ik was eerderquote:
Maak je dr niet druk om meidquote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Lauriette91 het volgende:
Echt weer een kut streek dit.
Hoi.quote:
Hoi.quote:
wat moet je.quote:
Ik kan het gewoon niet hebben dat een verjaardagstopic na 1 minuut gesloten wordt.quote:
Niet? Ik vind van wel.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
erm...
[..]
Ook niet bepaald redelijk...
boehoe...quote:
quote:
quote:
Hoi stadsgenoot.quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef nijnja het volgende:
hallo
Je bent er wel op uit medunkt. Bagataliseer meteen iedereen eventjes, beetje kortzichtig.quote:
Hoi.quote:
Leuk he zoen blauwe kleurtje.quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent er wel op uit medunkt. Bagataliseer meteen iedereen eventjes, beetje kortzichtig.
Of je praat even normaal Nederlands.quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent er wel op uit medunkt. Bagataliseer meteen iedereen eventjes, beetje kortzichtig.
quote:Op zondag 19 april 2009 00:08 schreef Juicyhil het volgende:
HET IS AZ NIET GELUKT LANDSKAMPIOEN TE WORDn![]()
AZ is echt zo`n rotclubquote:
vroeger dacht ik dat je AZ kon etenquote:
Nee, totaal niet. Ik ben hier niet eens mod, ik word er wel op aangekeken, ik ben meteen de boeman terwijl ik totaal niets met het feit te maken heb. Ik verander de topictitel naar een verjaardagstopic en iedereen valt mij aan.quote:Op zondag 19 april 2009 00:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Leuk he zoen blauwe kleurtje. volgens mij masturbeer je er elke dag op.
Het is meer dat Gris loopt te neuken over verjaardagstopics enzo geloof ik. Ik steek mn neus dr ook verder niet inquote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik ben hier niet eens mod, ik word er wel op aangekeken, ik ben meteen de boeman terwijl ik totaal niets met het feit te maken heb. Ik verander de topictitel naar een verjaardagstopic en iedereen valt mij aan.
Ga Chris lastigvallen in de feedback PMbox (post-)duiventil of per fax.
ik val je niet aan. ik heb eerder de PUB SC topic aangemaakt en jij en je blauwe makkers sluiten hem gelijk en die verjaardag topic is net nog geen 2minuten openquote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik ben hier niet eens mod, ik word er wel op aangekeken, ik ben meteen de boeman terwijl ik totaal niets met het feit te maken heb. Ik verander de topictitel naar een verjaardagstopic en iedereen valt mij aan.
Ga Chris lastigvallen in de feedback PMbox (post-)duiventil of per fax.
Degene die een topic volmaakt maakt een nieuwe, dat is eigenlijk altijd zo. Ik heb keitraag internet atm. en daarom was ik 1 minuut later.quote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik val je niet aan. ik heb eerder de PUB SC topic aangemaakt en jij en je blauwe makkers sluiten hem gelijk en die verjaardag is net nog geen 2minuten open
quote:Bij de laatste post wordt verwacht dat je een nieuw topic opent.
Puik planquote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is meer dat Gris loopt te neuken over verjaardagstopics enzo geloof ik. Ik steek mn neus dr ook verder niet in
Je weet toch wel dat die gene die de laatste post heeft het nieuwe topic aanmaakt.quote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik val je niet aan. ik heb eerder de PUB SC topic aangemaakt en jij en je blauwe makkers sluiten hem gelijk en die verjaardag topic is net nog geen 2minuten open
je was gewoon te laatquote:Op zondag 19 april 2009 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Degene die een topic volmaakt maakt een nieuwe, dat is eigenlijk altijd zo. Ik heb keitraag internet atm. en daarom was ik 1 minuut later.
Zie overigens ook de openingspost:
[..]
Jij had geen recht op de SCquote:Op zondag 19 april 2009 00:12 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik val je niet aan. ik heb eerder de PUB SC topic aangemaakt en jij en je blauwe makkers sluiten hem gelijk en die verjaardag topic is net nog geen 2minuten open
Trustenquote:Op zondag 19 april 2009 00:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Puik planEn ik ga zo maar slapen, heb het niet zo op rellen
Ga er nu eens wél op in, of doe op z'n minst dat je het begrijpt. Of wil je het nu goedmaken perquote:
Voel je vrij er 1 te postenquote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga er nu eens wél op in, of doe op z'n minst dat je het begrijpt. Of wil je het nu goedmaken persmiley. Nee, ik wil op z'n minst een golden retriever puppieplaatje zien in dit topic.
echt wel.quote:
Dat is niet aan mij maar aan de ballotagecommissie. Schijnt.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga er nu eens wél op in, of doe op z'n minst dat je het begrijpt. Of wil je het nu goedmaken persmiley. Nee, ik wil op z'n minst een golden retriever puppieplaatje zien in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
hij wou toch een plaatjequote:
Oh! Tot zo! Ik fris me nog ff op! Wacht je op me?quote:
gelijk exporteren na china.quote:
Weet je Waarom?quote:Op zondag 19 april 2009 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe ff normaal, gaarne. Dat gezuig verveelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |