Erger ik mij ook kapot aan, die gasten die bij een landskampioenschap met de vlag van hun eigen land gaan lopen zwaaien, sodemieter op.quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Fortitudo het volgende:
jammer van de braziliaanse vlag van ari. maar had niets anders verwacht van die kneus
voor de rest zag het er heel vet uit
ik ga zo even naar alkmaar centrum denk ik
Het was ook nog neit de echte huldiging.quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef navigator het volgende:
[..]
Erger ik mij ook kapot aan, die gasten die bij een landskampioenschap met de vlag van hun eigen land gaan lopen zwaaien, sodemieter op.
En, eh, erg vet? Ik vind het maar magertjes eerlijk gezegd.
Ajax is de laatste jaren niet bepaald een constante factor geweest. Kan me al niet eens meer herinneren dat ze nog eens CL hebben gespeeld.quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Word eerst maar eens een constante factor in de top 3 voor een jaar of 10. Niet gelijk te hoogmoedig worden he?
quote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef BigKahuna het volgende:
Je bent reeds de 40 gepasseerd en liep in de jaren '90 met een Ajax-shirtje rond?
Doen toch de laatste jaren gewoon mee in de top 3 hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax is de laatste jaren niet bepaald een constante factor geweest.
80% van de AZ-bezoekers zijn dan ook van die schattige huisvadertjes en andere burgerlijke typetjes.quote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Hij kreeg zijn az-seizoenskaart bij de lening die hij 3 jaar geleden bij Leen afsloot voor een mooie plasma. Nu is hij hartstochtelijk az'er![]()
Het valt me trouwens wel op dat az zo'n gezellige familieclub is, ik zie bijna meer vrouwelijke dan mannelijke supporters
Hm, je hebt gelijk. In 2000 voor het laatst buiten de top 3 gevallen. Nog niet best, maar niet zo dramatisch als ik het deed voorkomen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Doen toch de laatste jaren gewoon mee in de top 3 hoorDat we geen CL spelen komt vooral omdat we schrikken van de voorrondes tegen wat slavische betonvlechters
en kinderenquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat az zo'n gezellige familieclub is, ik zie bijna meer vrouwelijke dan mannelijke supporters
quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Word eerst maar eens een constante factor in de top 3 voor een jaar of 10. Niet gelijk te hoogmoedig worden he?
Hoezo? Mag het hier alleen hosanna zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef Prosac het volgende:
Mensen die alleen maar willen zeiken op AZ, haar supporters of het kampioensfeest mogen hun pc afsluiten en een flesje wijn opentrekken met de vrouw, vriendin, maitresse, man, vriend of gigolo.
Of gewoon uit dit topic blijven.
Ja, het is wederom een "legendarisch gezellig" VBL-weekend, dus laten we dat ook zo houden.quote:Op zondag 19 april 2009 20:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo? Mag het hier alleen hosanna zijn?
Jezus dat ik wel heel triestquote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef Bullebak het volgende:![]()
![]()
![]()
200 man feest aan het vieren bij het stadion
![]()
![]()
![]()
De rest zat gewoon in het centrum, dat vergeet hij dan wel te vermelden.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jezus dat ik wel heel triestWaardeloos schijtpubliek is dat toch ook
Hierover kan je beter gaan discusseren in het Ajax-topic. Feit is natuurlijk wel dat Ajax met afstand de grootste club van Nederland is en nog steeds (qua naam in ieder geval) 1 van de bekendste clubs ter wereld. Dat is een status die az nooit en te nimmer kan halen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Te sneu voor woorden gewoon. Laat Ajax eerst maar eens proberen in de komende 5 jaar wel weer een titel te pakken en zich te kwalificeren voor de championsleague, dan mag je weer hoogmoedig doen. Over de laatste tien jaar kan je eigenlijk al niet eens meer opscheppen, PSV was dit decennium met afstand de beste, Europees was Ajax ook al nergens (Feyenoord pakte tenminste nog een UEFA-cup). Ajax is een mooie naam maar jullie staan zo onderhand bijna in het rijtje "Rode ster Belgrado, KV Mechelen en Sampdoria" en niet meer tussen Milan, Liverpool en Bayern.
Want het is natuurlijk alleen cool als je aanhang voor 80% uit doorgesnoven schreeuwers bestaat. Hou toch eens op zeg, puberaal gezeik altijd. "Het mag niet gezellig zijn, voetbal is oorlog!!1!"quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
80% van de AZ-bezoekers zijn dan ook van die schattige huisvadertjes en andere burgerlijke typetjes.
Ok ik schrok al, Alkmaar staat toch wel compleet op de kop of niet?quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
De rest zat gewoon in het centrum, dat vergeet hij dan wel te vermelden.
Waagplein stond in elk geval gewoon vol. Paar duizend man, heel normaal voor een club uit een stad als Alkmaar.quote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ok ik schrok al, Alkmaar staat toch wel compleet op de kop of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |