Als je ondersteuning nodig hebt of je ei kwijt wil, PM me maar, maar gezuig en gejammer om niets over het beleid hier in PUB dump je maar in het feedback topic of in de PMbox van Christiaan of MASD.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je ondersteuning nodig hebt of je ei kwijt wil, PM me maar, maar gezuig en gejammer om niets over het beleid hier in PUB dump je maar in het feedback topic of in de PMbox van Christiaan of MASD.
Check.quote:Op zondag 19 april 2009 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je ondersteuning nodig hebt of je ei kwijt wil, PM me maar, maar gezuig en gejammer om niets over het beleid hier in PUB dump je maar in het feedback topic of in de PMbox van Christiaan of MASD.
Meld het bij een FA. forum@fok.nl of b.v. Remlof. Wanneer je het ergens niet mee eens bent en een mod doet er niets mee zijn er meer wegen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Check.
Alleen jammer dat er niks mee gedaan wordt.
Ik ben juist van de inspraakquote:Op zondag 19 april 2009 00:29 schreef nijnja het volgende:
Maarja. Zo is blauw. Niet al het blauw tho
Open je wel even een nieuwe Kermit topique?quote:
Jij misschien wel jaquote:Op zondag 19 april 2009 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meld het bij een FA. forum@fok.nl of b.v. Remlof. Wanneer je het ergens niet mee eens bent en een mod doet er niets mee zijn er meer wegen.
[..]
Ik ben juist van de inspraak
Ja oke, dat weet ik ook wel, daarom niet al het blauw. Maar ik vind het blauw in de pub gewoon raar. Niets aanvallend of prijzends ofzo maar met D_A vond ik het hier net iet sleuker, maargoed daar heb jij niets aan en niemandquote:Op zondag 19 april 2009 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meld het bij een FA. forum@fok.nl of b.v. Remlof. Wanneer je het ergens niet mee eens bent en een mod doet er niets mee zijn er meer wegen.
[..]
Ik ben juist van de inspraak
En ik, als toppertje, ging weg na 2 maanden.quote:Op zondag 19 april 2009 00:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, dat weet ik ook wel, daarom niet al het blauw. Maar ik vind het blauw in de pub gewoon raar. Niets aanvallend of prijzends ofzo maar met D_A vond ik het hier net iet sleuker, maargoed daar heb jij niets aan en niemand![]()
Maar dat het even gezegd is.
Noted.quote:Op zondag 19 april 2009 00:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, dat weet ik ook wel, daarom niet al het blauw. Maar ik vind het blauw in de pub gewoon raar. Niets aanvallend of prijzends ofzo maar met D_A vond ik het hier net iet sleuker, maargoed daar heb jij niets aan en niemand![]()
Maar dat het even gezegd is.
Hao doe joe mien? Ik denk dat omdat het 'maar' 2 maand was dat het me niet zo is opgevallen of ik hier weinig hing. Ik weet het niet, maar D_A deed ook gewoon mee aa nde SC (tenminste, de tijdstippen dat ik er was wel) en dan heb je sowieso al zoiets van, het is niet alleen maar baas dit baas dat ofzo, en verder ja weet ik niet, ongetwijfeld zal het ook zijn dat de PUBers zijn veranderd en gewoon de nieuwe input, maar tochquote:Op zondag 19 april 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ik, als toppertje, ging weg na 2 maanden.
Kaart het op z'n minst even aan, wellicht word het wat.
Als inquote:
quote:
Ik ben hier 2 maanden mod geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 00:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hao doe joe mien? Ik denk dat omdat het 'maar' 2 maand was dat het me niet zo is opgevallen of ik hier weinig hing. Ik weet het niet, maar D_A deed ook gewoon mee aa nde SC (tenminste, de tijdstippen dat ik er was wel) en dan heb je sowieso al zoiets van, het is niet alleen maar baas dit baas dat ofzo, en verder ja weet ik niet, ongetwijfeld zal het ook zijn dat de PUBers zijn veranderd en gewoon de nieuwe input, maar toch
Dat het bekend is en genoteerd staat - er misschien over gesproken wordt oid. Het is iig bekendquote:
Ja, alleen ze slaapt alquote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Hoor Lees ik dat goed? Is daniane jarig?
Gefeliciteerd
Dat je D_A een geschikte PUB-mod vond.quote:
*meldt.quote:Op zondag 19 april 2009 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je D_A een geschikte PUB-mod vond.
Maar moderatie is gewoon nodig, ook hier. Om het forum voor iedereen leuk te houden.
Alleen is het wel zo dat moderators niet als 'bazen' moeten overkomen, maar gewoon als users die het een beetje overzichtelijk en netjes houdenquote:Op zondag 19 april 2009 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar moderatie is gewoon nodig, ook hier. Om het forum voor iedereen leuk te houden.
Ja oke, dat je hier 2 maand bent geweest weet ik nuquote:Op zondag 19 april 2009 00:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben hier 2 maanden mod geweest.
[..]
Dat het bekend is en genoteerd staat - er misschien over gesproken wordt oid. Het is iig bekend
Dan gaan ik ook slapenquote:
Precies, maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan jullie gedrag richting de mods.quote:Op zondag 19 april 2009 00:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Alleen is het wel zo dat moderators niet als 'bazen' moeten overkomen, maar gewoon als users die het een beetje overzichtelijk en netjes houden
Daar heb je ook zeker gelijk in, en ik zeg ook niet dat ze het slecht doen ofzo, zeker niet. Alleen met D_A was nog te praten en nu is het zo van, nee dus nee. En dat vind ik een beetje jammerquote:Op zondag 19 april 2009 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals MASD het wel goed doet naar mijn idee!quote:Op zondag 19 april 2009 00:38 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Alleen is het wel zo dat moderators niet als 'bazen' moeten overkomen, maar gewoon als users die het een beetje overzichtelijk en netjes houden
Trusten.quote:
En ook daar geef ik je weer groot gelijk in, alleen is daar ook weer over te speculeren, roepen ze dit over zichzelf af, waarop mijn antwoord ongetwijfeld ja zou zijn. Puur omdat ik ze verder nooit zie.quote:Op zondag 19 april 2009 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan jullie gedrag richting de mods.
Hoo, ik zeg niet dat er wat moet veranderen hierquote:Op zondag 19 april 2009 00:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik stel me beschikbaar als PUB - Moderator. ik ga deze losgeslagen pubers in de kiem smoren!
ja hoor, schuif het maar na ons toequote:Op zondag 19 april 2009 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan jullie gedrag richting de mods.
wat nou.. alleen omdat ik uit deventer komquote:Op zondag 19 april 2009 00:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoo, ik zeg niet dat er wat moet veranderen hier, zeker niet door jou
![]()
Kijk, dit is wat ik bedoel, gelijk iemand voelt zich aangevallen, en dat hebben de mods nu ook (idee krijg ik tenminste), waardoor een 'normaal' gesprek een beetje onmogelijk wordt.quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja hoor, schuif het maar na ons toe
Helemaal niet, alleen omdat ik je hier nog maar een week of wat zie wat mij de indruk geeft dat jij de gang van zaken nog niet doorhebt hierquote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wat nou.. alleen omdat ik uit deventer kom
ik bedoel dat de mods en de gebruikers schuldig zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk, dit is wat ik bedoel, gelijk iemand voelt zich aangevallen, en dat hebben de mods nu ook (idee krijg ik tenminste), waardoor een 'normaal' gesprek een beetje onmogelijk wordt.
Nouwww, dat is van jullie kant ook vaak hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk, dit is wat ik bedoel, gelijk iemand voelt zich aangevallen, en dat hebben de mods nu ook (idee krijg ik tenminste), waardoor een 'normaal' gesprek een beetje onmogelijk wordt.
Geregistreerd op: maandag 26 januari 2004 @ 18:49 kwam hier al toen jij nog in de luiers zatquote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Helemaal niet, alleen omdat ik je hier nog maar een week of wat zie wat mij de indruk geeft dat jij de gang van zaken nog niet doorhebt hier, en niet denken dat ik bedoel dat je niet lang user bent want dat weet ik niet.
Ja zeker, maar dat is ook anders te formulerenquote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik bedoel dat de mods en de gebruikers schuldig zijn.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouwww, dat is van jullie kant ook vaak hoor.
Helemaal niet!quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
en dat hebben de mods nu ook (idee krijg ik tenminste),
Wat?quote:
Jij voelt je ook modquote:Op zondag 19 april 2009 00:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nouwww, dat is van jullie kant ook vaak hoor.
geregistreerd op: maandag 26 januari 2004 @ 18:49quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Geregistreerd op: maandag 26 januari 2004 @ 18:49 kwam hier al toen jij nog in de luiers zat
ik heb me gemasturbeerd op jouw foto met je vriendinnen.quote:
maar ik heb kwaliteit posts.quote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
aantal posts: 4787 (gemiddeld 3 per dag)
aantal posts: 52394 (gemiddeld 62 per dag)
Nijn heeft al wel wat meer van de wereld gezien
Dat speelt uiteraard ook een rol.quote:Op zondag 19 april 2009 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
VROEGERquote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef Renesite het volgende:
Als PUB mod heb je te maken met een relatief klein publiek aangezien het vrij gespecificeerd is. Je moet dus one of the guys zijn maar ook niet te streng aangezien je dan een horde achter je aan krijgt met hooivorken en toortsen! Doe het dan maar eens goed.
Je moet dus niet té aanwezig zijn, je moet het niet doodmodden maar ook niet een te strakke riem geven. Eigenlijk dien je een ying/yang modteam hebben. Alleen krijg je dan een boeman en een coole gozert.
Ik kies geen partij hoorquote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij voelt je ook mod?
Ik zeg ook niet dat wij dit doen, ik zeg dat als dr een gesprek is dr een aantal users/mods zijn die zich aangevallen voelen ofzo, waardoor het al gauw geen normaal gesprek meer is en meer een 'ja maar' en een 'nee. ' -gesprek wordt.
Boeman bedoelde ik 'een boeman' en niet Boemanquote:Op zondag 19 april 2009 00:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
VROEGER
D_A was mod en gris was dr soms, verder was gris blauw maar verder niet.
Dat bedoel ik nou juist schat, ik weet dat je al veel langer usert ben, maar ik ben langer actief hier, waardoor ik mezelf meer geschikt als mod zou vinden dan dat ik jou dat vind, maar nogmaals voel je vrij het aan te vragen ofzo, ik houd je niet tegen, ik zou je zelfs succes wensen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Geregistreerd op: maandag 26 januari 2004 @ 18:49 kwam hier al toen jij nog in de luiers zat
Dat bedoel ik .quote:Op zondag 19 april 2009 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
aantal posts: 4787 (gemiddeld 3 per dag)
aantal posts: 52394 (gemiddeld 62 per dag)
Nijn heeft al wel wat meer van de wereld gezien
En ik heb geen banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Er zijn al heel veel mensen die zich hebben aangemeld als Mod.quote:Op zondag 19 april 2009 00:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou juist schat, ik weet dat je al veel langer usert ben, maar ik ben langer actief hier, waardoor ik mezelf meer geschikt als mod zou vinden dan dat ik jou dat vind, maar nogmaals voel je vrij het aan te vragen ofzo, ik houd je niet tegen, ik zou je zelfs succes wensen.
Ik geef alleen aan dat ik langer in de pub rondhang en dat ik dus wat meer weet hoe alles hier gaat enzo.
Dat doe ik ook niet, ik probeer beide kanten te begrijpen en daardoor conclusies te trekken.quote:
Dan staat PUB dus vol met topics Heimenquote:Op zondag 19 april 2009 00:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel mensen die zich hebben aangemeld als Mod.
Heimen en ik ook 2 maanden terug ofzo.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
En ik heb geen ban
Nou jij weer.maar ik kan kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Maar nogmaals, ik vind jullie echt te gekke mensen, eerlijk waar, maar mod zijn vind ik jullie niet geschikt voor. En ik ga daar niet over, als jullie het vroeg of laat worden prima, lijkt me echt tof, maar gewoonquote:Op zondag 19 april 2009 00:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel mensen die zich hebben aangemeld als Mod.
Heimen en ik ook 2 maanden terug ofzo.
"JA MAAR IK HEB ER MEER GEMIDDELD PER DAGquote:Op zondag 19 april 2009 00:48 schreef Renesite het volgende:
Jeetje. Doen we hier aan penis enlargement soortementen?
aantal posts: 91034 (gemiddeld 46 per dag)
de mijne is groter en langer!
Next
nijnja doet een gooi na de mod schapquote:Op zondag 19 april 2009 00:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar nogmaals, ik vind jullie echt te gekke mensen, eerlijk waar, maar mod zijn vind ik jullie niet geschikt voor. En ik ga daar niet over, als jullie het vroeg of laat worden prima, lijkt me echt tof, maar gewoon.
Wel denk ik dat het verstandig is om hier iets te veranderen, maargoed ik ga dr niet over
En ik waterpoloën, soquote:
Oh nee hoor. Ik zou het niet erg vinden, maar dr komt nogal wat bij kijken als in, regeltjes enzo, en daar kan ik me wel aan houden, maar tochquote:Op zondag 19 april 2009 00:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nijnja doet een gooi na de mod schap
en ik kom uit deventerquote:
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 00:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan staat PUB dus vol met topics HeimenLauriette, net zoals m`n Twitter.
En dat is wat ik ook bedoel. Maar dit is al heel vaak aangekaard, zolang dr niets mee wordt gedaan vind ik het ook wel prima, ik kom niets tegen waar ik boos om word ofzo, het gaat prima zo. Maar toch.quote:Op zondag 19 april 2009 00:50 schreef KermitKikker het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er voor Christiaan een vervanger zou kunnen komen, want die heb ÌK nog nooit gezien hier in PUB, Masd heb ik al wel een aantal keer gezien en ook al wel mee geconverseerd, maar Christiaan ben ik alleen nog maar in EXA tegen gekomen!
Oja, maar ik ook. Dusquote:
In jouw ogen kan ik misschien geen mod zijn nee. Komt welquote:Op zondag 19 april 2009 00:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar nogmaals, ik vind jullie echt te gekke mensen, eerlijk waar, maar mod zijn vind ik jullie niet geschikt voor. En ik ga daar niet over, als jullie het vroeg of laat worden prima, lijkt me echt tof, maar gewoon.
Wel denk ik dat het verstandig is om hier iets te veranderen, maargoed ik ga dr niet over
quote:Op zondag 19 april 2009 00:50 schreef KermitKikker het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er voor Christiaan een vervanger zou kunnen komen, want die heb ÌK nog nooit gezien hier in PUB, Masd heb ik al wel een aantal keer gezien en ook al wel mee geconverseerd, maar Christiaan ben ik alleen nog maar in EXA tegen gekomen!
Nee maar echt, ik volg iets van 20 mensen, maar ik zag op een gegeven echt alleen jullie 2quote:
Na een aantal bans van jou als je eenmaal mod bent ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
In jouw ogen kan ik misschien geen mod zijn nee. Komt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zeg niet dat je het niet kan hoor, maar ik zie het je gewoon niet doen. En dit is niets tegen jou, okequote:Op zondag 19 april 2009 00:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
In jouw ogen kan ik misschien geen mod zijn nee. Komt wel
quote:Op zondag 19 april 2009 00:54 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Na een aantal bans van jou als je enmaal mod bent ofzo?Nee, ik denk dat dat juist mee zal vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Mods kunnen niet bannen.
Nee, ik snap het.quote:Op zondag 19 april 2009 00:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh ik zeg niet dat je het niet kan hoor, maar ik zie het je gewoon niet doen. En dit is niets tegen jou, oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |