Je weet dat het een toelatingseis is voor de bachelor scriptie?quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ah ja, die laat ik maar voor wat het is.
Yupquote:Op zondag 19 april 2009 21:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je weet dat het een toelatingseis is voor de bachelor scriptie?
Dat is nog altijd beter dan naar een rug gebouw moeten lopen om te printenquote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik haat het dat ik geen printer op mn kamer heb, nu moet ik telkens heen & weer lopen.
Ik houd niet van lopen.
Waar de printers dan vervolgens het nooit doen maar wél altijd het geld afschrijven.quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan naar een rug gebouw moeten lopen om te printen
Dat is mij gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waar de printers dan vervolgens het nooit doen maar wél altijd het geld afschrijven.
Goed punt. Nu sterf ik gelukkig, als ik zou moeten sterven.quote:Op zondag 19 april 2009 21:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nog altijd beter dan naar een rug gebouw moeten lopen om te printen
Serieus? Bij mij gat het standaard een keer mis voor het er uit komt. That is.. als de printopdracht überhaupt aan komt bij dat apparaat.quote:
Ik heb wel bij pdfjes dat er eerst pagina's vol met vreemde tekens uit komen rollenquote:Op zondag 19 april 2009 21:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij gat het standaard een keer mis voor het er uit komt. That is.. als de printopdracht überhaupt aan komt bij dat apparaat.
Succes dan maar he !quote:Op maandag 20 april 2009 10:25 schreef Bob. het volgende:
Thnx Chips.!
En wiskunde ja.Maar oke. Ik moet dit wel kennen, komt goed.
![]()
Ofzo.
Ik moet woensdag ook!! Kunnen we gezellig samen tentamen maken!quote:Op maandag 20 april 2009 10:18 schreef Bob. het volgende:
ik heb vandaag tentamen.En woensdag weer.
En vrijdag nog twee.
En succes natuurlijk!quote:Op maandag 20 april 2009 09:19 schreef Luco het volgende:
Good Morning Groningen!
Straks weer Ja, weer ja aan de studie, moet woensdag weer laten zien dat ik nog enige vorm van kennis opdoe met m'n studie...
En het is weer veel te mooi weer daarvoor!
Gelukkig is dat probleem nu voorbijquote:Op maandag 20 april 2009 11:53 schreef Grulez het volgende:
Maandagochtenden zijn niet mn sterkste punt...
quote:Op zondag 19 april 2009 16:34 schreef ForumGek het volgende:
Ik moet niet vergeten schoon te maken morgen !
Thx voor de reminder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |