Gun het zo ook , al moet De Graafschap er ook zeker inblijvenquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Wel erg leuk voor Volendam... en meer dan terecht ook
Dat dacht men van fietstas ookquote:Op zondag 19 april 2009 16:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die gaan ook echt niet van AZ winnen.
quote:Op zondag 19 april 2009 16:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet te geloven hoe kan Heerenveen verliezen van Utrecht zeg![]()
Daar ga je weer Joooo-pi-joquote:
Hoezo? Ze staan nog altijd 4de in de competitie en in de halve finale van de beker. Dan doe je het aardig volgens mij, ook al verlies je een keer uit bij Utrecht.quote:
hype van Johan Derksen tijdje geleden. Heerenveen is erin getraptquote:Op zondag 19 april 2009 16:16 schreef Kanariegeel het volgende:
Janmaat ook nog is, was toch zo'n groot talent?
Idd , nu is Ado er ook weer bijgekomen waar ze vandaag toch een kleine slag hadden kunnen slaan.quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
Kan me niet heugen dat de degradatiestrijd tussen zoveel clubs ging nog zo vlak voor het einde van de competitie.
Van een Utrecht dat al weken niet heeft gescoordquote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hoezo? Ze staan nog altijd 4de in de competitie en in de halve finale van de beker. Dan doe je het aardig volgens mij, ook al verlies je een keer uit bij Utrecht.
waarschijnlijk een makkelijk middagje voor Ajax, helaasquote:Op zondag 19 april 2009 16:23 schreef Toad het volgende:
"Alle wedstrijden zijn klaar, de uitslagen zijn..."
De belangrijkste moet nog beginnen!
Mag hem niet maar het is niet makkelijk als je maar 30 min mag spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Beerens wou naar de top was het niet?
Dan wordt het eens verdomde tijd dat hij zich ook in uitwedstrijden gaan manifesteren.
Steun je club in goede en in slechte tijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |