DONEER 10 EUROquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ja dat is echt ziek daar
In FF werken die niet. weet wel dat ze in opera wel werken. alt M voor my active topics en zoquote:
Ja maar Mac, applequote:Op zondag 19 april 2009 14:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon control+S op een mac in elk geval.
quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DONEER 10 EURO
Dikke doei, daarvan gaat er 1 cent naar die kinderen
Oh, zo. Dat vind ik dan ook echt het enige minpunt aan FF.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In FF werken die niet. weet wel dat ze in opera wel werken. alt M voor my active topics en zo
Doneer dan 10.000 euro, weet je zeker dat er 10 euro naartoe gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DONEER 10 EURO
Dikke doei, daarvan gaat er 1 cent naar die kinderen
FFquote:Op zondag 19 april 2009 @ 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat vind ik dan ook echt het enige minpunt aan FF.
Werkt wel in FF, op een mac dan.quote:Op zondag 19 april 2009 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In FF werken die niet. weet wel dat ze in opera wel werken. alt M voor my active topics en zo
Lau is te lief om te pesten.quote:Op zondag 19 april 2009 14:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Yw
[..]
Pest Lau dan maar
[..]
Hier in FF lukt dat niet
weet nietquote:Op zondag 19 april 2009 14:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Werkt wel in FF, op een mac dan.
Is er ook een voor de preview? Want die vind ik niet.
Invoeren en geselecteerde berichten verwijderen wel, en cntrl 1 t/m 7 is topic pagina, ook handig.quote:
Verder ben je een schatje hoorquote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, is moeilijk voor je, maakt niks uit.
Nee.quote:
handigquote:Op zondag 19 april 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Invoeren en geselecteerde berichten verwijderen wel, en cntrl 1 t/m 7 is topic pagina, ook handig.
Control S in FF. Safari weet ik niet of het daar ook werkt.quote:Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat is de mac shortcut om de quickreply te submitten eigenlijk, weet jij dat?
Nein.quote:Op zondag 19 april 2009 14:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Control S in FF. Safari weet ik niet of het daar ook werkt.
Ik gebruik pertinent Safari.quote:Op zondag 19 april 2009 14:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vreemd, op alle macs met FF waar ik op zit werkt het wel.
Naar je hutje?quote:
Gezellig, in je eentje he?quote:
quote:
Hoe kun je dat niet merken?quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb me toch wat meegemaakt.. Ik word gisteravond door de politie van de weg gehaald voor een alcohol controle.
Agent: Heeft u wel door dat u geen dimlicht voert?
Ik: Nee, de knop staat aan.
Agent: Kom maar even kijken dan.
Wat bleek, beide voorlampen waren kapot. Ik had één reserve lamp bij me, dus die er maar ingezet en ik mocht verder rijden.
Bij Kevin (Clif) aangekomen, die hadden wel lampjes voor me. Wat bleek, het waren soort van xenon halogeen lampen
.. Dus blauwachtige gloed door het licht heen
Das tof maar misselijk voor andere weggebruikers.quote:Op zondag 19 april 2009 14:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb me toch wat meegemaakt.. Ik word gisteravond door de politie van de weg gehaald voor een alcohol controle.
Agent: Heeft u wel door dat u geen dimlicht voert?
Ik: Nee, de knop staat aan.
Agent: Kom maar even kijken dan.
Wat bleek, beide voorlampen waren kapot. Ik had één reserve lamp bij me, dus die er maar ingezet en ik mocht verder rijden.
Bij Kevin (Clif) aangekomen, die hadden wel lampjes voor me. Wat bleek, het waren soort van xenon halogeen lampen
.. Dus blauwachtige gloed door het licht heen
Pauwquote:
Als je door de stad rijdt heb ik het ook wel eens niet door hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |