abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2009 @ 16:46:01 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68308681
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef formerjellybean het volgende:
klein tvptje
Huh?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_68308771
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Huh?
ze was toch niet onder een kloon ingelogd
You dream it, I live it.
pi_68308983
Heb thuis geen internet, en ben bij ouders, dus wilde hem later even terug kunnen vinden. Vandaar mijn tvp.
  donderdag 23 april 2009 @ 17:28:39 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68309803
Maar je bent toch gewoon ingelogd onder je username? Dan staat ie toch in je MyAt's?
pi_68310010
oh ok thanks . Was even een duh momentje voor mij geloof ik .

Maar vraagje is het nou extreem om zodra iemand niet opneemt met de telefoon, meteen naar de vriendin's huis te gaan en daar dus gaan kijken of ze daar is ??

Voor mijzelf vind ik het heel raar, maar misschien vinden anderen dat weer heel gewoon ??
  donderdag 23 april 2009 @ 18:15:38 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68311075
Ik vind het ook extreem. En raar.
pi_68332522
Ik vind het ook ziekelijk.

Controleert zij hem omgekeerd ook zo?
pi_68366322
Ik ken het probleem, helaas ben ik een jongen wat mijn situatie nog vervelender maakt. Mijn huisgenote heeft een zeer jaloerse vriend, die haar als ze hier een keer alleen is elke 10 minuten belt.

Hij staat haar niet toe hier in huis te slapen en als ze dat wel doet is hij volledig over z'n toeren. Hij beschuldigt haar al vanaf het begin ervan dat ze vreemdgaat.

Ik ben me van geen kwaad bewust, heb naar mijn huisgenote nog nooit omgekeken en neemt hij een dreigende houding naar me aan en wil hij dat ik verhuis.

Sommige mensen hebben gewoon psychische problemen, daar is helaas niets aan te doen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 25 april 2009 @ 19:10:01 #59
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68372386
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ken het probleem, helaas ben ik een jongen wat mijn situatie nog vervelender maakt. Mijn huisgenote heeft een zeer jaloerse vriend, die haar als ze hier een keer alleen is elke 10 minuten belt.

Hij staat haar niet toe hier in huis te slapen en als ze dat wel doet is hij volledig over z'n toeren. Hij beschuldigt haar al vanaf het begin ervan dat ze vreemdgaat.

Ik ben me van geen kwaad bewust, heb naar mijn huisgenote nog nooit omgekeken en neemt hij een dreigende houding naar me aan en wil hij dat ik verhuis.

Sommige mensen hebben gewoon psychische problemen, daar is helaas niets aan te doen.
lijkt op moslim gedrag enzo
pi_68377282
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lijkt op moslim gedrag enzo
Klopt, zij is meestal 2 uur eerder klaar met werken dan hij, en dan moet ze van hem voor de deur van zijn werk gaan staan wachten tot hij klaar is, en als het regent mag ze onder de brug gaan staan eventjes verderop.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_68381423
probeer zo goed mogelijk contact met haar te houden hoe moeilijk hij ook gaat doen... ze gaat je hulp heel hard nodig hebben bij die *******lijer weg te kunnen komen

als je in zo'n relatie zit durf je vaak niet weg omdat iemand vaak al een keer een tik gegeven heeft/gedreigd etc. etc. (eigen ervaring gelukkig heeft het "maar"3 jaar geduurd maar veel aangericht bij mij )

als je haar gaat mijden zakt haar zelfvertrouwen waarschijnlijk nog meer onder nul

en wat hij doet is trouwens praktisch gelijk aan geestelijke mishandeling hea ... ik zou dr ouders eens aanspreken van ik maak me ernstig zorgen of een vriendin van dr ( als hij nog niet gezorgd heeft dat ze die niet meer spreekt)
  zondag 26 april 2009 @ 01:24:34 #62
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68382482
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef tijgerke87 het volgende:
probeer zo goed mogelijk contact met haar te houden hoe moeilijk hij ook gaat doen... ze gaat je hulp heel hard nodig hebben bij die *******lijer weg te kunnen komen

als je in zo'n relatie zit durf je vaak niet weg omdat iemand vaak al een keer een tik gegeven heeft/gedreigd etc. etc. (eigen ervaring gelukkig heeft het "maar"3 jaar geduurd maar veel aangericht bij mij )

als je haar gaat mijden zakt haar zelfvertrouwen waarschijnlijk nog meer onder nul

en wat hij doet is trouwens praktisch gelijk aan geestelijke mishandeling hea ... ik zou dr ouders eens aanspreken van ik maak me ernstig zorgen of een vriendin van dr ( als hij nog niet gezorgd heeft dat ze die niet meer spreekt)
Toevallig dat je zegt dat je contact moet houden.
Een goede vriendin van me werd door haar ex (gelukkig nu ex) ook mishandeld. Soms belde ze op dat ze buiten stond en niet naar binnen durfde. Als ik langs kwam was dat genoeg reden voor die kerel om de deur weer open te doen. Helaas heb ik die lamstraal niet kort en klein geslagen (op haar verzoek).
Op een gegeven moment was ik er echt flauw van, ik bedoel, ik probeerde te helpen maar ze ging telkens weer terug en telkens begon het weer van vooraf aan, en toen heb ik contact verbroken.
Een paar maand later had ze genoeg lef bij elkaar geraapt om bij hem weg te gaan en sindsdien hebben we weer goed contact (en schaamt zij zich stuk dat ze telkens weer terug ging).

Als iemand niet geholpen wíl worden heeft het op zeker punt ook geen nut meer dat toch te proberen, daar zullen ze er toch zelf achter moeten komen.
Pfff altijd moeilijk dit soort situaties, je kan tenslotte mensen niet aan hun haren wegslepen uit dergelijke situaties.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68386813
je moet in zulke gevallen zoieso altijd de deur open houden naar je vriendin toe.. laten weten dat ze bij je terecht kan als ze wil..

en als ze weg bij hem is gegaan niet schelden op haar van..... waarom niet eerder want immers ze is er nu weg

dat zijn de beste tips die je iemand kan geven in zulke situaties denk ik
  zondag 26 april 2009 @ 14:09:51 #64
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_68390519
quote:
Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Mijn vriendin is 22 en hij is 27.
En hij heeft een baard en wil dat zij een hoofddoekje draagt?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_68397534
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het ook ziekelijk.

Controleert zij hem omgekeerd ook zo?
Nee , hij doet dat alleen bij haar.
pi_68397707
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef tijgerke87 het volgende:

Ik kan jou reactie begrijpen , maar uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor haar keuzes.
Op zich wil ik best voor mensen klaarstaan maar niet ten koste van mezelf. Zoals ik al zei stond die al bij me voor de deur en ik vind het toch iets tussen hun tweeen, waar ik niet in betrokken wil raken.
En wil al helemaal niet met een verhaal aan de haal gaan waar los van sta, dus zoals ouders inlichten zou ik niet eens doen omdat ik die niet ken.

Hoe hard het ook klinkt even afstand nemen is gewoon nodig.
pi_68397745
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

En hij heeft een baard en wil dat zij een hoofddoekje draagt?
Weet je er zijn ook nederlanders hoor die zo tegenover hun vriendin doen. Ik vind nationaliteit toch echt even buiten deze discussie staan.
  zondag 26 april 2009 @ 17:22:46 #68
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_68397821
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:24 schreef LordNemephis het volgende:

[..]
Als iemand niet geholpen wíl worden heeft het op zeker punt ook geen nut meer dat toch te proberen, daar zullen ze er toch zelf achter moeten komen.
Pfff altijd moeilijk dit soort situaties, je kan tenslotte mensen niet aan hun haren wegslepen uit dergelijke situaties.
dat klopt - als vrouwen blind van liefde zijn zul je ze met geen enkele mogelijkheid kunnen helpen.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_68699579
De situatie is dit weekend uit de hand gelopen.

Ik had al wat afstand genomen en ging niet met hun mee naar rondje Wormerveer (kroegentocht).
Daar ben ik ze tegengekomen. Van hem kreeg ik een preek dat ik een slechte invloed op haar zou hebben en ik had echt zoiets van wat is dit.

Ik heb dat ook tegen haar verteld en wij waren aan de overkant van de straat zodat hij het niet hoorde. Ze vertelde mij ook dat ze nu echt bang van hem werd. Wij lopen terug , en begint haar uit te schelden voor kutkind en had zijn hand omhoog naar haar en daar schrok ik erg van.
Later op de avond is die een jongen aangevlogen omdat die met haar praatte.

Ik voelde mij er totaal niet prettig bij dat zij alleen met hem was, maar je kan weinig doen.

Zijn vriend is ook een vriend van mij en die was er ook bij en die was ook heel erg geschrokken, want het is zo'n bizarre situatie.

Na wat nadenken , heb ik haar gebeld en gezegd dat ik haar van de week wil spreken en waar het op neer komt als ik haar alleen zie praat ik met haar, maar zodra hij erbij is niet meer en dus is de vriendschap voorlopig op een laag pitje.

Ik wil mijn door open laten van mocht ze bij hem weg gaan, dus niet definitief en dat ze ook duidelijk weet dat het niet aan haar ligt , maar gewoon de situatie is en dat ik wel hoop dat ze op zichzelf let.
Voorlopig is dit de beste oplossing , maar ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:02:24 #70
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68700207
quote:
Ik wil mijn door open laten van mocht ze bij hem weg gaan, dus niet definitief en dat ze ook duidelijk weet dat het niet aan haar ligt , maar gewoon de situatie is en dat ik wel hoop dat ze op zichzelf let.
Voorlopig is dit de beste oplossing , maar ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind.
Denk dat dat toch de beste oplossing is. Sterkte ermee!
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68701179
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Denk dat dat toch de beste oplossing is. Sterkte ermee!
Ja bedankt . Ik denk het eigenlijk ook. Dit was een situatie die voor mezelf ook onhoudbaar werd en uiteindelijk moet er toch een knoop doorgehakt worden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:30:50 #72
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_68767471
Je vriendin heeft nu echt alle hulp nodig om bij die vent vandaan te komen.
Dat schrikken van jouw, je vriendin en die vriend van jou en die kloozak duidt erop dat jullie dit soort klootzakken niet gewend zijn en daarnaast weinig ervaring hebben met psychopaten, waar die klootzak er een van is.
Wat nodig is, is om met meerdere mannen die vent eens duidelijk te zeggen dat ie met deze zooi moet kappen en al helemaal niet je vriendin moet bedreigen, want anders krijgt ie ervan langs.

Maar het is al lang en breed een verloren situatie, je vriendin moet bij die vent weg, omdat ie alleen door een godswonder veranderd kan worden en als aggressieve, jaloerse, controlerende psychopaat een duidelijk gevaar voor je vriendin is.
En het gezeik van daar heeft ze zelf voor gekozen is bullshit, ze is in gevaar, volgens mij zelfs levensgevaar en in zo'n situatie zou ik mijn leven wel riskeren om haar bij die vent weg te houden.
Ze heeft gezien dat ie aggressief en slagraag is, dus is het nog steeds moeilijk, maar makkelijker om haar te overtuigen dat die vent niet goed voor haar is.
Ik weet dat het een inzet is, maar je kent haar al 6 jaar en wat is belangrijker, een levende vriendin of een geslagen slaaf die een doodsvonnis wacht.
Reken maar dat die vent almaar jaloerser, controlerender en aggressiever wordt en haar op den duur dood gaat slaan.
Aan jou de keus.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')