Okay, bedankt. Eind van de week heb ik weer wat geld (als mijn loon wordt gestort), dan maar eens meten en kijken of ik iets ga bestellen, ik heb wel weer wat nieuwe kleren nodig voor de zomer en mijn budget is heel erg laagquote:Op maandag 20 april 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per shirtje, maar niet heel veel. Ik ben zelf 1.75 en heb geloof ik één keer een shirtje gehad dat te korte mouwen had, verder geen problemen mee gehad

Ze zijn nu bezig, rond 8.15 weer open. Ik zat ook al te 'wachten'.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:49 schreef Dipkip het volgende:
Alleen van het afgeprijsde rokjes soort. Ik ga maar eens thee maken en naief hopen dat de H&M online graaibakken zometeen aangevuld worden.

Ik was nog even gaan slapenquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:56 schreef yavanna het volgende:
Ze zijn nu bezig, rond 8.15 weer open. Ik zat ook al te 'wachten'.

quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ongeveer ter hoogte van it's never going to happen.

Greys!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Greys het volgende:![]()
You just made my day!
Vanmiddag weer even online shoppen

quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Chanty87 het volgende:
OnderwegAls het goed is zie ik vanavond dat ie gesorteerd is
Kan ik mooi m'n... Wat had ik ook alweer besteld?

Liefje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Greys!!![]()
Wat voor sexay jurkjes worden het deze keer

echt he, geweldigquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
You just made my day!
Vanmiddag weer even online shoppen
HAHAHAquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Chanty87 het volgende:
OnderwegAls het goed is zie ik vanavond dat ie gesorteerd is
Kan ik mooi m'n... Wat had ik ook alweer besteld?

Deze! Neem deze!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:50 schreef Greys het volgende:
Liefje!
Nou, in élk geval jurkjes van een maat groter, zodat ze deze keer wél passen hopelijk![]()

Nooit meer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Oki,
Ik mag van mezelf nu dus niet meer in de shop komen.

Okee, tot morgen danquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee niet noooooit meer, voorlopig niet meer.

neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate wordquote:

quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate word

Nou, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
neeh, die red het nog geen dag, die zit morgen om 7 uur met grote ogen voor het beeldscherm te wachten tot de sale geupdate word

Aaahwquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
dames, drama hier! Ik heb sinds net een spalk om mij pols ivm een peesontsteking. kan zowat niks nu, zelfs niet typen met rechts. dus forummen en online shoppen wordt dekomende 2 weken bijna geen doen![]()
leef met mij mee

jawel, maar dat gaat heel moeizaamquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Aaahwkun je niet muizen / touchpadden met links? Beterschap!

Kun je wel helemaal los als je weer beter bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef MaLo het volgende:
jawel, maar dat gaat heel moeizaam
gelukkig ligt bij de buren nu wel mijn nieuwe esprit broek op mij te wachten.
schrale troost, maar toch

ja dat is waarquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je wel helemaal los als je weer beter bent

Awww, wat vervelend joh!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:57 schreef MaLo het volgende:
dames, drama hier! Ik heb sinds net een spalk om mij pols ivm een peesontsteking. kan zowat niks nu, zelfs niet typen met rechts. dus forummen en online shoppen wordt dekomende 2 weken bijna geen doen![]()
leef met mij mee

Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!quote:

ik had hem ook maar de knoopjes zaten ook te hoog zeg maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!Maar daar passen mijn borsten echt niet in, tenzij de taille veul te breed is en dan is het effect van het jurkje weer weg.
![]()

Welke maten heb jij? Begin nu toch te twijfelen. Nou ja, kan altijd terugsturen, voor een euro wil ik wel een poging wagen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:09 schreef liefie_ het volgende:
mijn tieten zitten ook vrij hoog maar toch was het echt niks met mn voorgevel en zo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |