Maar ff serieus.quote:
Dat is het toppunt idd, als ze zo'n prutser in laten vallen dan weet je dat je gewoon afgedroogd bentquote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef buddyb het volgende:
6-2![]()
en kromkamp mag nog invallen
wat een belediging voor ajax![]()
![]()
Slijmen? Hielenlikkerij?quote:Op zondag 19 april 2009 18:20 schreef J.F.Sebastian het volgende:
waarom is die commentator zo blij met dat gefeliciteer
Bedoel daarmee dat ik het nogal tam vind daar, als FC Twente kampioen zou worden dan zou ik helemaal gek worden. ipv met me dreuge kop naar een raampje blijven staren.quote:
Hij had ongeluk met die schorsing toen net voor de winterstop en dat het na de winterstop meteen liep met Aissati in het team. Maar als hij de kans had gekregen om de goede lijn van de eerste helft door te trekken...quote:Op zondag 19 april 2009 18:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt
ik vond hem beter als Aissati bij ons
Inderdaadquote:Op zondag 19 april 2009 18:23 schreef Damzkieee het volgende:
Netjes PSV
VOlgende week niet nog een keer AUB
Hoeveel notes heb ik?quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Sommige reacties worden gewoon gelijk geedit, wil niet zeggen dat ze genote worden.
In deze soort situaties moet men snel reageren en dit is de snelste oplossing.
PSV of Ajax?quote:Op zondag 19 april 2009 18:25 schreef Zorro het volgende:
PSV had gewoon de keeper moeten wisselen, net als Wolfsburg laatst tegen Bayern
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik?
0-10
11-30
31-50
meer?:P
Bij een zevenklapper mag je geen doelpunten tegen krijgen noobquote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef VatosLoco het volgende:
Dat ajax topic: AFC Ajax Topic #1260; Weer een Zevenklapper?
Nou, nog 1 doelpunt en het is een zevenklapper
Wolfsburg - Bayern duidelijk niet meegekregen he?quote:
Feyenoord voor het laatst kampioen in de tijd dat tv nog zwart-wit wasquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef Fortitudo het volgende:
az kampioen
psv een van de beste wedstrijden van het seizoen
ajax![]()
![]()
voor het 5e jaar achtereenvolgens geen kampioen
![]()
![]()
sulejmani 16.25 miljoen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 18:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Superreactie, dat mag ook wel gezegd worden.![]()
Was ook geen reactie die genote moest worden, was een reactie op een edit (geloof ik).quote:Op zondag 19 april 2009 18:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Sommige reacties worden gewoon gelijk geedit, wil niet zeggen dat ze genote worden.
In deze soort situaties moet men snel reageren en dit is de snelste oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |