Een heg van dixies!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even en er komt een cordon sanitaire om die bunker [ afbeelding ]
Gert zegt er nooit een te hebben ondertekend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
Polletje maken dan maar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even en er komt een cordon sanitaire om die bunker [ afbeelding ]
Ze mag het me ook pm-en en dan zet ik het er wel op ... ik beloof dat ik geen details smeuiger zal makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie input![]()
Mariell Kan makkelijk alles met een kloon spillen
Hoi PC eendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie input![]()
Mariell Kan makkelijk alles met een kloon spillen
Precies, sommige mensen weten wel hoe het hoort.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Gert zegt er nooit een te hebben ondertekend.
Ik heb er ook nooit een ondertekend, maar hou bepaalde zaken voor me omdat ik niet vind dat het aan mij is die info door te spelen. Ik wist eerder dan Mariell dat ze eruit zou gaan, om maar iets te noemen en hoorde direct erna dat ze eruit was gezet. Dat is info die niet aan mij is om vrij te geven.
Waarom is ze eruit gezet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb er ook nooit een ondertekend, maar hou bepaalde zaken voor me omdat ik niet vind dat het aan mij is die info door te spelen. Ik wist eerder dan Mariell dat ze eruit zou gaan, om maar iets te noemen en hoorde direct erna dat ze eruit was gezet. Dat is info die niet aan mij is om vrij te geven.
Ook dat is simpelweg niet netjes. Eerst een buitenstaander inlichten en daarna pas de betreffende medewerker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik wist eerder dan Mariell dat ze eruit zou gaan, om maar iets te noemen en hoorde direct erna dat ze eruit was gezet. Dat is info die niet aan mij is om vrij te geven.
Dat is ook afhankelijk van de situatie hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen weten wel hoe het hoort.
Ja, maar Bram alvast nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen weten wel hoe het hoort.
Haiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi PC eend
Ach, als de bodyguard van brad pitt de familiegeheimen op tafel kan gooien ondanks geheimhoudingsverklaring, zal het bij de bunker ook wel loslopen
Ik vond het anders een behoorlijke statement.quote:
Klopt natuurlijk van geen reet. Zo'n statement over een ex-medewerker en public plaatsen maar vor de rest over je eigen vullis zwijgen. Ik vind Bram maar een lafbekje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond het anders een behoorlijke statement.
Misschien komt het nogal hard over op buitenstaanders maar zo is het nu eenmaal.
Daar heb je een punt, maar het kįn natuurlijk zo zijn dat Danny wel met The Bunker verder wilde op een paar voorwaarden, en dat één daarvan was dat die tante die met een advocaat dreigde de laan uitgestuurd zou worden. Dan zou het kunnen dat dat is toegezegd waarmee Danny het dan logischerwijs eerder wist dan Mariell.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook dat is simpelweg niet netjes. Eerst een buitenstaander inlichten en daarna pas de betreffende medewerker.
Gert hééft er nooit een ondertekend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Een statement als dit hou je, als het zakelijk is, binnen de deur. Zoiets plaatsen op Fok! is natuurlijk koren op de molen van Fokkers en het is niet netjes. Bram begrijpt vermoedelijk nog steeds niet wat het effect is van zijn teksten die hij hier dropt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond het anders een behoorlijke statement.
Misschien komt het nogal hard over op buitenstaanders maar zo is het nu eenmaal.
Je kunt pas oordelen over deze zaak als je alle ins en outs kent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een statement als dit hou je, als het zakelijk is, binnen de deur. Zoiets plaatsen op Fok! is natuurlijk koren op de molen van Fokkers en het is niet netjes. Bram begrijpt vermoedelijk nog steeds niet wat het effect is van zijn teksten die hij hier dropt.
Leuke uitlok-poging.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:30 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, nu de ware oorzaak van Mariell's afwezigheid op de aftiteling bekend is...
Het is erg laag en kinderachtig dat je Mariell niet de credits geeft die ze verdient in de aftiteling. Echt belachelijk en onprofessioneel. Ik had meer verwacht.
Ze deed de PR niet. Ze was uitvoerend producent (zie ff trug in dit topique)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Voor iemand die de PR voor de Bunker zou doen heb ik haar maar weing gezien. Eigenlijk helemaal niet.
Ik heb na het lezen ervan besloten er niets mee te doen om te voorkomen dat er allerhande roddels zouden komen mbt de achtergrond ervan. Nu heeft Bram het alsnog zelf geplaatst. Had ik niet gedaan als ik hem was, maar goed, ik ben ook niet perfect en post ook weleens dingen die ik beter achterwege had kunnen laten.quote:Betreft Mariell
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
eigenlijk was ze kandidatenbegeleidster toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze deed de PR niet. Ze was uitvoerend producent (zie ff trug in dit topique).
Zelfs van bovenstaande begrijp ik geen moer. Danny gaat er prat op dat de Bunker en Fok! los staan van elkaar. Als dat zo is, dan is hij buitenstaander en kan en mag hij geen invloed hebben op het personeelsbeleid daar, zoals andersom ook het geval is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:30 schreef Maanvis het volgende:
Dat Danny hier meer van wist was voor mij al bekend, normaal zit ie als een bloedhond op dergelijke dingetjes (zeker aangezien Mariell Danny een hak heeft proberen te zetten) en toen ik voorzichtig aankaartte dat Mariell was weggemoffeld op de aftiteling kwam er geen inhoudelijke reactie hierover van hem in dit topic, terwijl ik een vragenvuur had verwacht.
Nou! Kom op dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt pas oordelen over deze zaak als je alle ins en outs kent.
Is geen uitlok poging.. wat ik bedoel is dat ze dus niet 'vergeten' is maar doelbewust weggelaten is uit rancune vanwege een conflict op de werkvloer...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuke uitlok-poging.
Tenminste niet zo doorzichtig als dat getier van die eend en bommie.
Vanwaar deze TT dan ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze deed de PR niet. Ze was uitvoerend producent (zie ff trug in dit topique).
Lees het topic nog eens doorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo is dat! Weet je wat jij zou moeten doen? Een forum beginnen, ik wor gelijk lid!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
Overigens belde Bram gisteren met de melding dat er een mailtje mbt Mariell was verzonden waarmee ik mocht doen wat ik wilde op FOK!
[..]
Ik heb na het lezen ervan besloten er niets mee te doen om te voorkomen dat er allerhande roddels zouden komen mbt de achtergrond ervan. Nu heeft Bram het alsnog zelf geplaatst. Had ik niet gedaan als ik hem was, maar goed, ik ben ook niet perfect en post ook weleens dingen die ik beter achterwege had kunnen laten.
Wel heb ik nu zoiets van 'kom dan maar op met the juicy details ook'. Dat is gewoon denken in het voordeel van FOK! natuurlijk
Dus barst maar los. Niets zorgt voor publiciteit als een smeuļge roddel
Dan moet de TT ook weer veranderd wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
[..]
eigenlijk was ze kandidatenbegeleidster toch?
Ik denk dat in het allereerste begin nog niet het hele team compleet was. Mariell was er toen wel al, en die heeft een verslaggever aan de foon gehad en ook met FOKkers gechat.quote:
Gert is niet meer serieus te nemen sinds hij daar geweest isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen uitlok poging.. wat ik bedoel is dat ze dus niet 'vergeten' is maar doelbewust weggelaten is uit rancune vanwege een conflict op de werkvloer...
Ik concludeer hieruit dat jij de details ook niet weet, alleen het feit dat ze weg zou gaan en dat ze uiteindeljk weg is gegaan? En inderdaad moet je dit topic niet als een inside info van FOK! crew topic behandelen maar als ieder ander willekeurig topic in SHO/TV/MUZ waarin dirty details van artiesten/tv programma's gepost kunnen en mogen wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
Overigens belde Bram gisteren met de melding dat er een mailtje mbt Mariell was verzonden waarmee ik mocht doen wat ik wilde op FOK!
[..]
Ik heb na het lezen ervan besloten er niets mee te doen om te voorkomen dat er allerhande roddels zouden komen mbt de achtergrond ervan. Nu heeft Bram het alsnog zelf geplaatst. Had ik niet gedaan als ik hem was, maar goed, ik ben ook niet perfect en post ook weleens dingen die ik beter achterwege had kunnen laten.
Wel heb ik nu zoiets van 'kom dan maar op met the juicy details ook'. Dat is gewoon denken in het voordeel van FOK! natuurlijk
Dus barst maar los. Niets zorgt voor publiciteit als een smeuļge roddel
Gert is integer zolang hem drank wor geschonken, dat weet iedereen.. Zo jammer he. En hij kon vroeger zo goed leren!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert is niet meer serieus te nemen sinds hij daar geweest is
Als hij blauw neem ik hem meestal wat minder serieusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is integer zolang hem drank wor geschonken, dat weet iedereen.. Zo jammer he. En hij kon vroeger zo goed leren!
Is dat hetzelfde ding als ik heb getekend? Dat gaat alleen over geheimen mbt het format.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
jawel hoor, alleen mocht het voorkomen hou ik m'n vriendin bij 'm vandaan als ie gezopen heeft. Hij was een beetje te handtastelijk naar mijn meningquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert is niet meer serieus te nemen sinds hij daar geweest is
En dat weglaten noem jij rancuneus, belachelijk en onprofessioneel, terwijl je niéts weet over de aard van dat conflict.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen uitlok poging.. wat ik bedoel is dat ze dus niet 'vergeten' is maar doelbewust weggelaten is uit rancune vanwege een conflict op de werkvloer...
Ik ben aardig op de hoogte van het waarom, maar ik ga niet degene zijn die hier uit de school gaat klappen, hoewel ik daarvoor wel toestemming heb gekregen trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik concludeer hieruit dat jij de details ook niet weet, alleen het feit dat ze weg zou gaan en dat ze uiteindeljk weg is gegaan? En inderdaad moet je dit topic niet als een inside info van FOK! crew topic behandelen maar als ieder ander willekeurig topic in SHO/TV/MUZ waarin dirty details van artiesten/tv programma's gepost kunnen en mogen worden.
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben aardig op de hoogte van het waarom, maar ik ga niet degene zijn die hier uit de school gaat klappen, hoewel ik daarvoor wel toestemming heb gekregen trouwens.
Nou ik denk dat als jij nu uit de school klapt iedereen quit staatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ben aardig op de hoogte van het waarom, maar ik ga niet degene zijn die hier uit de school gaat klappen, hoewel ik daarvoor wel toestemming heb gekregen trouwens.
Spill the beanzzz....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Medewerkers weglaten uit de credits ivm conflicten op de werkvloer is altijd not done *. Tenzij Mariell hier zelf om heeft gevraagd natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat weglaten noem jij rancuneus, belachelijk en onprofessioneel, terwijl je niéts weet over de aard van dat conflict.
Dus het leek mij een poging om iemand die dat wél weet daar uitspraken over te ontlokken, want zomaar wat brallen dat doe jij nooit.
Als jij toestemming hebt snap ik niet dat anderen met een geheimhoudingsclausule gaan schermen.. da's een beetje raarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Misschien - en voor alle duidelijkheid: dit is puur als voorbeeld bedoeld - heeft ze wel bijna het programma om zeep geholpen. Zou ze dan ook doodleuk op de credits vermeld moeten staan? Wat ik ermee wil aangeven: ik denk dat je niet zonder meer kan zeggen dat het schofterig is om iemand niet op de credits te zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Medewerkers weglaten uit de credits ivm conflicten op de werkvloer is altijd not done *. Tenzij Mariell hier zelf om heeft gevraagd natuurlijk.
* ik oordeel hier overigens nav mijn ervaringen en werk in de muziekbranche.. wellicht is het in de TV-wereld wel gebruikelijk.
Dus eigenlijk insinueer jij indirect dat Danny denk dat hij alle vrijheden heeft maar hij wederom ind e luren gelegd is door Bam en Brat die volharden in geheimhoudingsplicht? En hiermee ook egenlijk op de situatie dat Brat en Bam via deze slinkse wijze Danny tot verbreking van de overeenkomst willen pushen om zo met de poet ervandoor te gaan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als jij toestemming hebt snap ik niet dat anderen met een geheimhoudingsclausule gaan schermen.. da's een beetje raar.
Tja.. Brammetje moet nog een hoop leren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een statement als dit hou je, als het zakelijk is, binnen de deur. Zoiets plaatsen op Fok! is natuurlijk koren op de molen van Fokkers en het is niet netjes. Bram begrijpt vermoedelijk nog steeds niet wat het effect is van zijn teksten die hij hier dropt.
maar het plebs mag het toch wel aannemen aangezien we volledig in het duister tasten ...toch toch ? toch ? Gert? Staat dit ding aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien - en voor alle duidelijkheid: dit is puur als voorbeeld bedoeld - heeft ze wel bijna het programma om zeep geholpen. Zou ze dan ook doodleuk op de credits vermeld moeten staan? Wat ik ermee wil aangeven: ik denk dat je niet zonder meer kan zeggen dat het schofterig is om iemand niet op de credits te zetten, zonder dat je weet wat er gebeurd is.
Ze heeft het programma niet bijna om zeep geholpen, dus kunnen we het alsjeblieft bij dit onderwerp houden ipv een principiėle discussie in welke superextreme situaties je misschien niet op de aftiteling komt te staan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien - en voor alle duidelijkheid: dit is puur als voorbeeld bedoeld - heeft ze wel bijna het programma om zeep geholpen. Zou ze dan ook doodleuk op de credits vermeld moeten staan? Wat ik ermee wil aangeven: ik denk dat je niet zonder meer kan zeggen dat het schofterig is om iemand niet op de credits te zetten.
maar wél bijna (mede) het partnerschap met Fok!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft het programma niet bijna om zeep geholpen,
Dat is wel een HELE rare aanname! Ik insinueer niets, ik leg alleen feiten in dit topic naast elkaar. Enne, Bam en Brat? freudiaanse verspreking?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk insinueer jij indirect dat Danny denk dat hij alle vrijheden heeft maar hij wederom ind e luren gelegd is door Bam en Brat die volharden in geheimhoudingsplicht? En hiermee ook egenlijk op de situatie dat Brat en Bam via deze slinkse wijze Danny tot verbreking van de overeenkomst willen pushen om zo met de poet ervandoor te gaan?
daar heeft het niets mee te makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:52 schreef Maanvis het volgende:
Maareh Danny, kun je iig bevestigen of ontkennen dat het te maken heeft met haar dreigementen jegens de communitypartner van The Bunker?
Jij noemt het met je zeer beperkte kennis van wat zich heeft afgespeeld, "belachelijk en onprofessioneel". Als je het daar niet over had willen hebben, had je niet zulke stoere brallie moeten doen. Maar volgende keer zal ik weer eens "Erfgenaam, Erfgenaam" plaatsen, als je daar blij van wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze heeft het programma niet bijna om zeep geholpen, dus kunnen we het alsjeblieft bij dit onderwerp houden ipv een principiėle discussie in welke superextreme situaties je misschien niet op de aftiteling komt te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |