''Voor mij is dit een van de mooiste wedstrijden van het seizoen. Het is genieten in Tilburg.''quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:05 schreef Kopbal het volgende:
Wanneer degradeert dat kutterige Willem II eens?
Wil je niet zo offtopic gaan hier, dank jequote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!!!
[insert Alberto Stegeman plaatje]
quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!!!!
[insert Alberto Stegeman plaatje]
Kijkt naar Willem II.quote:Op zondag 19 april 2009 16:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lafbekkie Wetzel wilde geen 2e degradatie op zijn CV en heeft snel even een nieuwe trainer aangesteld.
Ik zou jou uitlachen als je de hele wedstrijd aan het fokken bentquote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef Paul het volgende:
Wel slecht dat die mensen om me heen Skoubo uitlachen
Daar valt kennelijk weinig over te zeggen. Het moet ook wel een ontzettende kutwedstrijd zijn, gezien het feit dat jij de hele wedstrijd op Fok zit te posten i.p.v. de wedstrijd zit te kijken.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik nomineer Caluwé voor faalhaas van het jaar.
+1quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Kopbal het volgende:
Ik nomineer Caluwé voor faalhaas van het jaar.
Naar goed voorbeeld van Andries inderdaad.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Kopbal het volgende:
Kan iemand een gifje maken van die kans van Caluwe vanavond?
Wetzelquote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naar goed voorbeeld van Andries inderdaad.![]()
De onderste clubs vragen er gewoon om ook. Met figuren als Jonker, Wetzel, Van Veldhoven en Van Stee win je de oorlog niet.
De enige die een fatsoenlijke trainer heeft onderin is Volendam en die doen het dan ook prima gezien hun lage begroting en beperkte spelersmateriaal.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht even dat mijn contactlens verkeerd zat... maar ADO staat het echt te verkloten
Van Veldhoven is echt een enge mafkeesquote:Op zondag 19 april 2009 16:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naar goed voorbeeld van Andries inderdaad.![]()
De onderste clubs vragen er gewoon om ook. Met figuren als Jonker, Wetzel, Van Veldhoven en Van Stee win je de oorlog niet.
De enige die een fatsoenlijke trainer heeft onderin is Volendam en die doen het dan ook prima gezien hun lage begroting en beperkte spelersmateriaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |