Dat wel, maar het had me zo leuk geleken dat nr 8 vol verwachting morgen op Fok! naar zijn topic komt kijken en dat er dan helemaal niet in gepost is of helemaal naar beneden is gezaktquote:Op zondag 19 april 2009 21:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dat had-ie zelf al gedaan. Dit is boeiender naar het verstoppertje spelen van nr8 kijken.
Ik denk dat Nr.8 mee zit te lezen hoor en te F5'enquote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar het had me zo leuk geleken dat nr 8 vol verwachting morgen op Fok! naar zijn topic komt kijken en dat er dan helemaal niet in gepost is of helemaal naar beneden is gezakt
Mooi, dan zal Nr 8 inmiddels wel weten hoe wij over zijn gedrag denken! (En de Smiley die ik wil staat NIET op de kaart! )quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Nr.8 mee zit te lezen hoor en te F5'en
ga janken.......quote:Op zondag 19 april 2009 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan zal Nr 8 inmiddels wel weten hoe wij over zijn gedrag denken! (En de Smiley die ik wil staat NIET op de kaart! )
Welke wil je dan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, dan zal Nr 8 inmiddels wel weten hoe wij over zijn gedrag denken! (En de Smiley die ik wil staat NIET op de kaart! )
Live with itquote:Op zondag 19 april 2009 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ik vind dat je vervelend begint te worden. Doe gewoon leuk mee zonder mensen doelbewust te irriteren, ok? Laten we het gewoon leuk houden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, hoe weet ik dat ik niet wéér kommentaar krijg?
Bang voor een vloedgolf aan glitter-plaatjes-versturende-Hyvers die dit forum komen vervuilen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. een beetje kinnesinne? bang voor Spam of zo? nou déze staat niet bij de Fok-smileys... [ afbeelding ]
Wat doen we daar nou aan?? ik hou me open voor suggesties!
Ja, dat weet ik ook niet hoorquote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is duidelijk...leuk zal het worden dan!quote:Op zondag 19 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind dat je vervelend begint te worden. Doe gewoon leuk mee zonder mensen doelbewust te irriteren, ok? Laten we het gewoon leuk houden.
kloptquote:Op zondag 19 april 2009 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is duidelijk...leuk zal het worden dan!
Maar het gaat hier nog steeds over De Bunker toch? Waar de organisatoren hun uiterste best doen om ons te vertellen dat het hier om een "Spraakmakende " zeer dramatische RLS gaat..?
Een bijna mensonterende serie... waar de kandidaten bijna geen weet van hebben waar ze zich in storten!
nee, je moet je niet als een mongool gedragenquote:En ik moet dat "leuk" houden?
Ahh.. het niveau zakt al, dat valt me zeer tegen..quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt
[..]
nee, je moet je niet als een mongool gedragen
DIe komt morgen op Fok! en denkt dat wij de hele avond en nacht hebben zitten speculeren welk geweldig persoon er onder die bloempot zitquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef yvonne het volgende:
Wat een alleraardigst topic gewordenEn die Mister-X maar denken dat allemaal over hem gaat
Maar goed, geen BN-er, geen BF-er, dan blijft er weinig over niet?
Zie je dat aan die kromme duim?quote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef snetje het volgende:
ik vraag me af of meneer nummero 8 wel onder de 30 zit .... hij ziet er nl. ouder uit
doeiquote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. het niveau zakt al, dat valt me zeer tegen..
dan is het eigenlijk nog leuker als he topic gewoon al vol en dus dicht is.....quote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DIe komt morgen op Fok! en denkt dat wij de hele avond en nacht hebben zitten speculeren welk geweldig persoon er onder die bloempot zit
nope aan zijn gezicht... maar dat kan natuurlijk ook komen door al dat bierquote:
Grammaticaal gezien moeten er drie puntjes achter je zin staan.quote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. het niveau zakt al, dat valt me zeer tegen..
Kan die Toetanchamon niet De Bunker in?quote:
Kunnen we hem er niet uitstemmen voordat hij die bunker in is gegaan ? Dan hoeven we nooit te weten wie het is.quote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het eigenlijk nog leuker als he topic gewoon al vol en dus dicht is.....
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee turrlijk niet..quote:Op zondag 19 april 2009 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar dan geen 2e topic openen aub.
Lol, is ook een optie, kan hij die bloempot ophouden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen we hem er niet uitstemmen voordat hij die bunker in is gegaan ? Dan hoeven we nooit te weten wie het is.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, is ook een optie, kan hij die bloempot ophouden.
Dan heeft hij een eigenste topic vol baggerquote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan die Toetanchamon niet De Bunker in?
o zie je nu komt ie wel ineensquote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
He kom maar op met die strontwagen, sorry dat ik me niet snel op m'n pik getrapt voel...
Dat hoeft ook helemaal niet, gewoon een foto en dan zijn we weer blij, heel simpel.quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
He kom maar op met die strontwagen, sorry dat ik me niet snel op m'n pik getrapt voel...
Ga jij eens naar bed en kom morgen maar weer terugquote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
en ... wat vind je van de andere bloempotfoto.....quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
Man, welke strontwagen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
Zoek jij nou maar even een nog grotere bloempot, zodat we je hele gelaat niet hoeven te zien.quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
vooral de pikmaat is hier errug van belangquote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, welke strontwagen?
KOmop, zeg wie je bent, zeg wat je hobbies zijn, je pikmaat en met welke vinger je in je neus peutert.
hebben we dat ook weer gehad en kunnen we de andere kandidaten weer gaan pesten
ik denk het niet, want volgens zijn eigen woorden trapt hij er niet zo snel opquote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
vooral de pikmaat is hier errug van belang
Aw....quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
ik heb wel een jeugdfoto van de 8e bewoner gevonden met zijn broertje en zusje.....
[ afbeelding ]
.....quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Zijn identiteit is helaas uitgelekt bij onze concullega's:
tv-quebbels ontdekt identiteit 8e bewoner!
Noh.... Ook lekker, een FOK!ker die niet eens de primeur aan FOK! laat....quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Dat wijf naast me ziet er niet verkeerd uit....lekkerquote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Je bent er wel verdacht snel bij mannekequote:
ik vind 't een schande. een grove schande zelfs. eigenlijk zou ik 'm hoogstpersoonlijk de crew uit moeten schoppen. dattie maar bij tv-quebbels zijn stukjes gaat tikkenquote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh.... Ook lekker, een FOK!ker die niet eens de primeur aan FOK! laat....
Psies, afvoeren, dat er uit stemmen voordat hij er in is begint een steeds leukere optie te worden!quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't een schande. een grove schande zelfs. eigenlijk zou ik 'm hoogstpersoonlijk de crew uit moeten schoppen. dattie maar bij tv-quebbels zijn stukjes gaat tikken
quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dat wijf naast me ziet er niet verkeerd uit....lekker
die met vlechtjes vind ik veel mooier ....quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dat wijf naast me ziet er niet verkeerd uit....lekker
quote:
Jij rebel jij!quote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef de8ste het volgende:
jullie zijn standaard, omdat ik niet doe wat jullie vewachten... ben geen robot
Nee, je bent een onbeduidende nobody die denkt dat dit de weg is naar eeuwige roem. Maar wellicht kun je nog serieus redactiewerk gaan doen voor Endemol.quote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef de8ste het volgende:
jullie zijn standaard, omdat ik niet doe wat jullie vewachten... ben geen robot
vanuit de veilige anonimiteit? wat een lef!quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef de8ste het volgende:
waar anderen afhaken , haak in !! ik plaste tot m'n tiende in m'n bed!! durven jullie iets echt persoonlijks te vertellen?
nou dat gaat rap ...Peter kan er al uit ..de8ste kan er al uit ....quote:Op zondag 19 april 2009 23:01 schreef Danny het volgende:
Ik vraag me vooral af waar ze deze malloot hebben opgeduikeld. 'ik ga lekker geheimzinnig doen, dan weet ik zeker dat ik eruit gestemd word in ronde 1'.
Ja hallo, zo'n user die "echt iets persoonlijks durft te posten" hebben we al, hij heet Lamonquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef de8ste het volgende:
waar anderen afhaken , haak in !! ik plaste tot m'n tiende in m'n bed!! durven jullie iets echt persoonlijks te vertellen?
We komen hier al bijna 10 jaar, lees je in, verdiep je in FOK!kers en je komt meer persoonlijke dingen tegen dan je nu kunt bedenken. Zolang jij je niet verdiept in FOK! en de mensen die hier komen hoef jij ook niks te verwachten.quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef de8ste het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
We komen hier al bijna 10 jaar, lees je in, verdiep je in FOK!kers en je komt meer persoonlijke dingen tegen dan je nu kunt bedenken. Zolang jij je niet verdiept in FOK! en de mensen die hier komen hoef jij ook niks te verwachten.
Neem zo'n Peter Nuninga. Eigengeiler eersteklas maar hij komt er gewoon vooruit dus heeft ie al een streepje voor. Dit soort geneuzel interesseert niemand ene fuck.
Tenzij je Kastanova bent zal niemand wakker liggen van jou.
Next!!quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef Copycat het volgende:
Ergo: wrong crowd, wrong tactics.
Philips?quote:
euh ik nog niet hoor ..... ja of je moet daar ook met een bloempot op rond gaan lopen dan wordt het minder..quote:Op zondag 19 april 2009 23:29 schreef de8ste het volgende:
Mezelf anders voor doen voor stemmen? doe ik toch juist niet?? jullie willen me d'r toch juist uit?
Als Frits het is...quote:
Eensch.quote:Op maandag 20 april 2009 04:36 schreef Soury het volgende:
Kwee niet maar eigenlijk mag ik het wel dat ff ie niks zegt verder.
Streepje voor bij mij. Waarom zou hij zich hier nu blootgeven.??
Hop lekker de krib tegen de kont ipv zieltjes winnen. Ik hou er wel van
Hahha, zeg de nobody van Fok!.quote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, je bent een onbeduidende nobody die denkt dat dit de weg is naar eeuwige roem. Maar wellicht kun je nog serieus redactiewerk gaan doen voor Endemol.
Leugensquote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef THeeF het volgende:
Die bij iedere post het liefst een filmpje plaatst waar hij zelf in voorkomt.
hoe dan.. als niemand hem kent ?quote:Op maandag 20 april 2009 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Eensch.
Maar dit topic lijkt een soort van spelletje waar we mogen proberen te achterhalen wie het zou kunnen zijn. Ik wil best een poging wagen maar verwacht dan op z'n minst wat aanwijzingen die ergens toe leiden. Degene die dat het eerst ontdekt krijgt bijv. 10% van de eventuele winst. Tot dusver een gemiste kans.
quote:
Ja, die dus. Alleen weten zij ook niet wie het is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |