Ik ben voor AJAX.quote:
Misschien is het voor heracles ook beter dat Willem 2 wint, ze staan toch boven ons en Ado (dat onder ons staat volgens mij) komt zo niet dichterbij.quote:Op zondag 19 april 2009 16:02 schreef DeTolk het volgende:
Als Ado verliest vandaag, dan zie ik volendam wel 15e worden ook.
Juist. 3-3 mag ook wel hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 16:04 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Misschien is het voor heracles ook beter dat Willem 2 wint, ze staan toch boven ons en Ado (dat onder ons staat volgens mij) komt zo niet dichterbij.
''Voor mij is dit een van de mooiste wedstrijden van het seizoen. Het is genieten in Tilburg.''quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Kopbal het volgende:
Wanneer degradeert dat kutterige Willem II eens?
Wil je niet zo offtopic gaan hier, dank jequote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!!!
[insert Alberto Stegeman plaatje]
quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!!!
[insert Alberto Stegeman plaatje]
Kijkt naar Willem II.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lafbekkie Wetzel wilde geen 2e degradatie op zijn CV en heeft snel even een nieuwe trainer aangesteld.
Ik zou jou uitlachen als je de hele wedstrijd aan het fokken bentquote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Paul het volgende:
Wel slecht dat die mensen om me heen Skoubo uitlachen
Daar valt kennelijk weinig over te zeggen. Het moet ook wel een ontzettende kutwedstrijd zijn, gezien het feit dat jij de hele wedstrijd op Fok zit te posten i.p.v. de wedstrijd zit te kijken.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik nomineer Caluwé voor faalhaas van het jaar.
+1quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik nomineer Caluwé voor faalhaas van het jaar.
Naar goed voorbeeld van Andries inderdaad.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Kopbal het volgende:
Kan iemand een gifje maken van die kans van Caluwe vanavond?
Wetzelquote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naar goed voorbeeld van Andries inderdaad.![]()
De onderste clubs vragen er gewoon om ook. Met figuren als Jonker, Wetzel, Van Veldhoven en Van Stee win je de oorlog niet.
De enige die een fatsoenlijke trainer heeft onderin is Volendam en die doen het dan ook prima gezien hun lage begroting en beperkte spelersmateriaal.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht even dat mijn contactlens verkeerd zat... maar ADO staat het echt te verkloten
Van Veldhoven is echt een enge mafkeesquote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naar goed voorbeeld van Andries inderdaad.![]()
De onderste clubs vragen er gewoon om ook. Met figuren als Jonker, Wetzel, Van Veldhoven en Van Stee win je de oorlog niet.
De enige die een fatsoenlijke trainer heeft onderin is Volendam en die doen het dan ook prima gezien hun lage begroting en beperkte spelersmateriaal.
Jooooooooooooo-pi-jooooooooquote:
Ja, die gast die trainer was van ADO en besloot geen trainer meer te zijn in volle degradatiestrijd en een paar wedstrijden voor het einde van het seizoen.quote:
Is het ook, maar speelt gewoon te weinig en komt ook nog wel tekort voor de subtop. Hij had beter een jaar bij ADO kunnen blijven.quote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Kanariegeel het volgende:
Janmaat ook nog is, was toch zo'n groot talent?
wtf, op een of andere manier is dat me allemaal ontgaanquote:Op zondag 19 april 2009 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, die gast die trainer was van ADO en besloot geen trainer meer te zijn in volle degradatiestrijd en een paar wedstrijden voor het einde van het seizoen.
Omdat het een trieste kutclub is. Altijd als ze eens iets kunnen bereiken, verliezen ze dit soort wedstrijden. Club voor en door uberlosers. Epic fail.quote:Op zondag 19 april 2009 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet te geloven hoe kan Herenveen verliezen van Utrecht zeg![]()
ook veel abritale blunders laatste tijdquote:Op zondag 19 april 2009 16:17 schreef Kanariegeel het volgende:
Veel rode kaarten trouwens laatste weken
Al seizoenenquote:Op zondag 19 april 2009 16:19 schreef nzero21 het volgende:
[..]
ook veel abritale blunders laatste tijd
Right, -normaal doen-.quote:Op zondag 19 april 2009 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat het een trieste kutclub is. Altijd als ze eens iets kunnen bereiken, verliezen ze dit soort wedstrijden. Club voor en door uberlosers. Epic fail.
Gun het zo ook , al moet De Graafschap er ook zeker inblijvenquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Wel erg leuk voor Volendam... en meer dan terecht ook
Dat dacht men van fietstas ookquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die gaan ook echt niet van AZ winnen.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet te geloven hoe kan Heerenveen verliezen van Utrecht zeg![]()
Daar ga je weer Joooo-pi-joquote:
Hoezo? Ze staan nog altijd 4de in de competitie en in de halve finale van de beker. Dan doe je het aardig volgens mij, ook al verlies je een keer uit bij Utrecht.quote:
hype van Johan Derksen tijdje geleden. Heerenveen is erin getraptquote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Kanariegeel het volgende:
Janmaat ook nog is, was toch zo'n groot talent?
Idd , nu is Ado er ook weer bijgekomen waar ze vandaag toch een kleine slag hadden kunnen slaan.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
Kan me niet heugen dat de degradatiestrijd tussen zoveel clubs ging nog zo vlak voor het einde van de competitie.
Van een Utrecht dat al weken niet heeft gescoordquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hoezo? Ze staan nog altijd 4de in de competitie en in de halve finale van de beker. Dan doe je het aardig volgens mij, ook al verlies je een keer uit bij Utrecht.
waarschijnlijk een makkelijk middagje voor Ajax, helaasquote:Op zondag 19 april 2009 16:23 schreef Toad het volgende:
"Alle wedstrijden zijn klaar, de uitslagen zijn..."
De belangrijkste moet nog beginnen!
Mag hem niet maar het is niet makkelijk als je maar 30 min mag spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Beerens wou naar de top was het niet?
Dan wordt het eens verdomde tijd dat hij zich ook in uitwedstrijden gaan manifesteren.
Steun je club in goede en in slechte tijdenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:11 schreef Dos37 het volgende:
Laatste vrijdagavond wedstrijd van het seizoen
Scouten voor Grunn.quote:
is het maar goed dat hij dan niet meer bij eredivisie live zitquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgend jaar zal die wel alles van Ajax afkraken.
Jammer dan dat Knol niet meedoetquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Scouten voor Grunn.
Geen idee eigenlijk.
Lijkt me voor hem ( en Feyenoord ) ook het bestequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
is het maar goed dat hij dan niet meer bij eredivisie live zit
Het gaat natuurlijk om Sahar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jammer dan dat Knol niet meedoet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Lijkt me voor hem ( en Feyenoord ) ook het beste
Marioquote:'Als trainer is het sowieso lastig om iets te zeggen over andere clubs of over spelers van andere clubs,' legt Been in de Spits uit. 'Zodra ik bij Feyenoord onder contract sta, is het nog een moeilijker verhaal. Dan ligt het natuurlijk heel gevoelig als ik dingen over Ajax ga zeggen.'
Oh ik dacht nog even om Frankelquote:
Heeft ie in het verleden net zoals vandaag minder moeite mee gehad om andere clubs af te krakenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Oh ik dacht nog even om Frankel,
Graafschapquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hup Graaf.. euh Spar.. Euh... Voor wie ben ik eigenlijk?
Voor De Graafschap natuurlijk, dan blijft het lekker spannend onderin.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hup Graaf.. euh Spar.. Euh... Voor wie ben ik eigenlijk?
Staan ze weer op hun klompen op een trommel met een varkens vel te meppen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
De Graafschap supporters laten zich goed horen.
Het zijn geen Twente supporters.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Staan ze weer op hun klompen op een trommel met een varkens vel te meppen?
Dat is hij toch ook?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Jezus Rutjes, verzorg je eens.. Loopt erbij als een kamper.
Wehehequote:Scheids trekt per ongeluk rood. De Graafschap speler Hese kreeg zowat een hartverzakking toen hij na vijf minuten in de uitwedstrijd tegen Sparta rood kreeg na een niet al te zware overtreding.
Scheidsrechter Braamhaar trok de kaart echter meteen weer in toen hij zag hij rood in de lucht hield. Een opgeluchte Hese kreeg uiteindelijk geel.
Inderdaad, beide teams kregen net aardige kansenquote:
NOSquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef detulp050 het volgende:
Die prutsers bij de NOS hebben de samenvatting al af terwijl de wedstrijd nog bezig is. Oftewel, de samenvatting stopt gewoon na 73 minuten
Ja, goede speler inderdaad. Ik dacht hetzelfde. LIjkt me wel wat voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Joshua Jon wel een potentiele speler. Heeft de (sub)top zich nog niet voor hem gemeld?²
Je bent het wel eens met die user die je quote?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, goede speler inderdaad. Ik dacht hetzelfde. LIjkt me wel wat voor Feyenoord.²
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, goede speler inderdaad. Ik dacht hetzelfde. LIjkt me wel wat voor Feyenoord.²
waar haal je dat vandaan? zou echt triest zijn als Ajax dat doetquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Morgen de selectie van AZ zien opkomen onder een ere haag is top!
Nee, wat Fiorentina deed was tenenkrommend. Als Ajax het morgen zou doen, zou dat mooi zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? zou echt triest zijn als Ajax dat doet![]()
alleen omdat Fiorentina dat na 1 potje bij ons deed hebben we deze discussie
het is helemaal geen traditie in Nederland. en alleen omdat de Italianen dat deden paar maanden terug wordt Ajax haast moreel gedwongen om het nu voor AZ te doen. walgelijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, wat Fiorentina deed was tenenkrommend. Als Ajax het morgen zou doen, zou dat mooi zijn.
Nee, als ze zich gedwongen voelen moeten ze het vooral niet doen. Je zou er wel achter moeten staan. Ik zei alleen dat ik het wel mooi zou vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het is helemaal geen traditie in Nederland. en alleen omdat de Italianen dat deden paar maanden terug wordt Ajax haast moreel gedwongen om het nu voor AZ te doen. walgelijk
ff geinen en weet jij dit echt wel zeker?! Speltip 7......quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef denthemen het volgende:
Ajax gaat het niet doen, is al in het nieuws gekomen. Die jongen gaat teveel om met de azfanpage hooligans.
Het is een domme man die ook nog eens een dom typetje speelt...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef venomsnake het volgende:
Humberto Tan.
Is hij nu zo dom of doet hij alsof?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is een domme man die ook nog eens een dom typetje speelt...
Ik ga me vermoedelijk ergeren en weer lekker scheldenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:20 schreef Stofje het volgende:
Ah ja, NAC moet zo. Hm, even bedenken hoe en wat ik ga kijken.
Zijn ze nog niet gaar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:06 schreef Stofje het volgende:
M'n sperziebonen hadden iets langer moeten koken.
oeh sorry ik kom hier bijna nooit en kon het topic niet vinden in de searchquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Er is een topic voor streams, dus hier niet over praten
Bron: Chat van Justin.tv.quote:7:08vieze_jood:alle TURKEN doen aan iNCEST!! ze TROUWEN met hun "BLOED-EiGEN-FAMiLY" en kijgen daar KiNDEREN mee, vaandaar dat zij zo op ELKAAR lijken(!!!!) (SMERiG VOLK)
Bron: Chat van Justin.tv.quote:7:09aightrjc:haha me vriendin is dom zit ze me hier te pijpen onder het ureau terwijl ze denkt dat ik op hyves naar foto;s van ahar kijk terwijl ik chille voetbal zit te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |