Het was nog niet helemaal donker.quote:
Vind ik nog wel mee vallen. Stadslicht zie je ook duidelijk van te voren. Alleen als je op onverlichte wegen komt is het ruk voor jezelf want je ziet geen drolquote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Das tof maar misselijk voor andere weggebruikers.
Ik heb een rooie gloed door mn dimlichtquote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb me toch wat meegemaakt.. Ik word gisteravond door de politie van de weg gehaald voor een alcohol controle.
Agent: Heeft u wel door dat u geen dimlicht voert?
Ik: Nee, de knop staat aan.
Agent: Kom maar even kijken dan.
Wat bleek, beide voorlampen waren kapot. Ik had één reserve lamp bij me, dus die er maar ingezet en ik mocht verder rijden.
Bij Kevin (Clif) aangekomen, die hadden wel lampjes voor me. Wat bleek, het waren soort van xenon halogeen lampen
.. Dus blauwachtige gloed door het licht heen
Valt mee, er zijn veel irritantere lampen, bij deze is dichtbij blauwgroen en verder weg gewoon geel/wit.quote:Op zondag 19 april 2009 14:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Das tof maar misselijk voor andere weggebruikers.
Yarr..quote:
Staat opzich wel bij onze auto, donkerblauw met blauwachtig lichtquote:Op zondag 19 april 2009 14:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb een rooie gloed door mn dimlicht
Aya!quote:Op zondag 19 april 2009 14:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb een rooie gloed door mn dimlicht
3 geloof ik... Ben nu aan het ontbijtenquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb me toch wat meegemaakt.. Ik word gisteravond door de politie van de weg gehaald voor een alcohol controle.
Agent: Heeft u wel door dat u geen dimlicht voert?
Ik: Nee, de knop staat aan.
Agent: Kom maar even kijken dan.
Wat bleek, beide voorlampen waren kapot. Ik had één reserve lamp bij me, dus die er maar ingezet en ik mocht verder rijden.
Bij Kevin (Clif) aangekomen, die hadden wel lampjes voor me. Wat bleek, het waren soort van xenon halogeen lampen
.. Dus blauwachtige gloed door het licht heen
Roze auto met hoerenlampeN (rood) heb ikquote:Op zondag 19 april 2009 14:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Staat opzich wel bij onze auto, donkerblauw met blauwachtig licht
Ik heb rood stadslichtquote:
Achja, ik weet tenminste hoe ik lampjes moet vervangenquote:
Schat dit is mn stadslicht, mn dim licht is gewoon witquote:Op zondag 19 april 2009 14:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Handig, zijn het net achterlichten.
Snap ik, maar dan nog.quote:Op zondag 19 april 2009 14:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Schat dit is mn stadslicht, mn dim licht is gewoon wit
hey die kenteken ken ikquote:
Ik rijd nooit met stads lciht in het donker, als je het niet weet zie je het niet eens.quote:
quote:
Van?quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |