets gewoon erg vreemd. Kan me er niet aan onttrekken dat daar erg veel mensen staan die onlang nog Ajacied waren en schijnbaar zelfs Eindhovenaren. De echte AZ'ers gun ik de titel van harte hoor, dik verdiendquote:Op zondag 19 april 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
wat grappig dat iedereen nu op die supporters van AZ en andere clubs gaat lopen zeiken.
Ha-ha-ha goeie grap bassie.quote:Op zondag 19 april 2009 18:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In de tijd dat ajax ook nog kampioen werd bedoel je?
Over de supporters van az word altijd al gezeken, simpelweg omdat ze geen echte supporters hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
Dan hebben ze daar gewoon niks te zoeken, wat moet je daar als niet AZ-supporterquote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf... Dat ze voor de camera gaan lopen schreeuwen dat ze voor PSV zijn? Gevalletje succesklapvolk.
Het lag aan het mooie weer, het goede veld, en een goede scheids.quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Kopbal het volgende:
Waar lag het vandaag trouwens aan dat Ajax verloren heeft? Het was lekker weer, het veld lag er goed bij, weinig blessures, de scheids floot goed.
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef DirkZz het volgende:
simpelweg omdat ze geen echte supporters hebben.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De notes kunnen me echt gestolen worden maar waar kun je dat nakijken trouwens?
Het valt mij hier wel vaker op, zodra het bij de eigen club niet loopt, dan moeten ineens de fans van Feyenoord/Ajax/PSV of AZ het ontgelden.quote:Op zondag 19 april 2009 18:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nouja zeiken, ik vind zoiets gewoon erg vreemd. Kan me er niet aan onttrekken dat daar erg veel mensen staan die onlang nog Ajacied waren en schijnbaar zelfs Eindhovenaren. De echte AZ'ers gun ik de titel van harte hoor, dik verdiend!
Geen idee, vraag het je eigen club. Die zijn het gewend om te verliezenquote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Kopbal het volgende:
Waar lag het vandaag trouwens aan dat Ajax verloren heeft? Het was lekker weer, het veld lag er goed bij, weinig blessures, de scheids floot goed.
Ehm.... ehm...quote:Op zondag 19 april 2009 18:34 schreef Kopbal het volgende:
Tja het is toch het grote ajax he, voor sommigen is het moeilijk te begrijpen dat ze een pak slaag gehad hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo sad dat Barbara en Leo het maar blijven houden over het feit dat Ajax de eerste !!!!!15!!!! minuten het overwicht hadden, pfffff.
Dat mensen Barbera Barend hebben aangenomen is belachelijk. Laat altijd te duidelijk merken dat ze voor Ajax is, zelfs bij Telstar - Emmen zou ze een Ajax-gerelateerde vraag stellen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo sad dat Barbara en Leo het maar blijven houden over het feit dat Ajax de eerste !!!!!15!!!! minuten het overwicht hadden, pfffff.
Ze kunnen beter ophouden met de uitzending en pannenkoeken met stroop eten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:45 schreef Zipportal het volgende:
Incoming: verwacht boze in zwart gekleede gemutste aapjes voor de ArenA.
Kunnen ze morgen thee drinken met Marcoquote:Op zondag 19 april 2009 18:45 schreef Zipportal het volgende:
Incoming: verwacht boze in zwart gekleede gemutste aapjes voor de ArenA.Oh en ze hebben een stadionverbod. Ook niet geheel belangrijk.
Misschien als ze het heel bont maken, gaan ze ook nog pannenkoeken eten. Gezellig!quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kunnen ze morgen thee drinken met Marco
Ik denk eerder dat ze Marco het ziekenhuis in slaan.quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kunnen ze morgen thee drinken met Marco
Zullen we maar niet over die "gore hond" van een Suarez beginnen die Simons een knietje geeft, 4 wedstrijden schorsen.. of degene (kan naam niet herinneren) die op het been van Affalay ging staan..quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Dvm86 het volgende:
PSV heeft het gewoon goed gedaan tegen dit zwakke team en naar mijn mening sterker ogend dan dat OLM tijdens de UEFA-cup duels. Overigens blijft Afellay een gore hond die van mij een rotschop had mogen krijgen na zijn belachelijke gedrag jegens Vertonghen.
Wat dan? Zat in het stadion maar niks gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Dvm86 het volgende:
PSV heeft het gewoon goed gedaan tegen dit zwakke team en naar mijn mening sterker ogend dan dat OLM tijdens de UEFA-cup duels. Overigens blijft Afellay een gore hond die van mij een rotschop had mogen krijgen na zijn belachelijke gedrag jegens Vertonghen.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat dan? Zat in het stadion maar niks gezien.
We wachten op het gifje van Venom.quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat dan? Zat in het stadion maar niks gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |