Aw....quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
ik heb wel een jeugdfoto van de 8e bewoner gevonden met zijn broertje en zusje.....
[ afbeelding ]
.....quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Zijn identiteit is helaas uitgelekt bij onze concullega's:
tv-quebbels ontdekt identiteit 8e bewoner!
Noh.... Ook lekker, een FOK!ker die niet eens de primeur aan FOK! laat....quote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Dat wijf naast me ziet er niet verkeerd uit....lekkerquote:Op zondag 19 april 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Je bent er wel verdacht snel bij mannekequote:
ik vind 't een schande. een grove schande zelfs. eigenlijk zou ik 'm hoogstpersoonlijk de crew uit moeten schoppen. dattie maar bij tv-quebbels zijn stukjes gaat tikkenquote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh.... Ook lekker, een FOK!ker die niet eens de primeur aan FOK! laat....
Psies, afvoeren, dat er uit stemmen voordat hij er in is begint een steeds leukere optie te worden!quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't een schande. een grove schande zelfs. eigenlijk zou ik 'm hoogstpersoonlijk de crew uit moeten schoppen. dattie maar bij tv-quebbels zijn stukjes gaat tikken
quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dat wijf naast me ziet er niet verkeerd uit....lekker
die met vlechtjes vind ik veel mooier ....quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dat wijf naast me ziet er niet verkeerd uit....lekker
quote:
Jij rebel jij!quote:Op zondag 19 april 2009 22:36 schreef de8ste het volgende:
jullie zijn standaard, omdat ik niet doe wat jullie vewachten... ben geen robot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |