Je weet dat het een toelatingseis is voor de bachelor scriptie?quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ah ja, die laat ik maar voor wat het is.
Yupquote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je weet dat het een toelatingseis is voor de bachelor scriptie?
Dat is nog altijd beter dan naar een rug gebouw moeten lopen om te printenquote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik haat het dat ik geen printer op mn kamer heb, nu moet ik telkens heen & weer lopen.
Ik houd niet van lopen.
Waar de printers dan vervolgens het nooit doen maar wél altijd het geld afschrijven.quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan naar een rug gebouw moeten lopen om te printen
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waar de printers dan vervolgens het nooit doen maar wél altijd het geld afschrijven.
Goed punt. Nu sterf ik gelukkig, als ik zou moeten sterven.quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan naar een rug gebouw moeten lopen om te printen
Serieus? Bij mij gat het standaard een keer mis voor het er uit komt. That is.. als de printopdracht überhaupt aan komt bij dat apparaat.quote:
Ik heb wel bij pdfjes dat er eerst pagina's vol met vreemde tekens uit komen rollenquote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij gat het standaard een keer mis voor het er uit komt. That is.. als de printopdracht überhaupt aan komt bij dat apparaat.
Succes dan maar he !quote:Op maandag 20 april 2009 10:25 schreef Bob. het volgende:
Thnx Chips.!
En wiskunde ja.Maar oke. Ik moet dit wel kennen, komt goed.
![]()
Ofzo.
Ik moet woensdag ook!! Kunnen we gezellig samen tentamen maken!quote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef Bob. het volgende:
ik heb vandaag tentamen.En woensdag weer.
En vrijdag nog twee.
En succes natuurlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef Luco het volgende:
Good Morning Groningen!
Straks weer Ja, weer ja aan de studie, moet woensdag weer laten zien dat ik nog enige vorm van kennis opdoe met m'n studie...
En het is weer veel te mooi weer daarvoor!
Gelukkig is dat probleem nu voorbijquote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef Grulez het volgende:
Maandagochtenden zijn niet mn sterkste punt...
quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef ForumGek het volgende:
Ik moet niet vergeten schoon te maken morgen !
Thx voor de reminder
Biertje doen?quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef JH87 het volgende:
Ik ben echt niet verslaafd, ik heb gewoon veel verplichtingen.
Ik lees je vraag nu pas !quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hai!
Wat ging er nu mis met mijn geweldige route gister?
quote:Op maandag 20 april 2009 16:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik lees je vraag nu pas !
Nou iedereen had het over zoeen brugje ofzo,maar ik zag heul geen brugje en toen fietse ik maar de hele tijd rechtdoor.
Voorspelbaar +1 .quote:
Ik vraag me af waarom je het dan vroeg.quote:
Japz. Uitslag van een berg onderzoeken + wat ze gaan doen om mij weer in orde te maken. Tenminste, dat verwacht ik.quote:
Dan ga je niet naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef 2cv het volgende:
Er is weinig mis met Groningen (tip: lees terug). Echter, ik weet niet of ik blij ga wezen met wat de cardioloog gaat zeggen.
Ik ben geen struisvogel.quote:Op maandag 20 april 2009 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar het ziekenhuis.
Waar ben je bang voor dan?quote:Op maandag 20 april 2009 17:03 schreef 2cv het volgende:
Er is weinig mis met Groningen (tip: lees terug). Echter, ik weet niet of ik blij ga wezen met wat de cardioloog gaat zeggen.
Heeft er niks mee te maken, maar je kan natuurlijk ook de natuur het laten oplossen.quote:
Het gaat al best lang niet zo goed, waarschijnlijk zit er ergens een vernauwing. Mijn vermoeden is dat ik morgen te horen krijg of dat inderdaad zo is, waar die vernauwing zit en wat er aan gedaan wordt. En dat is toch wel spannend. De laatste keer dat er iets serieus mis was zou het met een paar weken opgelost zijn. Echter, dat werd iets meer dan een jaar ziekenhuis in, ziekenhuis uit, enzovoorts.quote:
Natuur gaat het niet oplossen. Anders was er inmiddels al verbetering merkbaar.quote:Op maandag 20 april 2009 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, maar je kan natuurlijk ook de natuur het laten oplossen.
Geloof het of niet, maar ik had nog wel een heel klein beetje vertrouwen in je. Dus ik ging er niet van uit dat je het zo bedoelde.quote:Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
En zelfs die snap je niet.
Ik heb de hoop nu volledig opgegeven.
Gelukkig.quote:Op maandag 20 april 2009 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou ik ook zeggen en verder; Ik blijf hier niet weg, zegmaar.
Dat boeit mij niet.quote:Ik zit hier al heel lang. De hoop voor dit topic heb ik nog wel redelijk, soort van.
De hoop dat het met jou iets word heb ik opgegeven.
Fijn he, om het eens te zijn met elkaarquote:
Bob. heet Mirjam.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Luco het volgende:
Succes bij de cardioloog morgen 2cv!
Ik heb de hele dag weer fanatiek zitten leren, ben het nu weer zat. Straks lekker trainen.
Bob ben nog niet zo ingeburgerd dat ik je echte, vrouwelijke naam weet, hoe ging je tentamen?
Ja he Arne.quote:
Ik leer nog eens iets hierquote:
En jij bent waarschijnlijk gewoon Jesse. Of is je echte naam Banaan?quote:
Met zo'n gave naam als die van mij is een nickname overbodigquote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef maok het volgende:
[..]
En jij bent waarschijnlijk gewoon Jesse. Of is je echte naam Banaan?
Tja, ik heb mijn naam ook gewoon verkortquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met zo'n gave naam als die van mij is een nickname overbodig
Oh ja ging slecht.quote:Op maandag 20 april 2009 17:21 schreef Luco het volgende:
Succes bij de cardioloog morgen 2cv!
Ik heb de hele dag weer fanatiek zitten leren, ben het nu weer zat. Straks lekker trainen.
Bob ben nog niet zo ingeburgerd dat ik je echte, vrouwelijke naam weet, hoe ging je tentamen?
Eens.quote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Met zo'n gave naam als die van mij is een nickname overbodig
De voorste Linie is dan toch hipper.quote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef ForumGek het volgende:
Gronings trots: De Huilende Rappers, beter bekend binnen de D&B scene als Noisia.
Zetten met goede beats en genialere teksten de rapscene te kakken, bestaande hits als: "butje", "piraterij", "kans van slagen" en "Diep in de nacht" al een aantal toppertjes gemaakt maar hebben onlangs nieuwe hits geplaatst op hun myspace (Brief in een fles en Dikkertje) ! Luistertips dus !
'Dat is vanuit de Hortustuin naar het oosten.quote:Op maandag 20 april 2009 18:03 schreef Grulez het volgende:
Ben ff met mn telefoon aan het kutten. Maar dit is dus momenteel mn uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Klopt in het aanbouwde deel.quote:Op maandag 20 april 2009 18:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
'Dat is vanuit de Hortustuin naar het oosten.
Zit je in het PPSW gebouw?
heheh Braderie is redelijk geniaalquote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
De voorste Linie is dan toch hipper.
http://voorstelinie.hyves.nl/
Bekend van hits als 'braderie' en 'verkrachter'.
Is boompje dood?quote:Op maandag 20 april 2009 18:03 schreef Grulez het volgende:
Ben ff met mn telefoon aan het kutten. Maar dit is dus momenteel mn uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Vanilleeeee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |