Huh?quote:
lijkt op moslim gedrag enzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ken het probleem, helaas ben ik een jongen wat mijn situatie nog vervelender maakt. Mijn huisgenote heeft een zeer jaloerse vriend, die haar als ze hier een keer alleen is elke 10 minuten belt.
Hij staat haar niet toe hier in huis te slapen en als ze dat wel doet is hij volledig over z'n toeren. Hij beschuldigt haar al vanaf het begin ervan dat ze vreemdgaat.
Ik ben me van geen kwaad bewust, heb naar mijn huisgenote nog nooit omgekeken en neemt hij een dreigende houding naar me aan en wil hij dat ik verhuis.
Sommige mensen hebben gewoon psychische problemen, daar is helaas niets aan te doen.
Klopt, zij is meestal 2 uur eerder klaar met werken dan hij, en dan moet ze van hem voor de deur van zijn werk gaan staan wachten tot hij klaar is, en als het regent mag ze onder de brug gaan staan eventjes verderop.quote:
Toevallig dat je zegt dat je contact moet houden.quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef tijgerke87 het volgende:
probeer zo goed mogelijk contact met haar te houden hoe moeilijk hij ook gaat doen... ze gaat je hulp heel hard nodig hebben bij die *******lijer weg te kunnen komen
als je in zo'n relatie zit durf je vaak niet weg omdat iemand vaak al een keer een tik gegeven heeft/gedreigd etc. etc. (eigen ervaring gelukkig heeft het "maar"3 jaar geduurd maar veel aangericht bij mij )
als je haar gaat mijden zakt haar zelfvertrouwen waarschijnlijk nog meer onder nul
en wat hij doet is trouwens praktisch gelijk aan geestelijke mishandeling hea ... ik zou dr ouders eens aanspreken van ik maak me ernstig zorgen of een vriendin van dr ( als hij nog niet gezorgd heeft dat ze die niet meer spreekt)
En hij heeft een baard en wil dat zij een hoofddoekje draagt?quote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 22 en hij is 27.
Nee , hij doet dat alleen bij haar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het ook ziekelijk.
Controleert zij hem omgekeerd ook zo?
Ik kan jou reactie begrijpen , maar uiteindelijk is iedereen verantwoordelijk voor haar keuzes.quote:Op zondag 26 april 2009 00:28 schreef tijgerke87 het volgende:
probeer zo goed mogelijk contact met haar te houden hoe moeilijk hij ook gaat doen... ze gaat je hulp heel hard nodig hebben bij die *******lijer weg te kunnen komen
als je in zo'n relatie zit durf je vaak niet weg omdat iemand vaak al een keer een tik gegeven heeft/gedreigd etc. etc. (eigen ervaring gelukkig heeft het "maar"3 jaar geduurd maar veel aangericht bij mij )
als je haar gaat mijden zakt haar zelfvertrouwen waarschijnlijk nog meer onder nul
en wat hij doet is trouwens praktisch gelijk aan geestelijke mishandeling hea ... ik zou dr ouders eens aanspreken van ik maak me ernstig zorgen of een vriendin van dr ( als hij nog niet gezorgd heeft dat ze die niet meer spreekt)
Weet je er zijn ook nederlanders hoor die zo tegenover hun vriendin doen. Ik vind nationaliteit toch echt even buiten deze discussie staan.quote:Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
En hij heeft een baard en wil dat zij een hoofddoekje draagt?
dat klopt - als vrouwen blind van liefde zijn zul je ze met geen enkele mogelijkheid kunnen helpen.quote:Op zondag 26 april 2009 01:24 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Als iemand niet geholpen wíl worden heeft het op zeker punt ook geen nut meer dat toch te proberen, daar zullen ze er toch zelf achter moeten komen.
Pfff altijd moeilijk dit soort situaties, je kan tenslotte mensen niet aan hun haren wegslepen uit dergelijke situaties.
Denk dat dat toch de beste oplossing is. Sterkte ermee!quote:Ik wil mijn door open laten van mocht ze bij hem weg gaan, dus niet definitief en dat ze ook duidelijk weet dat het niet aan haar ligt , maar gewoon de situatie is en dat ik wel hoop dat ze op zichzelf let.
Voorlopig is dit de beste oplossing , maar ik moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind.
Ja bedankt . Ik denk het eigenlijk ook. Dit was een situatie die voor mezelf ook onhoudbaar werd en uiteindelijk moet er toch een knoop doorgehakt worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:02 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Denk dat dat toch de beste oplossing is. Sterkte ermee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |