bovendien waren er al 8 goals gevallen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bij een zevenklapper mag je geen doelpunten tegen krijgen noob
Toch wel 4 touringcars volquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel mensen zullen daar staan?
Mannetje of 200?
Toen feyenoord voor het laatst kampioen werd was nog in de tijd van het VOC enzoquote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Feyenoord voor het laatst kampioen in de tijd dat tv nog zwart-wit was
zoietsquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel mensen zullen daar staan?
Mannetje of 200?
Jongen, toen waren de dino's nog niet eens uitgestorven.quote:Op zondag 19 april 2009 18:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Toen feyenoord voor het laatst kampioen werd was nog in de tijd van het VOC enzo
Mijn eerstequote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb je er een positieve note voor gegeven.
Ja, die waren de vorige 4 jaar zeker nog fan van PSV.quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Rucebo het volgende:
Er stonden zelfs mensen uit Eindhoven hoorde ik op de radio. Zogenaamd altijd al voor AZ geweest. Welke Eindhovenaar is nou voor AZ. Kwam ook zeker elke wedstrijd in de Eerste Divisie
....
Ajaxmodquote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb je er een positieve note voor gegeven.
In de tijd dat ajax ook nog kampioen werd bedoel je?quote:Op zondag 19 april 2009 18:27 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Feyenoord voor het laatst kampioen in de tijd dat tv nog zwart-wit was
Wat denk je nou zelf... Dat ze voor de camera gaan lopen schreeuwen dat ze voor PSV zijn? Gevalletje succesklapvolk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:31 schreef Rucebo het volgende:
Er stonden zelfs mensen uit Eindhoven hoorde ik op de radio. Zogenaamd altijd al voor AZ geweest. Welke Eindhovenaar is nou voor AZ. Kwam ook zeker elke wedstrijd in de Eerste Divisie
....
We moeten toch ergens over zeiken? Over Ajax hebben we het al gehad en het regent nietquote:Op zondag 19 april 2009 18:32 schreef Prosac het volgende:
wat grappig dat iedereen nu op die supporters van AZ en andere clubs gaat lopen zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |