Nee. Ik had gewoon een kwartet hoorquote:
Maar ik weet ook zeker dat hij zich dan aangevallen voelt, want hij vindt mij een vervelend ventjequote:
OPFAALquote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef RenRen- het volgende:
TTFAAL
Daar zou ik echt niet wakker van liggenquote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Ik had gewoon een kwartet hoor
[..]
Maar ik weet ook zeker dat hij zich dan aangevallen voelt, want hij vindt mij een vervelend ventje
HAHA FAALquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
FiPo
quote:
Oh dat doe ik ook zeker nietquote:Op zondag 19 april 2009 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet wakker van liggen
Wij hoefden nooit te douchen, want we zweetten niet bij onze gymles.quote:
briljant kapselquote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef RenRen- het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=4289255&start=0:19:4.0&end=0:26:46
Dit mens d'r haar, vanaf ongeveer 1:30
Wtf, geknipt door een blinde of zo?
[..]
HAHA FAAL
Hoiiiquote:
Nee, hij postte door het slotjequote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:04 schreef Gitaarmat het volgende:
Fiets moest hem openen!
Kutfaalquote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHA FAAL
quote:
nja nee dat gaat niet werken .quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij hoefden nooit te douchen, want we zweetten niet bij onze gymles.
En het waren gedeelde douches
En terecht.quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef ImTheBase het volgende:
langzamemensenfaal
precies, degene met de 300ste post gooit hem dicht en maakt de nieuwe!quote:
Hoe kan mij het lukken als kutuser door een slotje heen te komen dan.quote:Op zondag 19 april 2009 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies, degene met de 300ste post gooit hem dicht en maakt de nieuwe!
Ah, goeie gymlessen danquote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij hoefden nooit te douchen, want we zweetten niet bij onze gymles.
En het waren gedeelde douches
Ik niet.quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben.
Links kleedkamer van de jongens, rechts van de meisjes, en in de gang daar in het midden waren de douches.quote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nja nee dat gaat niet werken .
Nee. Degene met een lapo. Hier is zolang gekanker over geweest. Ik zeg ook nog steeds 300 post, maar nee, het moet de lapo zijn, dus 301 als 301.quote:Op zondag 19 april 2009 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
precies, degene met de 300ste post gooit hem dicht en maakt de nieuwe!
En terecht.quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef ImTheBase het volgende:
ik ga weer gerust verder![]()
and cassie pulled the triggerrrrr
Omdat het forum ook fouten maaktquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe kan mij het lukken als kutuser door een slotje heen te komen dan.
als je op precies dezelfde tijd post worden ze gewoon geplaatst.quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
tegelijk ALT+S-enquote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hou er dan ook over op.quote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Degene met een lapo. Hier is zolang gekanker over geweest. Ik zeg ook nog steeds 300 post, maar nee, het moet de lapo zijn, dus 301 als 301.
Jmaar, hij is blauw en kan perongeluk door het slotje heen gaan. Of zoquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Degene met een lapo. Hier is zolang gekanker over geweest. Ik zeg ook nog steeds 300 post, maar nee, het moet de lapo zijn, dus 301 als 301.
Wat übergeil!quote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je op precies dezelfde tijd post worden ze gewoon geplaatst.
kort maar krachtigquote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
tegelijk ALT+S-en op invoeren drukken
heb je pechquote:
Ik zeg niets meer.quote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar, hij is blauw en kan perongeluk door het slotje heen gaan. Of zo
onzin. 300ste post.punt klaar.quote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom zou je op invoeren drukkenquote:
. Dat is onzin volgens gris of nee niet volgens gris want die was dr nooit. Ik geloof dat bio hier toen was en die zei de lapo .quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onzin. 300ste post.punt klaar.
Om het bericht te verzenden.quote:
sneltoetsen welquote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat noobs niet weten hoe snelkoppelingen werken
technisch gezien heb jij de lapoquote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onzin. 300ste post.punt klaar.
Wat leuk gister dat ze geen kampioen werden he.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Links kleedkamer van de jongens, rechts van de meisjes, en in de gang daar in het midden waren de douches.
En daar in die deuren om de douches dicht te houden zat een rooster, en vaak waren de deuren niet op slot, en die jongens altijd door het rooster kijken en zo
Jij niet, ik bedoel over wie wanneer en hoe ene topic moet openen.quote:
Beter dan de TT's van Irenka.quote:Op zondag 19 april 2009 14:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
technisch gezien heb jij de lapo
quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Daniane het volgende:
Hoi.
ALT S is veel beterquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Daniane het volgende:
Ik heb kei veel blauwe plekken, armen & benen geen ideee waarvan
quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
. Dat is onzin volgens gris of nee niet volgens gris want die was dr nooit. Ik geloof dat bio hier toen was en die zei de lapo .
De lapo is voor mij de 300ste post. Ik kan er nog 1000000 naast zetten als ik dat wil maar voor users is dat de laatste post.quote:Op zondag 19 april 2009 14:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
. Dat is onzin volgens gris of nee niet volgens gris want die was dr nooit. Ik geloof dat bio hier toen was en die zei de lapo .
We zullen we kindertelefoon bellen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Daniane het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHA FAAL
Dubbelequote.quote:Op zondag 19 april 2009 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
De lapo is voor mij de 300ste post. Ik kan er nog 1000000 naast zetten als ik dat wil maar voor users is dat de laatste post.
Ja ik heb toch wel eventjes gelachen jaquote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat leuk gister dat ze geen kampioen werden he.
Hoe komt hetquote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Daniane het volgende:
Ja dus?quote:
Schrik je er van?quote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:11 schreef Hyman het volgende:
[..]jemig.
Trouwens dat filmpje is wel ziek
Het spijt me.quote:Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Daniane het volgende:
Gooi het in de strijd, ik sluit mij afquote:Op zondag 19 april 2009 14:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
De lapo is voor mij de 300ste post. Ik kan er nog 1000000 naast zetten als ik dat wil maar voor users is dat de laatste post.
Dan gebruik jij zeker firefox?quote:
Nix.quote:
Je PC faalt.quote:
Dat kan.quote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij Firefox kun je ook twee keer op tab drukken, en dan enter.
dacht dat dat wel algemeen bekend was.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lis is dood.quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nijn, je weet best dat ik dat bedoelde
[..]
Ga Lis pesten
Gewoon control+S op een mac in elk geval.quote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen raden dat dat daar zo was, maar dat was toen ik klein was heel veel op TV. Over werkomstandigheden in India, en kinderarbeid en zoquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dacht dat dat wel algemeen bekend was.
Ik wist wel dat ze al dat soort dingen in india uitvoerden, maar het is toch altijd even raar kijken, als je dat zo zietquote:
Ywquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het werkt inderdaad
thnx ren![]()
Pest Lau dan maarquote:
Hier in FF lukt dat nietquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon control+S op een mac in elk geval.
quote:Op zondag 19 april 2009 14:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen raden dat dat daar zo was, maar dat was toen ik klein was heel veel op TV. Over werkomstandigheden in India, en kinderarbeid en zo
Nee.quote:
DONEER 10 EUROquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ja dat is echt ziek daar
In FF werken die niet. weet wel dat ze in opera wel werken. alt M voor my active topics en zoquote:
Ja maar Mac, applequote:Op zondag 19 april 2009 14:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon control+S op een mac in elk geval.
quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DONEER 10 EURO
Dikke doei, daarvan gaat er 1 cent naar die kinderen
Oh, zo. Dat vind ik dan ook echt het enige minpunt aan FF.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In FF werken die niet. weet wel dat ze in opera wel werken. alt M voor my active topics en zo
Doneer dan 10.000 euro, weet je zeker dat er 10 euro naartoe gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DONEER 10 EURO
Dikke doei, daarvan gaat er 1 cent naar die kinderen
FFquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat vind ik dan ook echt het enige minpunt aan FF.
Werkt wel in FF, op een mac dan.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In FF werken die niet. weet wel dat ze in opera wel werken. alt M voor my active topics en zo
Lau is te lief om te pesten.quote:Op zondag 19 april 2009 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yw
[..]
Pest Lau dan maar
[..]
Hier in FF lukt dat niet
weet nietquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Werkt wel in FF, op een mac dan.
Is er ook een voor de preview? Want die vind ik niet.
Invoeren en geselecteerde berichten verwijderen wel, en cntrl 1 t/m 7 is topic pagina, ook handig.quote:
Verder ben je een schatje hoorquote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, is moeilijk voor je, maakt niks uit.
Nee.quote:
handigquote:Op zondag 19 april 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Invoeren en geselecteerde berichten verwijderen wel, en cntrl 1 t/m 7 is topic pagina, ook handig.
Control S in FF. Safari weet ik niet of het daar ook werkt.quote:Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat is de mac shortcut om de quickreply te submitten eigenlijk, weet jij dat?
Nein.quote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Control S in FF. Safari weet ik niet of het daar ook werkt.
Ik gebruik pertinent Safari.quote:Op zondag 19 april 2009 14:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vreemd, op alle macs met FF waar ik op zit werkt het wel.
Naar je hutje?quote:
Gezellig, in je eentje he?quote:
quote:
Hoe kun je dat niet merken?quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb me toch wat meegemaakt.. Ik word gisteravond door de politie van de weg gehaald voor een alcohol controle.
Agent: Heeft u wel door dat u geen dimlicht voert?
Ik: Nee, de knop staat aan.
Agent: Kom maar even kijken dan.
Wat bleek, beide voorlampen waren kapot. Ik had één reserve lamp bij me, dus die er maar ingezet en ik mocht verder rijden.
Bij Kevin (Clif) aangekomen, die hadden wel lampjes voor me. Wat bleek, het waren soort van xenon halogeen lampen
.. Dus blauwachtige gloed door het licht heen
Das tof maar misselijk voor andere weggebruikers.quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb me toch wat meegemaakt.. Ik word gisteravond door de politie van de weg gehaald voor een alcohol controle.
Wat bleek, beide voorlampen waren kapot. Ik had één reserve lamp bij me, dus die er maar ingezet en ik mocht verder rijden.
Bij Kevin (Clif) aangekomen, die hadden wel lampjes voor me. Wat bleek, het waren soort van xenon halogeen lampen
Pauwquote:
Als je door de stad rijdt heb ik het ook wel eens niet door hoorquote:
Het was nog niet helemaal donker.quote:
Vind ik nog wel mee vallen. Stadslicht zie je ook duidelijk van te voren. Alleen als je op onverlichte wegen komt is het ruk voor jezelf want je ziet geen drolquote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Das tof maar misselijk voor andere weggebruikers.
Ik heb een rooie gloed door mn dimlichtquote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Valt mee, er zijn veel irritantere lampen, bij deze is dichtbij blauwgroen en verder weg gewoon geel/wit.quote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Das tof maar misselijk voor andere weggebruikers.
Yarr..quote:
Staat opzich wel bij onze auto, donkerblauw met blauwachtig lichtquote:Op zondag 19 april 2009 14:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb een rooie gloed door mn dimlicht
Aya!quote:Op zondag 19 april 2009 14:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb een rooie gloed door mn dimlicht
3 geloof ik... Ben nu aan het ontbijtenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Roze auto met hoerenlampeN (rood) heb ikquote:Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Staat opzich wel bij onze auto, donkerblauw met blauwachtig licht
Ik heb rood stadslichtquote:
Achja, ik weet tenminste hoe ik lampjes moet vervangenquote:
Schat dit is mn stadslicht, mn dim licht is gewoon witquote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Handig, zijn het net achterlichten.
Snap ik, maar dan nog.quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Schat dit is mn stadslicht, mn dim licht is gewoon wit
hey die kenteken ken ikquote:
Ik rijd nooit met stads lciht in het donker, als je het niet weet zie je het niet eens.quote:
quote:
Van?quote:
quote:
quote:
quote:
Je ziet me wel eens rijden?quote:
Ik ken dat gewoon !quote:Op zondag 19 april 2009 15:22 schreef ImTheBase het volgende:
Maar niks is beter dan Switchfoot op het moment
jah de rooie lampen komen me bekent voorquote:
Ik ben geen vogel, jij!quote:
Nou dankjequote:Op zondag 19 april 2009 15:26 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jah de rooie lampen komen me bekent voor
Is toch niet zo gek, Rotterdam is vrij groot.quote:Op zondag 19 april 2009 15:27 schreef ImTheBase het volgende:
anders was er ff een vriendin in de stad gister en kwam ik haar niet tegen
Maar ik misschien oookquote:
Was Arnhem, dat is net iets kleiner. Ze wou ook naar het café komen waar ik was, maar was niet meer gegaan, anders was ik d'r toevallig ook tegengekomen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek, Rotterdam is vrij groot.
Zeg dat dan.quote:Op zondag 19 april 2009 15:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Was Arnhem, dat is net iets kleiner. Ze wou ook naar het café komen waar ik was, maar was niet meer gegaan, anders was ik d'r toevallig ook tegengekomen.
Nee, het komt niet zo vaak voor inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 15:30 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, het komt niet zovaak voor toch?
Nou dan, genieten van het moment.quote:Op zondag 19 april 2009 15:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, het komt niet zo vaak voor inderdaad.
Een kort geluksmomentje.quote:
Op dit moment hou ik van jou. Want ik kan het er niets tegenin brengen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef ImTheBase het volgende:
Alter Bridge is eigenlijk nog beter dan Switchfoot op het moment
Te geniale avond was dat
quote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef xalo het volgende:
FOK! is het meest nutteloze forum ter wereld.
Aardrijkskunde is tof! Gewoon een beetje neerschrijven wat je denkt en het is oké, vraag maar aan je pa.quote:Op zondag 19 april 2009 15:33 schreef xalo het volgende:
Aardrijkskunde is het meest nutteloze vak ter wereld.
Je verdraait m'n woorden. Al moet ik je wel gelijk geven.quote:
Ik heb Berendsen. Die denkt er anders over.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is tof! Gewoon een beetje neerschrijven wat je denkt en het is oké, vraag maar aan je pa.
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Aardrijkskunde is tof! Gewoon een beetje neerschrijven wat je denkt en het is oké, vraag maar aan je pa.
WAAR?quote:
Wie ben jij?quote:
Wat? Wat ga je doen?quote:Op zondag 19 april 2009 15:51 schreef Daniane het volgende:
Morgen dus weg
afscheid neme van ouders uuuugh zie er nu al tegen op
ik zie mezelf best nog janke.![]()
Ik was net in KLB, maar daar was ook geen reet te doen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op je borst.
[..]
Waar kom je vandaan dan?
Tja, KLB he..quote:Op zondag 19 april 2009 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik was net in KLB, maar daar was ook geen reet te doen.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 19 april 2009 15:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze lacht je uit omdat zij tieten heeft en jij niet.
Een week is toch wel te overleven?quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ein woche nach Deutschland für die Austausch.
Maar hoe lang ben je dan weg? Want afscheid nemen klinkt zo dramatischquote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te denken aan een scheidingquote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar hoe lang ben je dan weg? Want afscheid nemen klinkt zo dramatisch
Heb ik ook gedaan, supervet! Ook naar Berlin?quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Oja!quote:Op zondag 19 april 2009 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben bezig Windows Mobile 6.5 te installeren op m`n mobiel
Hoelang?quote:Op zondag 19 april 2009 15:51 schreef Daniane het volgende:
Morgen dus weg
afscheid neme van ouders uuuugh zie er nu al tegen op
ik zie mezelf best nog janke.![]()
Yo dude.quote:
quote:
Een week.quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar hoe lang ben je dan weg? Want afscheid nemen klinkt zo dramatisch
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 15:56 schreef Desunoto het volgende:
Oh damn.
Er staat gewoon Ein woche en nog vraag ik hoe lang.
Die is ook wel leuk als je er vaker komt hoor. Maar ik vrees dat de SC op z'n sterfbed ligt. Het is de afgelopen paar weken echt 99% van de tijd rustig.quote:Op zondag 19 april 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tja, KLB he..
Nou ja, het forum is wel leuk soms. Maar die SC..
google: manboobs gifquote:Op zondag 19 april 2009 15:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waar haal je toch al die gifjes vandaan
Is het veel meer dan: doooooei, tot volgende weekquote:Op zondag 19 april 2009 15:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
[..]
Een week.
Ik kan echt nooit afscheid nemen. Dat zit ik dan helemaal te rekken en word ik emo man
Ja man! Hoe is het met jouw swagger?quote:
Jow net m`n mobile geflashed, nu nog even een ROM uitzoekenquote:
Ja ik lul altijd nog veel man.quote:Op zondag 19 april 2009 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is het veel meer dan: doooooei, tot volgende weeken dat zij dan zeggen Ja, veel plezier he, en bel je als je er bent?
![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jow net m`n mobile geflashed, nu nog even een ROM uitzoeken
Het is toch jouw mobiel?quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja ik lul altijd nog veel man.
Wij mogen van school heul nie bellen is te duur zeggen ze.Bwue doe ik toch.
Deze manjoe swaggert al twee weken djie.quote:Op zondag 19 april 2009 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja man! Hoe is het met jouw swagger?
Idd. echt achterlijke dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |