Die tattoo was toch ook wel heel ongeloofwaardigquote:Op zondag 19 april 2009 12:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach jeej, er zijn mensen die zelf nooit wat meemaken
Oke, dat van die tattoo is onzin maar de rest = waargebeurd.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:13 schreef Maarten1 het volgende:
was dat in de markant toevallig?
Mods die bepalen of het onzin is of nietquote:
Wacht even.. Jij geniet er van om op een internetforum de gebeurtenissen van anderen te lezen die zich in het weekend afspelen?quote:Op zondag 19 april 2009 12:27 schreef Emimich het volgende:
Een tattoo laten zetten, bijna kaalgeschoren, minderjarige chimeids verminkt, opgesloten gezeten in een busje én halfzat een auto bestuurd.![]()
Oh, wat heb ik deze topics gemist!
Natuurlijk niet, hallo het is een Fok!er net zoals jij en ik.quote:Op zondag 19 april 2009 17:30 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wacht even.. Jij geniet er van om op een internetforum de gebeurtenissen van anderen te lezen die zich in het weekend afspelen?
Hoe zit het met je eigen leven? Is dat ook nog wat?
Ik zou mijzelf niet onder de noemer "Fokker" scharen, in ogenschouw nemende hoe weinig tijd ik hier doorbrengquote:Op zondag 19 april 2009 17:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hallo het is een Fok!er net zoals jij en ik.
Ja zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf niet onder de noemer "Fokker" scharen, in ogenschouw nemende hoe weinig tijd ik hier doorbreng
Nou, wat is het probleem dan, lambal.quote:
Het was meer bedoelt dat je gewoon lult.quote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nou, wat is het probleem dan, lambal.
Oh sorry dat was ik even vergeten. Jij bent natuurlijk veel beter in staat om dat te beoordelen dan dat ik ben.quote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het was meer bedoelt dat je gewoon lult.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:06 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Oh sorry dat was ik even vergeten. Jij bent natuurlijk veel beter in staat om dat te beoordelen dan dat ik ben.
Goed dan zijn we eruit.... eruit over het feit dat jij sarcasme niet eens zou herkennen als het jou dronken in het gezicht zou kotsen ter ontnuchtering.quote:
Neem alles toch niet zo serieus.quote:Op zondag 19 april 2009 18:12 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Goed dan zijn we eruit.... eruit over het feit dat jij sarcasme niet eens zou herkennen als het jou dronken in het gezicht zou kotsen ter ontnuchtering.
Kijk naar de PIquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |