dat ook nogquote:
Het is idd te zielig voor woordenquote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef buddyb het volgende:
het middenveld van ajax wordt compleet overlopen al herstellen ze zich in de slotfase
weggespeeld worden door psv...![]()
![]()
!!!
Als die overtreding weer zo'n goed resultaat oplevert mag het van mijquote:Op zondag 19 april 2009 17:17 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat Afellay zijn 2e gele kaart pakt.
Belg hequote:Op zondag 19 april 2009 17:18 schreef versteegrob het volgende:
Gvd die Vertonghen, waarom zo onscherp??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdamquote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef bloodysunday het volgende:
Godverdomme zeg ze krijgen voetbal les daar in Eindhoven
Idd ik zat nog op pagina 2, 1 keer refreshen en alweer volquote:
Triest inderdaad, door een klein provinciaal kutclubje.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Rots het volgende:
Faal TS.
Ajax gaat nog terugkomen heb ik zo het gevoel. Bassie gaat donderen in de kleedkamer.
Je weet het maar nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Triest inderdaad, door een klein provinciaal kutclubje.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Opflikkeren met die streamaanvragen. Mag niet meer gepost worden ook. Neem EL
Invasie van trollen he.quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd ik zat nog op pagina 2, 1 keer refreshen en alweer voldoe eens rustig ofzo
Nou dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef bloodysunday het volgende:
Godverdomme zeg ze krijgen voetbal les daar in Eindhoven
Omg waar komen deze grapjassen vandaan?quote:Op zondag 19 april 2009 17:22 schreef zomaareennaam het volgende:
de titelmaker is van de verkeerde kant - het is toch psv - ajax? dat gaat toch ook zo dat bij voetbal de thuisspelende ploeg vooraan staat - en het gaat toch niet op alfabet?
Je verwoordt het primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |