Kun je het niet combineren?quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Bob. het volgende:
Ik heb zin in ijsjes en niet in wiskunde oefeningen.
Die is weer sprankelend schoon.quote:Op zondag 19 april 2009 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is het overigens met je keuken afgelopen, Mirjam?
Mooi zo.quote:
Vanochtend, lang leven uitstellen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooi zo.
Vanochtend of toch gisteravond nog gebeurd?
Sukkel,quote:Op zondag 19 april 2009 16:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Vanochtend, lang leven uitstellen.
En ik ben echt dom bezig. Ik heb echt de hele dag al het idee dat het maandag is, en ik dacht dat ik dus door een afspraak was geslapen, ik al een sorry mailtje sturen enzo.Blijkt dat dus morgen te zijn.
Plz somebody give me a brain.
Je komt er wel weer overheen,quote:Op zondag 19 april 2009 16:41 schreef Bob. het volgende:
Nja, en het was ook nog iets voor mijn studie, dus niet een vriendin ofzo die me even uitlacht en dat is dat.
Damn.
Ja, ik ben aan het doen alsof ik studeer.quote:Op zondag 19 april 2009 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Bob. !
Je lurkte & ik wilde je erover aanspreken, maar toen zag ik dat je niet online was.
Dacht ik ook.quote:
Een paar vervelende bedrijfskunde vakkenquote:
Zeg dat.quote:
Op dit moment vind ik het maar stom,quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zeg dat.
Ik wou dat ik nog met mn examens bezig was, mooie tijden
Over een jaar denk je met weemoed terug aan hoe makkelijk je het toen had.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik het maar stom,.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Over een jaar denk je met weemoed terug aan hoe makkelijk je het toen had.
Verder is studeren wel veel mooier
Zou best kunnen, ja.quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Over een jaar denk je met weemoed terug aan hoe makkelijk je het toen had.
Verder is studeren wel veel mooier
Je gaat het AC missen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ja.
Daarover kom ik over een jaar wel bij je terug,.
BSCM?quote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een paar vervelende bedrijfskunde vakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |