http://www.tv-quebbels.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=7527&Itemid=408quote:Op Fok.nl schrijft op dit moment iemand mee die de 8ste heet. Hij/zij geeft hints en zegt de achtste deelnemer te zijn. De volgende hints zijn al gegeven:
Hint 1 : IK BEN DE 8STE
Hint 2: IK HOU VAN EEN PILSJE
Hint 3: IK HOOP DAT JULLIE ONS LATEN LIJDEN
Hint 4: IK DOE DINGEN HOE IKZELF WIL
Hint 5: IK BEN EEN MAN
Zijn laatste hint is geschreven onder mrManiak, waarbij hij zelf schrijft, “O shit, onder mn hoofdaccount gepost”.
Als dit klopt en je gaat verder zoeken op mrManiak dan komt de voornaam René naar voren.
Het begint erop te lijken, dat de 8ste en fok!ker is.
http://www.tv-quebbels.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=7528&Itemid=408quote:Na aanleiding van ons vorige nieuws bericht zijn we nog wat verder gaan speuren en kwamen wij een foto tegen van een interview wat René gehouden heeft op 03-03-2009.
Als mrManiak werkelijk de 8ste deelnemer is dan zou hij dit dus moeten zijn.
Daar gaat onze primeurquote:Profiel van de 8ste op fok.nl :
Hij is een man, is geboren op 25 mei 1977 en heeft zich vandaag aangemeld op fok om 10.34.
Mocht het kloppen dat de hint gegeven door mrManiak eigenlijk onder de 8ste gepost had moeten worden dan is dit nog meer informatie over de 8ste.
Als René de 8ste is dan is hij journalist of journalistiekstudent. Op zijn hyves zou het volgende staan volgens zijn fotoboek:
MBO/HBO/Universiteit: Hogeschool Windesheim Journalistiek
Tv programma's: 24, De Lama's, Fawlty Towers, Jiskefet, Lost, Monty Python
Films: Forrest Gump, Kill Bill, Life of Brian, Mr. Bean, Pulp Fiction, Saw-reeks, Seven, Super Size Me, The Godfather, The Matrix, The Meaning of Life, The Silence of the Lambs, Titanic, Trainspotting, Halloween-reeks, Twister, 28 Days Later, 28 Weeks Later en nog veel meer
Journalistieke bezigheden
- HBO Journalistiekstudent @ Windesheim te Zwolle
- Sinds maart 2008 schrijver voor de JoJo-pagina in de FlevoPost
- Sinds 3 november 2008 officieel werkzaam bij FOK! als reviewer/interviewer
- Sinds 1 januari reviewer/interviewer bij 3voor12 Flevoland
Op dit moment heb ik voor de volgende bronnen geschreven:
* FlevoPost; Jeugdpagina JoJo (lokale krant)
* www.fok.nl (Nieuwswebsite)
* 3voor12 Flevoland
Mijn stukken zijn gepubliceerd in/op:
* De website van de Flevopost en de papieren editie van de FlevoPost.
* de Steenwijker Courant (zusterkrant van de Flevopost?)
* Fok!
* http://www.flavourland.nl/nieuws.htm (Control+F, Mind Riot, voila)
* de Nationale Jeugdraad
* Nieuws.be
Je Twitterklikding klopt nietquote:
met beide poezelige voetjes jaquote:
Ik kan me nog herinneren, 1999. Big Brother. Er zouden nieuwe bewoners komen en FOK! plaatste dagen vooraf al volledige gegevens over deze Mona. En steriel.quote:Op zondag 19 april 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
Als je nieuws hebt, of denkt te hebben moet je snel zijn Danny...tis niet anders.
jaja...quote:Op zondag 19 april 2009 22:33 schreef MrManiak het volgende:
Die blonde is Maarten Westerholt. Ik heb een interview met hem gehouden voor FOK! omdat hij en de vrouw naast hem,Charlotte, een nieuwe cd hebben met Delain.
Zijn benen zijn veel dunner dan die op de foto met bloempot lijkt mij.quote:Op zondag 19 april 2009 22:31 schreef FANN het volgende:
dus dit is hem...... dat blonde eh...... jochie
die foto is van voordat hij naar frankrijk verhuisde natuurlijk. Allicht is hij nu dikker en bruiner.quote:Op zondag 19 april 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn benen zijn veel dunner dan die op de foto met bloempot lijkt mij.
ow... dat scheelt een stuk....quote:Op zondag 19 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
die foto is van voordat hij naar frankrijk verhuisde natuurlijk. Allicht is hij nu dikker en bruiner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |