Je kunt pas oordelen over deze zaak als je alle ins en outs kent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een statement als dit hou je, als het zakelijk is, binnen de deur. Zoiets plaatsen op Fok! is natuurlijk koren op de molen van Fokkers en het is niet netjes. Bram begrijpt vermoedelijk nog steeds niet wat het effect is van zijn teksten die hij hier dropt.
Leuke uitlok-poging.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:30 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, nu de ware oorzaak van Mariell's afwezigheid op de aftiteling bekend is...
Het is erg laag en kinderachtig dat je Mariell niet de credits geeft die ze verdient in de aftiteling. Echt belachelijk en onprofessioneel. Ik had meer verwacht.
Ze deed de PR niet. Ze was uitvoerend producent (zie ff trug in dit topique)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Voor iemand die de PR voor de Bunker zou doen heb ik haar maar weing gezien. Eigenlijk helemaal niet.
Ik heb na het lezen ervan besloten er niets mee te doen om te voorkomen dat er allerhande roddels zouden komen mbt de achtergrond ervan. Nu heeft Bram het alsnog zelf geplaatst. Had ik niet gedaan als ik hem was, maar goed, ik ben ook niet perfect en post ook weleens dingen die ik beter achterwege had kunnen laten.quote:Betreft Mariell
Er is geen relatie meer tussen The Bunker en Mariell ze heeft geen enkele zeggenschap over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Dit is haar eerder middels een brief duidelijk gemaakt. Dit is vanaf 15 mei 2009 van kracht.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
eigenlijk was ze kandidatenbegeleidster toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze deed de PR niet. Ze was uitvoerend producent (zie ff trug in dit topique).
Zelfs van bovenstaande begrijp ik geen moer. Danny gaat er prat op dat de Bunker en Fok! los staan van elkaar. Als dat zo is, dan is hij buitenstaander en kan en mag hij geen invloed hebben op het personeelsbeleid daar, zoals andersom ook het geval is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:30 schreef Maanvis het volgende:
Dat Danny hier meer van wist was voor mij al bekend, normaal zit ie als een bloedhond op dergelijke dingetjes (zeker aangezien Mariell Danny een hak heeft proberen te zetten) en toen ik voorzichtig aankaartte dat Mariell was weggemoffeld op de aftiteling kwam er geen inhoudelijke reactie hierover van hem in dit topic, terwijl ik een vragenvuur had verwacht.
Nou! Kom op dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt pas oordelen over deze zaak als je alle ins en outs kent.
Is geen uitlok poging.. wat ik bedoel is dat ze dus niet 'vergeten' is maar doelbewust weggelaten is uit rancune vanwege een conflict op de werkvloer...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuke uitlok-poging.
Tenminste niet zo doorzichtig als dat getier van die eend en bommie.
Vanwaar deze TT dan ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze deed de PR niet. Ze was uitvoerend producent (zie ff trug in dit topique).
Lees het topic nog eens doorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo is dat! Weet je wat jij zou moeten doen? Een forum beginnen, ik wor gelijk lid!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
Overigens belde Bram gisteren met de melding dat er een mailtje mbt Mariell was verzonden waarmee ik mocht doen wat ik wilde op FOK!
[..]
Ik heb na het lezen ervan besloten er niets mee te doen om te voorkomen dat er allerhande roddels zouden komen mbt de achtergrond ervan. Nu heeft Bram het alsnog zelf geplaatst. Had ik niet gedaan als ik hem was, maar goed, ik ben ook niet perfect en post ook weleens dingen die ik beter achterwege had kunnen laten.
Wel heb ik nu zoiets van 'kom dan maar op met the juicy details ook'. Dat is gewoon denken in het voordeel van FOK! natuurlijk
Dus barst maar los. Niets zorgt voor publiciteit als een smeuïge roddel
Dan moet de TT ook weer veranderd wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
[..]
eigenlijk was ze kandidatenbegeleidster toch?
Ik denk dat in het allereerste begin nog niet het hele team compleet was. Mariell was er toen wel al, en die heeft een verslaggever aan de foon gehad en ook met FOKkers gechat.quote:
Gert is niet meer serieus te nemen sinds hij daar geweest isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen uitlok poging.. wat ik bedoel is dat ze dus niet 'vergeten' is maar doelbewust weggelaten is uit rancune vanwege een conflict op de werkvloer...
Ik concludeer hieruit dat jij de details ook niet weet, alleen het feit dat ze weg zou gaan en dat ze uiteindeljk weg is gegaan? En inderdaad moet je dit topic niet als een inside info van FOK! crew topic behandelen maar als ieder ander willekeurig topic in SHO/TV/MUZ waarin dirty details van artiesten/tv programma's gepost kunnen en mogen wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
Overigens belde Bram gisteren met de melding dat er een mailtje mbt Mariell was verzonden waarmee ik mocht doen wat ik wilde op FOK!
[..]
Ik heb na het lezen ervan besloten er niets mee te doen om te voorkomen dat er allerhande roddels zouden komen mbt de achtergrond ervan. Nu heeft Bram het alsnog zelf geplaatst. Had ik niet gedaan als ik hem was, maar goed, ik ben ook niet perfect en post ook weleens dingen die ik beter achterwege had kunnen laten.
Wel heb ik nu zoiets van 'kom dan maar op met the juicy details ook'. Dat is gewoon denken in het voordeel van FOK! natuurlijk
Dus barst maar los. Niets zorgt voor publiciteit als een smeuïge roddel
Gert is integer zolang hem drank wor geschonken, dat weet iedereen.. Zo jammer he. En hij kon vroeger zo goed leren!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert is niet meer serieus te nemen sinds hij daar geweest is
Als hij blauw neem ik hem meestal wat minder serieusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is integer zolang hem drank wor geschonken, dat weet iedereen.. Zo jammer he. En hij kon vroeger zo goed leren!
Is dat hetzelfde ding als ik heb getekend? Dat gaat alleen over geheimen mbt het format.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou iemand hier info spillen terwijl er een geheimhoudingsverklaring loopt?
jawel hoor, alleen mocht het voorkomen hou ik m'n vriendin bij 'm vandaan als ie gezopen heeft. Hij was een beetje te handtastelijk naar mijn meningquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert is niet meer serieus te nemen sinds hij daar geweest is
En dat weglaten noem jij rancuneus, belachelijk en onprofessioneel, terwijl je niéts weet over de aard van dat conflict.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen uitlok poging.. wat ik bedoel is dat ze dus niet 'vergeten' is maar doelbewust weggelaten is uit rancune vanwege een conflict op de werkvloer...
Ik ben aardig op de hoogte van het waarom, maar ik ga niet degene zijn die hier uit de school gaat klappen, hoewel ik daarvoor wel toestemming heb gekregen trouwens.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik concludeer hieruit dat jij de details ook niet weet, alleen het feit dat ze weg zou gaan en dat ze uiteindeljk weg is gegaan? En inderdaad moet je dit topic niet als een inside info van FOK! crew topic behandelen maar als ieder ander willekeurig topic in SHO/TV/MUZ waarin dirty details van artiesten/tv programma's gepost kunnen en mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |