abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68175311
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat niemand mogen zien door de week gaat ook wel héél ver.
Dat heb ik dus ook . Het is zowieso al bizar. Moeilijk van vertrouwen zijn kan gebeuren , maar dat je echt dat soort dingen gaat doen als steeds op bellen waar ze blijft. Hij heeft vrienden, zij heeft bijna niemand alleen zijn vrienden.
Ik ben vriendin van haar maar als hij dit soort geintjes door blijft voren kies ik ook voor mezelf. Ik ben geen oppas. En mijn nummer is niet om bedoelt om haar te controleren.
Daarom heb ik er nu ook wat van gezegd want anders krijg ik dit ook steeds.
  zondag 19 april 2009 @ 17:48:59 #27
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_68175596
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook . Het is zowieso al bizar. Moeilijk van vertrouwen zijn kan gebeuren , maar dat je echt dat soort dingen gaat doen als steeds op bellen waar ze blijft. Hij heeft vrienden, zij heeft bijna niemand alleen zijn vrienden.
Ik ben vriendin van haar maar als hij dit soort geintjes door blijft voren kies ik ook voor mezelf. Ik ben geen oppas. En mijn nummer is niet om bedoelt om haar te controleren.
Daarom heb ik er nu ook wat van gezegd want anders krijg ik dit ook steeds.
Ik zou als het nog een keer gebeurd ook niet opnemen, ook al merk je dat je telefoon gaat.
pi_68175749
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef Krentenbol. het volgende:

[..]

Ik zou als het nog een keer gebeurd ook niet opnemen, ook al merk je dat je telefoon gaat.
Dat sowieso. En als het echt nodig is, blokkeren.
Ik heb mijn nummer niet aan iemand gegeven om mij lastig te vallen.

Om heel eerlijk te zijn ben ik er na dit weekend ook een beetje klaar mee.
Uitgaan met haar is denk ik een no-no want dan krijg ik gewoon steeds gezeik en daar pas ik voor.
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 18:04:47 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_68176357
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat sowieso. En als het echt nodig is, blokkeren.
Ik heb mijn nummer niet aan iemand gegeven om mij lastig te vallen.

Om heel eerlijk te zijn ben ik er na dit weekend ook een beetje klaar mee.
Uitgaan met haar is denk ik een no-no want dan krijg ik gewoon steeds gezeik en daar pas ik voor.
Valt me mee dát ze nog uitgaat af en toe. Als ze door de week al nergens heen mag van die vent...
En dat ze met hem gaat trouwen is me een heel groot raadsel. Dan heeft hij haar helemaal waar hij wil en wordt het: isoleren en controleren. Heel dom van haar.
pi_68176791
quote:
Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Valt me mee dát ze nog uitgaat af en toe. Als ze door de week al nergens heen mag van die vent...
En dat ze met hem gaat trouwen is me een heel groot raadsel. Dan heeft hij haar helemaal waar hij wil en wordt het: isoleren en controleren. Heel dom van haar.
Dat ze uitgaat is daar kan hij haar niet in tegenhouden alleen het uitgaan word steeds een drama door hem.
Als ze uitgaat is daar ook vaak Kim bij ( dat is een vriend van hem ) en mij kent die nog niet zo lang en doordat ik vrijgezel ben ik meer een bedreiging.
Ik denk dat het ook een drama word omdat zij zich steeds moet voegen naar hem.
Ergens denk ik ook dat die bewust een beetje weet waar die mee bezig is, want ik denk heus wel dat die door heeft dat vrienden van haar door zijn gedrag steeds meer afwenden van haar en dan heeft die haar waar die haar wil hebben.

Zij wilde eigenlijk al heel graag trouwen, maar hij heeft haar nu pas gevraagd. Ze wonen wel al jaren samen.
pi_68184044
Ik heb niet alles gelezen maar iemand met een beetje personelijkheid heeft dat zo opgelost, als diegene dat niet doet dan wil diegene dat schijnbaar zo hebben
pi_68243440
Dat ben ik niet helemaal eens .

Sowieso heeft ze weinig ervaring, en heeft daardoor niet echt hoe het in een gezonde relatie is.
Ten tweede zoiets gaat heel geleidelijk zonder dat de persoon die het zelf meemaakt doorheeft.
Het zijn eerder gauwer de buitenstaanders die het opmerken, door gewenning kun je een heleboel als gewoon gaan zien wat niet gewoon is.

Daarbij komt ook dat ze daarbuiten niet veel contacten van zichzelf heeft en dus in een heel geisoleerd wereldje zit en dat maakt een stap om uit een relatie te gaan ook veel moeilijker.
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:17:17 #33
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68247401
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ben ik niet helemaal eens .

Sowieso heeft ze weinig ervaring, en heeft daardoor niet echt hoe het in een gezonde relatie is.
Ten tweede zoiets gaat heel geleidelijk zonder dat de persoon die het zelf meemaakt doorheeft.
Het zijn eerder gauwer de buitenstaanders die het opmerken, door gewenning kun je een heleboel als gewoon gaan zien wat niet gewoon is.

Daarbij komt ook dat ze daarbuiten niet veel contacten van zichzelf heeft en dus in een heel geisoleerd wereldje zit en dat maakt een stap om uit een relatie te gaan ook veel moeilijker.
Is die gast een moslim ofzo

Het neigt een beetje naar dat soort onderdrukkende praktijken..

Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik geef je verder groot gelijk dat je niet zijn sloofje bent ofzo, als hij haar niet kan bereiken.

Hoelang hebben ze al een relatie? Dat soort dingen zijn wel handig om te weten..

Btw, we zoeken nog vrouwen voor de FOK! Take me out editie.. Interesse?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:24:36 #34
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_68247687
-edit-

[ Bericht 33% gewijzigd door Mordreth op 21-04-2009 19:25:57 (taalfouten gaat het hier niet om) ]
pi_68247981
Waar bemoei je je mee?
pi_68248062
Hij is nederlander maar nogal ouderwets qua vrouwen opgevoed.

Ik ben zelf 35 , en zij is 22. De relatie is al sinds zij 16 was.
Haar ken ik via de kroeg, en via een vriend van mij.
We gingen eerst ook wel met zijn vieren om maar ik ben nu ook van plan daar afstand van te nemen en meer mijn eigen dingen te doen even.

en sorry geen interesse in de Take me out versie, maar bedankt voor het aanbod.
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:35:06 #37
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_68248165
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is nederlander maar nogal ouderwets qua vrouwen opgevoed.

Ik ben zelf 35 , en zij is 22. De relatie is al sinds zij 16 was.
Haar ken ik via de kroeg, en via een vriend van mij.
We gingen eerst ook wel met zijn vieren om maar ik ben nu ook van plan daar afstand van te nemen en meer mijn eigen dingen te doen even.

en sorry geen interesse in de Take me out versie, maar bedankt voor het aanbod.
Helaasch, misschien zit je ideale partner er wel tussen

Vind het verder ook een groot leeftijdsverschil, tussen jou en haar.. maar goed, thats me
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_68248228
Het is niet waar bemoei ik me mee. Het is meer dat ik ongewild in hun relatie perikelen verstrikt raakt doordat die gast mij opgefokt gaat lopen bellen en daar heb ik geen zin in.

Trouwens het is ook niet leuk als je steeds met iemand uit bent en als je dus met degene uitgaat elke keer de avond met een drama eindigd vanwege haar jaloerse vriend.

Bij mij is het meer dat ik daardoor die vriendschap meer op een laag pitje wil zetten, omdat ik niet constant op hun ruzies zit te wachten.
pi_68248338
Nou ik vroeg me eigenlijk ook meer af of er andere mensen ook weleens in die situaties hadden gezeten.
Dat vriendschappen minder worden door jaloerse vriendjes ofzo, en gewoon ook een beetje voor inzicht.
Daarom zette ik het neer.
pi_68249951
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef formerjellybean het volgende:
Het is niet waar bemoei ik me mee. Het is meer dat ik ongewild in hun relatie perikelen verstrikt raakt doordat die gast mij opgefokt gaat lopen bellen en daar heb ik geen zin in.

Trouwens het is ook niet leuk als je steeds met iemand uit bent en als je dus met degene uitgaat elke keer de avond met een drama eindigd vanwege haar jaloerse vriend.

Bij mij is het meer dat ik daardoor die vriendschap meer op een laag pitje wil zetten, omdat ik niet constant op hun ruzies zit te wachten.
Gelijk heb je. Heb je dit ook zo aan je vriendin uitgelegd?
  woensdag 22 april 2009 @ 02:52:17 #41
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68259612
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Na dit weekend zit ik sowieso al te denken om minder met haar op stap te gaan, want op dat soort drama's zit ik gewoon niet te wachten.
En om eerlijk te zijn is dit toch wel een beetje over de grens bij mij. Ik kan veel hebben maar dit soort dingen niet.

Sowieso ben ik zelf al iemand die zijn eigen gang gaat en hierdoor voel ik me gewoon onprettig.
je straf haar vanwege haar vriend? komt bij mij onrechtvaardig over.
wat vind zij van de situatie?
pi_68261161
Tsja, als ze het niet wil veranderen bij haar vriend, zou ik het contact verminderen. Zo'n situatie zelf ook meegemaakt.
pi_68262337
Ik weet niet of het verstandig is om het contact met haar te laten verwateren. Dan heeft die kerel haar helemaal waar hij haar hebben wil.

Mijn eerste relatie was ook met een kerel zoals dat. Hij wilde overal met zijn neus bij zijn. Hij had alleen geen zin in bioscoopje pakken of uitgaan. Alleen maar sporten. Nu ben ik iemand die ook erg veel sport omdat ik op redelijk niveau mee doe maar ik vind erop uit ook bij het leven hoort.

Elke keer als ik dan eens met een vriendin mee ging en ik kwam thuis (vaak al rond 11 uur in de avond dus niet eens zo gek) zat hij al met een sjacho bakkes op de bank. Ik dacht ook dat het normaal was. Tot ik wat ouder werd (ging al met die kerel sinds mijn 18e en ik was inmiddels 4 jaar verder) en om me heen zag dat het ook anders kon heb ik hem dat gezegd. Hij zou er wat mee doen ik heb het nog 1 jaar aangekeken en hij deed er niks aan toen heb ik het uitgemaakt. Ben weer bij mijn ouders gaan wonen wat al een moeilijke stap was.

Nu weet ik dat het ook anders kan en ga ik trouwen met een super vriend
Haters gonna hate.
  woensdag 22 april 2009 @ 11:15:52 #44
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_68264912
Hij vertrouwd haar niet, en toch gaan ze trouwen.. Gedoemd te mislukken...
  woensdag 22 april 2009 @ 11:22:19 #45
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_68265123
Er is hier maar één oplossing en dat is:

Je er niet mee bemoeien

Dit gaat over de relatie van je vriendin, de keuze is simpel, wil je betrokken blijven bij het jaloerse gedrag van haar vriend dan ga je met haar uit, maar dan moet je wel stoppen met klagen, kies je voor niet meer met haar om te gaan dan hou jij je handen vrij, je vriendin word dan voor een keuze gesteld en hopelijk kan ze rationeel denken en ziet ze in dat zij niet alleen uit kan gaan met vrienden/vriendinnen, de vriend van die meid is denkelijk meer uit op een onderdanig moslim meisje.
pi_68265840
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Is die gast een moslim ofzo

Het neigt een beetje naar dat soort onderdrukkende praktijken..

Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik geef je verder groot gelijk dat je niet zijn sloofje bent ofzo, als hij haar niet kan bereiken.

Hoelang hebben ze al een relatie? Dat soort dingen zijn wel handig om te weten..

Btw, we zoeken nog vrouwen voor de FOK! Take me out editie.. Interesse?
Wat heeft moslim zijn ermee te maken
pi_68277090
telefoon gewoon uitzetten/op stil zetten of gewoon niet opnemen als je door hem of anoniem wordt gebeld.
  donderdag 23 april 2009 @ 09:59:49 #48
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_68295554
kan me enigzins wel voorstellen dat je het als vriendje niet leuk vind als je vriendin met een andere jongen gaat stappen
happen naar de baas
pi_68301261
Update.

the plot thickens.
Trouwens by the way ben meisje/vrouw hoor, dus ze is niet met andere jongen op stap

Gisteren haar gesproken en ook gezegd dat ik baalde dat die mij opbelde.
Nu blijkt dus dat het niet bij opbellen alleen is geweest, maar dat hij toen hij geen antwoord kreeg van haar bij mij op de stoep stond.
Tegen die vriend van hem had die een kulverhaaltje verzonnen dat ze samen bij mij af hadden gesproken wat niet waar was.
Die vriend schrok hier ook eigenlijk van want hij vond het ook niet geslaagd, dat hij voor het karretje werd gespannen en hij had het ook niet toegestaan als hij wist hoe het verhaal zat.

Normaal ging ik ook wel eens met die vriend van mij bij hun langs en was vaak gezellig , maar voorlopig zie ik daar even vanaf want ik ben best wel boos op haar vriend voor die actie.

Ik ken mezelf in die situatie kan ik nogal direct zijn , en ik eigenlijk ook geen knallende ruzie met haar vriend wil hebben hierover, laat ik het even los en neem even tijdelijk afstand en van daaruit zie ik verder wel wat er gebeurd.

Voor mij is het heel raar om te merken dat iemand zo extreem met zijn vriendin om kan gaan en haar heel erg controleerd.

Ergens hoop ik voor hem dat die toch eens hulp gaat zoeken want dit gedrag vind ik wel erg bizar, en niet echt gezond.
pi_68308375
klein tvptje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')