nope aan zijn gezicht... maar dat kan natuurlijk ook komen door al dat bierquote:
Grammaticaal gezien moeten er drie puntjes achter je zin staan.quote:Op zondag 19 april 2009 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. het niveau zakt al, dat valt me zeer tegen..
Kan die Toetanchamon niet De Bunker in?quote:
Kunnen we hem er niet uitstemmen voordat hij die bunker in is gegaan ? Dan hoeven we nooit te weten wie het is.quote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het eigenlijk nog leuker als he topic gewoon al vol en dus dicht is.....
Ja.quote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee turrlijk niet..quote:Op zondag 19 april 2009 22:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar dan geen 2e topic openen aub.
Lol, is ook een optie, kan hij die bloempot ophouden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen we hem er niet uitstemmen voordat hij die bunker in is gegaan ? Dan hoeven we nooit te weten wie het is.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, is ook een optie, kan hij die bloempot ophouden.
Dan heeft hij een eigenste topic vol baggerquote:Op zondag 19 april 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan die Toetanchamon niet De Bunker in?
o zie je nu komt ie wel ineensquote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
He kom maar op met die strontwagen, sorry dat ik me niet snel op m'n pik getrapt voel...
Dat hoeft ook helemaal niet, gewoon een foto en dan zijn we weer blij, heel simpel.quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
He kom maar op met die strontwagen, sorry dat ik me niet snel op m'n pik getrapt voel...
Ga jij eens naar bed en kom morgen maar weer terugquote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
en ... wat vind je van de andere bloempotfoto.....quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
Man, welke strontwagen?quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
Zoek jij nou maar even een nog grotere bloempot, zodat we je hele gelaat niet hoeven te zien.quote:Op zondag 19 april 2009 22:14 schreef de8ste het volgende:
vooral de pikmaat is hier errug van belangquote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man, welke strontwagen?
KOmop, zeg wie je bent, zeg wat je hobbies zijn, je pikmaat en met welke vinger je in je neus peutert.
hebben we dat ook weer gehad en kunnen we de andere kandidaten weer gaan pesten
ik denk het niet, want volgens zijn eigen woorden trapt hij er niet zo snel opquote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
vooral de pikmaat is hier errug van belang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |