Ze kunnen beter ophouden met de uitzending en pannenkoeken met stroop eten.quote:Op zondag 19 april 2009 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo sad dat Barbara en Leo het maar blijven houden over het feit dat Ajax de eerste !!!!!15!!!! minuten het overwicht hadden, pfffff.
Ja.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 18:45 schreef Zipportal het volgende:
Incoming: verwacht boze in zwart gekleede gemutste aapjes voor de ArenA.
Kunnen ze morgen thee drinken met Marcoquote:Op zondag 19 april 2009 18:45 schreef Zipportal het volgende:
Incoming: verwacht boze in zwart gekleede gemutste aapjes voor de ArenA.Oh en ze hebben een stadionverbod. Ook niet geheel belangrijk.
Misschien als ze het heel bont maken, gaan ze ook nog pannenkoeken eten. Gezellig!quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kunnen ze morgen thee drinken met Marco
Ik denk eerder dat ze Marco het ziekenhuis in slaan.quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Kunnen ze morgen thee drinken met Marco
Zullen we maar niet over die "gore hond" van een Suarez beginnen die Simons een knietje geeft, 4 wedstrijden schorsen.. of degene (kan naam niet herinneren) die op het been van Affalay ging staan..quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Dvm86 het volgende:
PSV heeft het gewoon goed gedaan tegen dit zwakke team en naar mijn mening sterker ogend dan dat OLM tijdens de UEFA-cup duels. Overigens blijft Afellay een gore hond die van mij een rotschop had mogen krijgen na zijn belachelijke gedrag jegens Vertonghen.
Wat dan? Zat in het stadion maar niks gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 18:56 schreef Dvm86 het volgende:
PSV heeft het gewoon goed gedaan tegen dit zwakke team en naar mijn mening sterker ogend dan dat OLM tijdens de UEFA-cup duels. Overigens blijft Afellay een gore hond die van mij een rotschop had mogen krijgen na zijn belachelijke gedrag jegens Vertonghen.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat dan? Zat in het stadion maar niks gezien.
We wachten op het gifje van Venom.quote:Op zondag 19 april 2009 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat dan? Zat in het stadion maar niks gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |