Dat heb ik dus ook . Het is zowieso al bizar. Moeilijk van vertrouwen zijn kan gebeuren , maar dat je echt dat soort dingen gaat doen als steeds op bellen waar ze blijft. Hij heeft vrienden, zij heeft bijna niemand alleen zijn vrienden.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat niemand mogen zien door de week gaat ook wel héél ver.
Ik zou als het nog een keer gebeurd ook niet opnemen, ook al merk je dat je telefoon gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook . Het is zowieso al bizar. Moeilijk van vertrouwen zijn kan gebeuren , maar dat je echt dat soort dingen gaat doen als steeds op bellen waar ze blijft. Hij heeft vrienden, zij heeft bijna niemand alleen zijn vrienden.
Ik ben vriendin van haar maar als hij dit soort geintjes door blijft voren kies ik ook voor mezelf. Ik ben geen oppas. En mijn nummer is niet om bedoelt om haar te controleren.
Daarom heb ik er nu ook wat van gezegd want anders krijg ik dit ook steeds.
Dat sowieso. En als het echt nodig is, blokkeren.quote:Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zou als het nog een keer gebeurd ook niet opnemen, ook al merk je dat je telefoon gaat.
Valt me mee dát ze nog uitgaat af en toe. Als ze door de week al nergens heen mag van die vent...quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat sowieso. En als het echt nodig is, blokkeren.
Ik heb mijn nummer niet aan iemand gegeven om mij lastig te vallen.
Om heel eerlijk te zijn ben ik er na dit weekend ook een beetje klaar mee.
Uitgaan met haar is denk ik een no-no want dan krijg ik gewoon steeds gezeik en daar pas ik voor.
Dat ze uitgaat is daar kan hij haar niet in tegenhouden alleen het uitgaan word steeds een drama door hem.quote:Op zondag 19 april 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt me mee dát ze nog uitgaat af en toe. Als ze door de week al nergens heen mag van die vent...
En dat ze met hem gaat trouwen is me een heel groot raadsel. Dan heeft hij haar helemaal waar hij wil en wordt het: isoleren en controleren. Heel dom van haar.
Is die gast een moslim ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ben ik niet helemaal eens .
Sowieso heeft ze weinig ervaring, en heeft daardoor niet echt hoe het in een gezonde relatie is.
Ten tweede zoiets gaat heel geleidelijk zonder dat de persoon die het zelf meemaakt doorheeft.
Het zijn eerder gauwer de buitenstaanders die het opmerken, door gewenning kun je een heleboel als gewoon gaan zien wat niet gewoon is.
Daarbij komt ook dat ze daarbuiten niet veel contacten van zichzelf heeft en dus in een heel geisoleerd wereldje zit en dat maakt een stap om uit een relatie te gaan ook veel moeilijker.
Helaasch, misschien zit je ideale partner er wel tussenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is nederlander maar nogal ouderwets qua vrouwen opgevoed.
Ik ben zelf 35 , en zij is 22. De relatie is al sinds zij 16 was.
Haar ken ik via de kroeg, en via een vriend van mij.
We gingen eerst ook wel met zijn vieren om maar ik ben nu ook van plan daar afstand van te nemen en meer mijn eigen dingen te doen even.
en sorry geen interesse in de Take me out versie, maar bedankt voor het aanbod.
Gelijk heb je. Heb je dit ook zo aan je vriendin uitgelegd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:36 schreef formerjellybean het volgende:
Het is niet waar bemoei ik me mee. Het is meer dat ik ongewild in hun relatie perikelen verstrikt raakt doordat die gast mij opgefokt gaat lopen bellen en daar heb ik geen zin in.
Trouwens het is ook niet leuk als je steeds met iemand uit bent en als je dus met degene uitgaat elke keer de avond met een drama eindigd vanwege haar jaloerse vriend.
Bij mij is het meer dat ik daardoor die vriendschap meer op een laag pitje wil zetten, omdat ik niet constant op hun ruzies zit te wachten.
je straf haar vanwege haar vriend? komt bij mij onrechtvaardig over.quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Na dit weekend zit ik sowieso al te denken om minder met haar op stap te gaan, want op dat soort drama's zit ik gewoon niet te wachten.
En om eerlijk te zijn is dit toch wel een beetje over de grens bij mij. Ik kan veel hebben maar dit soort dingen niet.
Sowieso ben ik zelf al iemand die zijn eigen gang gaat en hierdoor voel ik me gewoon onprettig.
Wat heeft moslim zijn ermee te makenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is die gast een moslim ofzo
Het neigt een beetje naar dat soort onderdrukkende praktijken..
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik geef je verder groot gelijk dat je niet zijn sloofje bent ofzo, als hij haar niet kan bereiken.
Hoelang hebben ze al een relatie? Dat soort dingen zijn wel handig om te weten..
Btw, we zoeken nog vrouwen voor de FOK! Take me out editie.. Interesse?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |