meisjequote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef Syheriat het volgende:
Dude, schrijfstijl. En ik zou het aan de dame in kwestie overlaten. Verder sta je geheel in je recht dat jij niet als checkup-persoon gebruikt wil worden. Zijn paranoia is echter het probleem van hemzelf, en eventueel z'n vriendin.
Dumpen die zak hooi - of er eens stevig mee in discussie gaan.quote:Ze heeft alleen een nogal bezitterige partner en die is nogal veeleisend.
Na dit weekend zit ik sowieso al te denken om minder met haar op stap te gaan, want op dat soort drama's zit ik gewoon niet te wachten.quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Dumpen die zak hooi - of er eens stevig mee in discussie gaan.
Ik zou d'r ook schijtziek van worden iig
Inderdaad weinig mis mee. Behalve als je daarnaast verder niks te melden hebtquote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef French het volgende:
Ik neem het even op voor gummybeer79: Je schrijfstijl is zwaar beroerd en daar mag je als TS dan wel enige feedback op verwachten. Is ook niks mis mee. :-)
Nou misschien weet ik dat ik wat moeilijker schrijfstijl heb maar hoef dat niet elke keer te horen en dat was ook het enige wat die te zeggen had. Dan vind ik ook dat ik er best hem op mag aan spreken.quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef French het volgende:
Ik neem het even op voor gummybeer79: Je schrijfstijl is zwaar beroerd en daar mag je als TS dan wel enige feedback op verwachten. Is ook niks mis mee. :-)
Anyway: Laat het hen lekker uitzoeken en distantiëer je ervan. Hetzelfde als je dus nu al doet. Haar puberale vriendje moet nog een hoop leren, en ik hoop dat je haar opvangt als het uit is. Lijkt me zo'n typische stalker-in-de-dop
Het is haar eerste vriendje en waarom zij het pikt is me een raadsel. Ik had gillend weggerend als iemand me steeds liep te controlerenquote:Op zondag 19 april 2009 16:50 schreef French het volgende:
Trouwen? Is die knul haar eerste vriendje ofzo?![]()
Leuk, zo'n aanstaande.
Het was niet mijn probleem , tot die mij op ging bellen om haar te controleren en pissig werd dat ik niet de telefoon opnam.quote:Op zondag 19 april 2009 16:51 schreef PinkCake het volgende:
Niet jouw probleem toch?
Je kunt er altijd met haar over praten. Vindt ze het leuk om de hele tijd in de gaten te worden gehouden?
Ja maar op een of andere manier vind zij het heel gewoon. Ik heb weleens gezegd ook dat haar relatie mijn nachtmerrie-beeld van een relatie is. Zij is zelf ook niet de makkelijkste maar zij geloof ik niet in dat de jaloezie van die vriend wel extreem en bizar is.quote:Op zondag 19 april 2009 17:05 schreef Susi het volgende:
Hopelijk ziet je vriendin in elk geval in dat jij het niet prettig vond. Heb je het er wel eens met haar over gehad ?
Het is lastig inderdaad als het haar eerste is en ze daarom niet veel 'gewend' is.quote:Op zondag 19 april 2009 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar op een of andere manier vind zij het heel gewoon. Ik heb weleens gezegd ook dat haar relatie mijn nachtmerrie-beeld van een relatie is. Zij is zelf ook niet de makkelijkste maar zij geloof ik niet in dat de jaloezie van die vriend wel extreem en bizar is.
Nu heb ik sowieso al laten merken dat ik er niet van gediend was en meer kan ik niet doen.
Mijn vriendin is 22 en hij is 27.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Luxuria het volgende:
Hoe oud is die vriendin van je en haar vriend?
Eerlijk gezegd vind ik het ook raar want zij is zelf niet op haar mondje gevallen. Wat hem betreft veranderd ze wel in een soort slaafs persoontje.quote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is lastig inderdaad als het haar eerste is en ze daarom niet veel 'gewend' is.
Hopelijk gaan haar kleppen af.
Hele manier van handelen van die vriend is vreemd. Hoezo slecht van vertrouwenquote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat niemand mogen zien door de week gaat ook wel héél ver.
Ik heb dat soort dingen zelf ook wel gezien in mijn omgeving. Meestal zijn dat soort relaties gedoemd te mislukken, maar het kan erg lang duren voor de bom barst. Bij sommigen houdt het stand, met die mensen verwatert het contact op den duur omdat degene die je dacht te kennen wel opnieuw geprogrammeerd lijkt door de partner.quote:
Dat heb ik dus ook . Het is zowieso al bizar. Moeilijk van vertrouwen zijn kan gebeuren , maar dat je echt dat soort dingen gaat doen als steeds op bellen waar ze blijft. Hij heeft vrienden, zij heeft bijna niemand alleen zijn vrienden.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat niemand mogen zien door de week gaat ook wel héél ver.
Ik zou als het nog een keer gebeurd ook niet opnemen, ook al merk je dat je telefoon gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook . Het is zowieso al bizar. Moeilijk van vertrouwen zijn kan gebeuren , maar dat je echt dat soort dingen gaat doen als steeds op bellen waar ze blijft. Hij heeft vrienden, zij heeft bijna niemand alleen zijn vrienden.
Ik ben vriendin van haar maar als hij dit soort geintjes door blijft voren kies ik ook voor mezelf. Ik ben geen oppas. En mijn nummer is niet om bedoelt om haar te controleren.
Daarom heb ik er nu ook wat van gezegd want anders krijg ik dit ook steeds.
Dat sowieso. En als het echt nodig is, blokkeren.quote:Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zou als het nog een keer gebeurd ook niet opnemen, ook al merk je dat je telefoon gaat.
Valt me mee dát ze nog uitgaat af en toe. Als ze door de week al nergens heen mag van die vent...quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat sowieso. En als het echt nodig is, blokkeren.
Ik heb mijn nummer niet aan iemand gegeven om mij lastig te vallen.
Om heel eerlijk te zijn ben ik er na dit weekend ook een beetje klaar mee.
Uitgaan met haar is denk ik een no-no want dan krijg ik gewoon steeds gezeik en daar pas ik voor.
Dat ze uitgaat is daar kan hij haar niet in tegenhouden alleen het uitgaan word steeds een drama door hem.quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt me mee dát ze nog uitgaat af en toe. Als ze door de week al nergens heen mag van die vent...
En dat ze met hem gaat trouwen is me een heel groot raadsel. Dan heeft hij haar helemaal waar hij wil en wordt het: isoleren en controleren. Heel dom van haar.
Is die gast een moslim ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ben ik niet helemaal eens .
Sowieso heeft ze weinig ervaring, en heeft daardoor niet echt hoe het in een gezonde relatie is.
Ten tweede zoiets gaat heel geleidelijk zonder dat de persoon die het zelf meemaakt doorheeft.
Het zijn eerder gauwer de buitenstaanders die het opmerken, door gewenning kun je een heleboel als gewoon gaan zien wat niet gewoon is.
Daarbij komt ook dat ze daarbuiten niet veel contacten van zichzelf heeft en dus in een heel geisoleerd wereldje zit en dat maakt een stap om uit een relatie te gaan ook veel moeilijker.
Helaasch, misschien zit je ideale partner er wel tussenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is nederlander maar nogal ouderwets qua vrouwen opgevoed.
Ik ben zelf 35 , en zij is 22. De relatie is al sinds zij 16 was.
Haar ken ik via de kroeg, en via een vriend van mij.
We gingen eerst ook wel met zijn vieren om maar ik ben nu ook van plan daar afstand van te nemen en meer mijn eigen dingen te doen even.
en sorry geen interesse in de Take me out versie, maar bedankt voor het aanbod.
Gelijk heb je. Heb je dit ook zo aan je vriendin uitgelegd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef formerjellybean het volgende:
Het is niet waar bemoei ik me mee. Het is meer dat ik ongewild in hun relatie perikelen verstrikt raakt doordat die gast mij opgefokt gaat lopen bellen en daar heb ik geen zin in.
Trouwens het is ook niet leuk als je steeds met iemand uit bent en als je dus met degene uitgaat elke keer de avond met een drama eindigd vanwege haar jaloerse vriend.
Bij mij is het meer dat ik daardoor die vriendschap meer op een laag pitje wil zetten, omdat ik niet constant op hun ruzies zit te wachten.
je straf haar vanwege haar vriend? komt bij mij onrechtvaardig over.quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Na dit weekend zit ik sowieso al te denken om minder met haar op stap te gaan, want op dat soort drama's zit ik gewoon niet te wachten.
En om eerlijk te zijn is dit toch wel een beetje over de grens bij mij. Ik kan veel hebben maar dit soort dingen niet.
Sowieso ben ik zelf al iemand die zijn eigen gang gaat en hierdoor voel ik me gewoon onprettig.
Wat heeft moslim zijn ermee te makenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is die gast een moslim ofzo
Het neigt een beetje naar dat soort onderdrukkende praktijken..
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik geef je verder groot gelijk dat je niet zijn sloofje bent ofzo, als hij haar niet kan bereiken.
Hoelang hebben ze al een relatie? Dat soort dingen zijn wel handig om te weten..
Btw, we zoeken nog vrouwen voor de FOK! Take me out editie.. Interesse?![]()
Huh?quote:
lijkt op moslim gedrag enzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ken het probleem, helaas ben ik een jongen wat mijn situatie nog vervelender maakt. Mijn huisgenote heeft een zeer jaloerse vriend, die haar als ze hier een keer alleen is elke 10 minuten belt.
Hij staat haar niet toe hier in huis te slapen en als ze dat wel doet is hij volledig over z'n toeren. Hij beschuldigt haar al vanaf het begin ervan dat ze vreemdgaat.
Ik ben me van geen kwaad bewust, heb naar mijn huisgenote nog nooit omgekeken en neemt hij een dreigende houding naar me aan en wil hij dat ik verhuis.
Sommige mensen hebben gewoon psychische problemen, daar is helaas niets aan te doen.
Klopt, zij is meestal 2 uur eerder klaar met werken dan hij, en dan moet ze van hem voor de deur van zijn werk gaan staan wachten tot hij klaar is, en als het regent mag ze onder de brug gaan staan eventjes verderop.quote:
Toevallig dat je zegt dat je contact moet houden.quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef tijgerke87 het volgende:
probeer zo goed mogelijk contact met haar te houden hoe moeilijk hij ook gaat doen... ze gaat je hulp heel hard nodig hebben bij die *******lijer weg te kunnen komen
als je in zo'n relatie zit durf je vaak niet weg omdat iemand vaak al een keer een tik gegeven heeft/gedreigd etc. etc. (eigen ervaring gelukkig heeft het "maar"3 jaar geduurd maar veel aangericht bij mij )
als je haar gaat mijden zakt haar zelfvertrouwen waarschijnlijk nog meer onder nul
en wat hij doet is trouwens praktisch gelijk aan geestelijke mishandeling hea ... ik zou dr ouders eens aanspreken van ik maak me ernstig zorgen of een vriendin van dr ( als hij nog niet gezorgd heeft dat ze die niet meer spreekt)
En hij heeft een baard en wil dat zij een hoofddoekje draagt?quote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 22 en hij is 27.
Nee , hij doet dat alleen bij haar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het ook ziekelijk.
Controleert zij hem omgekeerd ook zo?
Ik kan jou reactie begrijpen , maar uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor haar keuzes.quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef tijgerke87 het volgende:
probeer zo goed mogelijk contact met haar te houden hoe moeilijk hij ook gaat doen... ze gaat je hulp heel hard nodig hebben bij die *******lijer weg te kunnen komen
als je in zo'n relatie zit durf je vaak niet weg omdat iemand vaak al een keer een tik gegeven heeft/gedreigd etc. etc. (eigen ervaring gelukkig heeft het "maar"3 jaar geduurd maar veel aangericht bij mij )
als je haar gaat mijden zakt haar zelfvertrouwen waarschijnlijk nog meer onder nul
en wat hij doet is trouwens praktisch gelijk aan geestelijke mishandeling hea ... ik zou dr ouders eens aanspreken van ik maak me ernstig zorgen of een vriendin van dr ( als hij nog niet gezorgd heeft dat ze die niet meer spreekt)
Weet je er zijn ook nederlanders hoor die zo tegenover hun vriendin doen. Ik vind nationaliteit toch echt even buiten deze discussie staan.quote:Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
En hij heeft een baard en wil dat zij een hoofddoekje draagt?
dat klopt - als vrouwen blind van liefde zijn zul je ze met geen enkele mogelijkheid kunnen helpen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:24 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als iemand niet geholpen wíl worden heeft het op zeker punt ook geen nut meer dat toch te proberen, daar zullen ze er toch zelf achter moeten komen.
Pfff altijd moeilijk dit soort situaties, je kan tenslotte mensen niet aan hun haren wegslepen uit dergelijke situaties.
Denk dat dat toch de beste oplossing is. Sterkte ermee!quote:Ik wil mijn door open laten van mocht ze bij hem weg gaan, dus niet definitief en dat ze ook duidelijk weet dat het niet aan haar ligt , maar gewoon de situatie is en dat ik wel hoop dat ze op zichzelf let.
Voorlopig is dit de beste oplossing , maar ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind.
Ja bedankt . Ik denk het eigenlijk ook. Dit was een situatie die voor mezelf ook onhoudbaar werd en uiteindelijk moet er toch een knoop doorgehakt worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Denk dat dat toch de beste oplossing is. Sterkte ermee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |