quote:Op zondag 19 april 2009 12:22 schreef raaavi het volgende:
oh je bent niet geschoren?
quote:Op zondag 19 april 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
kneus die ook gewoon denkt dat je om 10u s'ochtends wel weer kan rijden als je de hele nacht heb lopen zuipen
Dat je een mooie brugpijler of tunnelwand mag treffen op je volgende avontuur![]()
en daar hebben we de eerste trieste moraalridder alquote:Op zondag 19 april 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
kneus die ook gewoon denkt dat je om 10u s'ochtends wel weer kan rijden als je de hele nacht heb lopen zuipen
Dat je een mooie brugpijler of tunnelwand mag treffen op je volgende avontuur![]()
Onder de wol ja. Ik lag daar in mijn tshirtjequote:Op zondag 19 april 2009 12:28 schreef MASD het volgende:
Ik heb met de ramen open geslapen. Je bent een watje.
Hopen dat iemand tegen een boom, brug o.i.d. aanrijd niet?quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hell no![]()
Maar zoiets getuigt van een vrij kansloze MBO-actie.
Al had je die 14 jarige sletjes beide helemaal aan gort neukt en de flessen drank in dr anus laten verdwijnen:![]()
Maar met drank op gaan rijden is wel zo kansloos
Flessen in anus laten verdwijnen, had je dat filmpje gezienquote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hell no![]()
Maar zoiets getuigt van een vrij kansloze MBO-actie.
Al had je die 14 jarige sletjes beide helemaal aan gort neukt en de flessen drank in dr anus laten verdwijnen:![]()
Maar met drank op gaan rijden is wel zo kansloos
Als jij me nou de hyves doet van die meisjes beloof ik dat ze je weer terug krijgt als ze 16 zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef afcajos het volgende:
Wel weet ik dat de barmeisjes 14 jaar waren en ik mij er uitstekend mee heb vermaaktje moet ze een beetje warmhouden, dus hebben we afgesproken dat ze mee uitgaan zodra ze 16 zijn.
nou, daarbij is een maatschappelijk hoger doel te verdedigen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hopen dat iemand tegen een boom, brug o.i.d. aanrijd niet?
quote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als jij me nou de hyves doet van die meisjes beloof ik dat ze je weer terug krijgt als ze 16 zijn.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef Emimich het volgende:
Als afcajos zich dood had gereden, dan had dat vele weken van rouw in KLB teweeg gebracht. Ieder kritisch topic over Jos op slot, Remlof met een avatar van het prachtige gezicht van Jos en een virtuele bedevaart naar het graf van onze leider en een wake waarin eenieder zijn herinneringen over onze Jos zou kunnen spuien alsmede een explosie aan weekendtopics.
Hihiquote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hopen dat iemand tegen een boom, brug o.i.d. aanrijd niet?
Je vergeet de 10 minuten stilte op FoK!.quote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef Emimich het volgende:
Als afcajos zich dood had gereden, dan had dat vele weken van rouw in KLB teweeg gebracht. Ieder kritisch topic over Jos op slot, Remlof met een avatar van het prachtige gezicht van Jos en een virtuele bedevaart naar het graf van onze leider en een wake waarin eenieder zijn herinneringen over onze Jos zou kunnen spuien alsmede een explosie aan weekendtopics.
wtfquote:
Dit is KLB in optima forma, geen ONZ-verhaaltje.quote:Op zondag 19 april 2009 12:40 schreef Adelante het volgende:
-> leuk verhaal, ONZ
quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ach jeej, er zijn nog mensen die zowaar geloven dat al deze verhalen wáár zijn
quote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach jeej, er zijn mensen die zelf nooit wat meemaken
Oke, dat van die tattoo is onzin maar de rest = waargebeurd.
is het zo moeilijk je voor te stellen dat andere mensen wel iets beleven ook al heb jij zelf geen leven?quote:Op zondag 19 april 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ach jeej, er zijn nog mensen die zowaar geloven dat al deze verhalen wáár zijn
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het zo moeilijk je voor te stellen dat andere mensen wel iets beleven ook al heb jij zelf geen leven?
quote:Op zondag 19 april 2009 12:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Owja, Onze gewaardeerde excollega fokker jordeeeh is wel kaal gegaan
Die tattoo was toch ook wel heel ongeloofwaardigquote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach jeej, er zijn mensen die zelf nooit wat meemaken
Oke, dat van die tattoo is onzin maar de rest = waargebeurd.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:13 schreef Maarten1 het volgende:
was dat in de markant toevallig?
Mods die bepalen of het onzin is of nietquote:
Wacht even.. Jij geniet er van om op een internetforum de gebeurtenissen van anderen te lezen die zich in het weekend afspelen?quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Emimich het volgende:
Een tattoo laten zetten, bijna kaalgeschoren, minderjarige chimeids verminkt, opgesloten gezeten in een busje én halfzat een auto bestuurd.![]()
Oh, wat heb ik deze topics gemist!
Natuurlijk niet, hallo het is een Fok!er net zoals jij en ik.quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wacht even.. Jij geniet er van om op een internetforum de gebeurtenissen van anderen te lezen die zich in het weekend afspelen?
Hoe zit het met je eigen leven? Is dat ook nog wat?
Ik zou mijzelf niet onder de noemer "Fokker" scharen, in ogenschouw nemende hoe weinig tijd ik hier doorbrengquote:Op zondag 19 april 2009 17:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hallo het is een Fok!er net zoals jij en ik.
Ja zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf niet onder de noemer "Fokker" scharen, in ogenschouw nemende hoe weinig tijd ik hier doorbreng
Nou, wat is het probleem dan, lambal.quote:
Het was meer bedoelt dat je gewoon lult.quote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nou, wat is het probleem dan, lambal.
Oh sorry dat was ik even vergeten. Jij bent natuurlijk veel beter in staat om dat te beoordelen dan dat ik ben.quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het was meer bedoelt dat je gewoon lult.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Oh sorry dat was ik even vergeten. Jij bent natuurlijk veel beter in staat om dat te beoordelen dan dat ik ben.
Goed dan zijn we eruit.... eruit over het feit dat jij sarcasme niet eens zou herkennen als het jou dronken in het gezicht zou kotsen ter ontnuchtering.quote:
Neem alles toch niet zo serieus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Goed dan zijn we eruit.... eruit over het feit dat jij sarcasme niet eens zou herkennen als het jou dronken in het gezicht zou kotsen ter ontnuchtering.
Kijk naar de PIquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |