Room , komt ook uit Nijmegenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef Fortitudo het volgende:
vitesse speelt mijns inziens heel erg goed
wie is die keeper?
Dank uquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eens, niets dan respect voor Vitesse vanavond
Zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Room , komt ook uit Nijmegen
Opvolger van Velthuizen( ook uit de eigen jeugd )
Waar kwam ineens dat enorme gejuich vandaan? Ik dacht al dat het 2-0 was bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
10 min. voor tijd en ze gaan weer zingen![]()
En weer op fakkeljacht
Feyenoordquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef koemleit het volgende:
al die joodjes die blij zijn dat feyenoord scoort.
Kom op zeg. Feyenoorders zouden ook blij zijn als ze in de positie van Ajax zouden zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef koemleit het volgende:
|quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
10 min. voor tijd en ze gaan weer zingen![]()
En weer op fakkeljacht
Slim vooruitdenken is alleen voor Ajacieden weggelegd, vandaar dat je dat niet begrijpt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:24 schreef koemleit het volgende:
En zelfs dat mocht Feyenoord willen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Feyenoorders zouden ook blij zijn als ze in de positie van Ajax zouden zitten
Niet eens op reageren, je hebt ze er altijd tussen zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Feyenoorders zouden ook blij zijn als ze in de positie van Ajax zouden zitten
ik ben zelf ajacied, maar ik zou liever een gelijkspel zien...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Robinhoo het volgende:
COME ON TWENTE, COME ON TWENTE
Waarom? Elk puntje minder voor Twente is beter voor ons...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik ben zelf ajacied, maar ik zou liever een gelijkspel zien...
Vergeet je IDkaart nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef Rots het volgende:
Haha toch nog een overwinning voor AZ dan.
Wat een helden Feyenoord.![]()
Volgend seizoen kampioenen en nu ben ik de kroeg in.
Klap van de molen gekregen daarquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef Espabilado het volgende:
Wou net zeggen, hoorde allang een fluitje en hij wees niet naar de middenstip..
Traag van begrip daar in Alkmaar![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:23 schreef Kremers het volgende:
Voor het eerst blij dat Feyenoord voor staat
quote:
komt wel goed, ajax wint de laatste 4 wedstrijden en dus ook van twente.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Elk puntje minder voor Twente is beter voor ons...
Wat dacht je van dat WIJ NOG AZ KUNNEN EVENAREN EN DUS VOORBIJ KUNNEN GAAN OP DOELSALDO???quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
AZ is nu toch nog steeds kampioen als Twente verliest?
Ja, dat doen ze altijdquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef Fortitudo het volgende:
WIE LUISTERT EN KIJKT ER OOK ROJADIRECTA SPAANS
DIE UITHAAL VAN GOLLLLLLLL WAS ECHT SICK
Ligt eraan wat Ajax doet, AZ heeft een beter doelsaldo, en Ajax moet dan 4 wedstrijden achter elkaar winnen, en flink wat doelpunten maken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Is dat dus geen kampioensfeest dit weekend?
Ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef denthemen het volgende:
als ze tegen psv moeten gaan ze altijd benen wijdtquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
Lol
Waarom deden ze dat vorig seizoen niet in de 'kampioenswedstrijd'? kutwespen ook
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
Lol
Waarom deden ze dat vorig seizoen niet in de 'kampioenswedstrijd'? kutwespen ook
Nee manquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef denthemen het volgende:
Godver, worden ze dan toch kampioen in A'dam?
Niet als wij morgen niet winnen in Eindhoven....quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef denthemen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen. Helaas. De klappers kunnen weer opgeborgen worden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Is dat dus geen kampioensfeest dit weekend?
Nee, want als Ajax wint kan Ajax in theorie nog kampioen worden tochquote:
Nee, Ajax heeft nog 4 wedstrijden te gaan, en kan op gelijke hoogte komen, dan hangt het af van doelsaldo, Ajax moet dan 4 wedstrijden winnen, en AZ 3 wedstrijden verliezen.quote:
Nee hoor, Ajax kan dan in punten nog gelijk komen... als ze morgen tenminste winnen...quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef tevebe het volgende:
Zal die gast met die tattoo al beginnen te zweten?
Die zweet al de inkt eruit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef tevebe het volgende:
Dat zou echt heerlijk zijn, die aandacht al de hele week te irritantquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Neen. Helaas. De klappers kunnen weer opgeborgen worden.
Maar wij winnen wel, wij worden toch geen kampioen meer. Kom op AZquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet als wij morgen niet winnen in Eindhoven....
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Neen. Helaas. De klappers kunnen weer opgeborgen worden.
Die mag gaan amputeren als ze dit nog weten te verkloten... dan worden ze het nooit meer namelijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef tevebe het volgende:
ja het was echt prachtigquote:
Je hebt gelijk, ik heb mijn post verbeterd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor, Ajax kan dan in punten nog gelijk komen... als ze morgen tenminste winnen...
Natuurlijk wordt AZ wel kampioen... maar dit is toch wel knullig
We pakken zequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef denthemen het volgende:
Moeten wij morgen wel winnen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
In principe kan Ajax nog wel kampioen worden
Deze klap gaat hard aankomen in Alkmaar dat ze de rest van de wedstrijden verliezen, die in de Arena verliezen ze dan ook sowieso en dan gaan ze toch wel choken zoals gewoonlijk
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef Houniet het volgende:
Brothers, ik word para van die klappers op Radio 1.
Kom op, een beetje vertrouwen. We winnen gewoonquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
Ajacieden onder ons, willen jullie dat ze kampioen worden in A'dam? Ajax wint volgende week écht niet van ze
Als Vitesse kan winnen in Alkmaar, waarom kunnen wij dan niet winnen in de Arena?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
Ajacieden onder ons, willen jullie dat ze kampioen worden in A'dam? Ajax wint volgende week écht niet van ze
Boeiend, ze hebben een kutavond, heerlijk. We pakken ze wel. En zo niet, dan niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
Idd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef Houniet het volgende:
Ajax wint tweemaal op rij man, we gaan dat feestje nog even uitstellenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
ajax pakt ze echt welquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:35 schreef denthemen het volgende:
Echt hoor, als AZ gewoon punten had laten liggen tegen NAC, wat terecht was geweest, dan hadden ze het echt nog moeilijk gekregen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:16 uur schreef Espabilado het volgende:
Voelden echt wel druk hoor.. vooral na excelsior 2 jaar geleden.
11 punten met NAC, Vitesse, Ajax, Twente en Heerenveen op het programma. Nac dat al 2x gewonnen had van AZ, Vitesse dat gelijk speelde al en de overige 3 teams zijn in staat te winnen van AZ.
Dus het kon net zo goed allemaal mis gaan als ze verloren bij NAC, wat gezien het wedstrijdbeeld alles behalve onmogelijk was.
Super maar hadden ze maar eerder punten gepakt ( Volendam uit etc )quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar is je clubbie mee bezig? Beetje winnen van AZ?
Idd, deze avond is sowieso goud waardquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Boeiend, ze hebben een kutavond, heerlijk. We pakken ze wel. En zo niet, dan niet.
*Wacht op reactie van Robinhoo*quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Wiedemeijer uitstekend fluiten overigens.
inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef Houniet het volgende:
Dit is zo mooi hequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
Hahaha die herhaling van die kutklappers van een publiek
JHAHAHAAHAHAHAHAHAHA IK OOKquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:36 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Wiedemeijer uitstekend fluiten overigens.
Komt door zijn naamquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
Wtf, waarom krijgt Braafheid geen kaart![]()
?
Ja, Twente (club en streek) is gewoon bagger, leer ermee leven.quote:
Heb je de wedstrijd van AZ wel gezien nu? Ze domineerden de gehele wedstrijd, wat pech gehad, Vitesse 3 kansjes, en 2 goals, als AZ zo speelt als vanaaf spelen ze Ajax echt wel van de mat, Ajax speelt niet met 11 man achter de bal, en een verdediging van 8 man, dus AZ krijgt meer ruimte om te voetballen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
ajax pakt ze echt wel.
AZ wordt wel gewoon kampioen natuurlijk maar niet in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:38 schreef Merkie het volgende:
Afgelopen, Feyenoord wint ZEER TERECHT.
oke dan doe ik het nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |