Wat ga je daar doen? Kaasboeren meppen?quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Fortitudo het volgende:
ik ga zo even naar alkmaar centrum denk ik
Onderschijf aub ook de waarde van El Hamdaoui.quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Zoals jullie weten gun ik AZ, Scheringa, Louis en die frusti klappers helemaal niets.
Toch zou het vreselijk naïef van me zijn om te ontkennen dat AZ de titel niet verdiend. Dus bij deze mijn felicitaties.
Het blok De Zeeuw, Schaars en Mendes hebben dit seizoen het verschil gemaakt.quote:Op zondag 19 april 2009 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onderschijf aub ook de waarde van El Hamdaoui.²
Waarom sta jij je club niet aan te moedigen in Alkmaar met de 2equote:
Zo, daar heb je hem te pakken zeg.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom sta jij je club niet aan te moedigen in Alkmaar met de 2ebehaalde titel in de geschiedenis?
Nog 27 keer en jullie mogen je meten aan ons
Valt wel mee hoor...quote:
Ze hebben gisteren ook wel leuk verdiend hoor, het was overal goed druk en ik hoorde dat het ook 's middags al erg gezellig was op het Waagplein.quote:Op zondag 19 april 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
Wel leuk dat ze spontaan op het Waagplein ook een feestje vieren.
Leuk voor de horeca die gisteren de omzet mis liep.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:21 schreef Fortitudo het volgende:
jammer van de braziliaanse vlag van ari. maar had niets anders verwacht van die kneus
Zonder doelpuntenmaker heb je niets aan een blok.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het blok De Zeeuw, Schaars en Mendes hebben dit seizoen het verschil gemaakt.
Arie stond op het balkon met een braziliaanse vlag in z'n handenquote:
Hij is toch ook Braziliaan?quote:Op zondag 19 april 2009 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arie stond op het balkon met een braziliaanse vlag in z'n handen
maar who cares /care/care
Ja, zo who cares blijkbaar alleen die gast in die quote van jouw...quote:
Moet toch wat, ga niet in het psv-topic zitten juigen dat ze met 6-2 gewonnen hebben vandaagquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
jullie zijn niet blij met jullie pannenkoek anders komen jullie niet hier lopen zeuren etc.
Kijk eens naar mijn PI.quote:
Was gister inderdaad evengoed wel vol in de cafe's, alleen droop men wat sneller af dan gepland denk ik. Maar liepen genoeg dronken figuren rond die al het nodige geld aan bier hadden besteed, de horeca heeft dus vast leuk verdiend.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren ook wel leuk verdiend hoor, het was overal goed druk en ik hoorde dat het ook 's middags al erg gezellig was op het Waagplein.
Nee, jaloeziequote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn PI.
Ik vraag me af waar die drang van sommige mensen vandaan komt om AZ (of supporters van AZ) op dit moment belachelijk te maken. Een soort van poging om je laatste stukje eigenwaarde te behouden?
Ach, die klapperjostis zetten zich al een paar jaar tegen vooral Ajacieden af. Dan kan je dezelfde reacties terug verwachten hequote:Op zondag 19 april 2009 19:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die drang van sommige mensen vandaan komt om AZ (of supporters van AZ) op dit moment belachelijk te maken. Een soort van poging om je laatste stukje eigenwaarde te behouden?
quote:
Ik zei het toch: jaloezie.quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Word eerst maar eens een constante factor in de top 3 voor een jaar of 10. Niet gelijk te hoogmoedig worden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |