NOSquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef detulp050 het volgende:
Die prutsers bij de NOS hebben de samenvatting al af terwijl de wedstrijd nog bezig is. Oftewel, de samenvatting stopt gewoon na 73 minuten
Ja, goede speler inderdaad. Ik dacht hetzelfde. LIjkt me wel wat voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Joshua Jon wel een potentiele speler. Heeft de (sub)top zich nog niet voor hem gemeld?²
Je bent het wel eens met die user die je quote?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, goede speler inderdaad. Ik dacht hetzelfde. LIjkt me wel wat voor Feyenoord.²
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, goede speler inderdaad. Ik dacht hetzelfde. LIjkt me wel wat voor Feyenoord.²
waar haal je dat vandaan? zou echt triest zijn als Ajax dat doetquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Morgen de selectie van AZ zien opkomen onder een ere haag is top!
Nee, wat Fiorentina deed was tenenkrommend. Als Ajax het morgen zou doen, zou dat mooi zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? zou echt triest zijn als Ajax dat doet![]()
alleen omdat Fiorentina dat na 1 potje bij ons deed hebben we deze discussie
het is helemaal geen traditie in Nederland. en alleen omdat de Italianen dat deden paar maanden terug wordt Ajax haast moreel gedwongen om het nu voor AZ te doen. walgelijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, wat Fiorentina deed was tenenkrommend. Als Ajax het morgen zou doen, zou dat mooi zijn.
Nee, als ze zich gedwongen voelen moeten ze het vooral niet doen. Je zou er wel achter moeten staan. Ik zei alleen dat ik het wel mooi zou vinden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het is helemaal geen traditie in Nederland. en alleen omdat de Italianen dat deden paar maanden terug wordt Ajax haast moreel gedwongen om het nu voor AZ te doen. walgelijk
ff geinen en weet jij dit echt wel zeker?! Speltip 7......quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef denthemen het volgende:
Ajax gaat het niet doen, is al in het nieuws gekomen. Die jongen gaat teveel om met de azfanpage hooligans.
Het is een domme man die ook nog eens een dom typetje speelt...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef venomsnake het volgende:
Humberto Tan.
Is hij nu zo dom of doet hij alsof?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is een domme man die ook nog eens een dom typetje speelt...
Ik ga me vermoedelijk ergeren en weer lekker scheldenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:20 schreef Stofje het volgende:
Ah ja, NAC moet zo. Hm, even bedenken hoe en wat ik ga kijken.
Zijn ze nog niet gaar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:06 schreef Stofje het volgende:
M'n sperziebonen hadden iets langer moeten koken.
oeh sorry ik kom hier bijna nooit en kon het topic niet vinden in de searchquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Er is een topic voor streams, dus hier niet over praten
Bron: Chat van Justin.tv.quote:7:08vieze_jood:alle TURKEN doen aan iNCEST!! ze TROUWEN met hun "BLOED-EiGEN-FAMiLY" en kijgen daar KiNDEREN mee, vaandaar dat zij zo op ELKAAR lijken(!!!!) (SMERiG VOLK)
Bron: Chat van Justin.tv.quote:7:09aightrjc:haha me vriendin is dom zit ze me hier te pijpen onder het ureau terwijl ze denkt dat ik op hyves naar foto;s van ahar kijk terwijl ik chille voetbal zit te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |