quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:11 schreef Dos37 het volgende:
Laatste vrijdagavond wedstrijd van het seizoen
Scouten voor Grunn.quote:
is het maar goed dat hij dan niet meer bij eredivisie live zitquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgend jaar zal die wel alles van Ajax afkraken.
Jammer dan dat Knol niet meedoetquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Scouten voor Grunn.
Geen idee eigenlijk.
Lijkt me voor hem ( en Feyenoord ) ook het bestequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
is het maar goed dat hij dan niet meer bij eredivisie live zit
Het gaat natuurlijk om Sahar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jammer dan dat Knol niet meedoet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Lijkt me voor hem ( en Feyenoord ) ook het beste
Marioquote:'Als trainer is het sowieso lastig om iets te zeggen over andere clubs of over spelers van andere clubs,' legt Been in de Spits uit. 'Zodra ik bij Feyenoord onder contract sta, is het nog een moeilijker verhaal. Dan ligt het natuurlijk heel gevoelig als ik dingen over Ajax ga zeggen.'
Oh ik dacht nog even om Frankelquote:
Heeft ie in het verleden net zoals vandaag minder moeite mee gehad om andere clubs af te krakenquote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Oh ik dacht nog even om Frankel,
Graafschapquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hup Graaf.. euh Spar.. Euh... Voor wie ben ik eigenlijk?
Voor De Graafschap natuurlijk, dan blijft het lekker spannend onderin.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Hup Graaf.. euh Spar.. Euh... Voor wie ben ik eigenlijk?
Staan ze weer op hun klompen op een trommel met een varkens vel te meppen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
De Graafschap supporters laten zich goed horen.
Het zijn geen Twente supporters.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Staan ze weer op hun klompen op een trommel met een varkens vel te meppen?
Dat is hij toch ook?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Jezus Rutjes, verzorg je eens.. Loopt erbij als een kamper.
Wehehequote:Scheids trekt per ongeluk rood. De Graafschap speler Hese kreeg zowat een hartverzakking toen hij na vijf minuten in de uitwedstrijd tegen Sparta rood kreeg na een niet al te zware overtreding.
Scheidsrechter Braamhaar trok de kaart echter meteen weer in toen hij zag hij rood in de lucht hield. Een opgeluchte Hese kreeg uiteindelijk geel.
Inderdaad, beide teams kregen net aardige kansenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |